erg correct

heel behulpzaam gratis samples contact via whatsapp snel geld terug

Snelle service, goede producten

Handige site, overzichtelijk. Vriendelijk contact met een werknemer gehad om advies te vragen over welke maat capsules ik nodig had. Snelle verzending, prima verpakt. Producten (capsules en spuitje) zien er goed uit en werken prima! Fijn dat dit bestaat, want als patiënt heb ik lege capsules nodig, die meerdere ziekenhuizen en apotheken mij niet konden geven. Gelukkig heb ik nu een fijne site gevonden die mij van deze producten kan voorzien.

Super snel geleverd

kreeg geen contact maar uiteindelijk goed opgelost

ik heb de bestelling heel snel binnen gekregen wat goed is alleen bleek de verkeerde maat te zijn. Is mijn eigen schuld geweest maar wil deze terug sturen of omruilen en heb hier al een aantal keer over contact gezocht maar krijg geen reactie en de retour datum is bijna verlopen. Update: uiteindelijk contact gekregen en bleek dat mijn mails naar de spambox waren gegaan. telefonisch contact gehad en alles is toen zeer goed afgehandeld.

We hebben elkaar net telefonisch gesproken. Uw mail stond bij ons in de Spam, waardoor deze niet was opgemerkt en u dus geen reactie kreeg. Nogmaals onze excuses hiervoor. Het is nu opgelost, we zien de maatscheppen tegemoet. En u krijgt de andere maat teruggestuurd. M.v.g. Saskia, Team Lege-Capsules

Tevreden!

Binnen een week geleverd en de kwaliteit van de capsules is prima.

Niet tevreden

Ik heb een kleine bestelling geplaatst omdat ik slechts 100 capsules 00 nodig had om wat te testen.Ik heb in Belgie een bankcontact kaart , dus kon ik hiermee in Nl niet betalen. Ik heb hen gevraagd op welke wijze ik toch kon betalen , eventueel overschrijven , ik zou de bankkosten betalen. Het enige automatisch antwoord is , dat ik mijn bestelling niet afgerond heb ! Zeker NIET tevreden !

Prima kwaliteit en netjes geleverd. Levering duurde wel wat langer dan verwacht.

Top producten

En snelle service. Dankjewel!

Uitstekend !

Uitstekende service via de chat/mail waar ik eerst informatie heb opgevraagd. Daarna besteld en dat werd supersnel klaar gemaakt en verzonden. Daar kan menig andere website en voorbeeld aan nemen !

Uitstekende kantendienst.

Er kon een artikel uit men bestelling niet tijdig geleverd worden. Verkoper heeft op eigen initiatief contact opgenomen met een voorstel in mijn voordeel. Ik ben zeer tevreden. Hartelijk dank een gelukkige klant.

snel en overzichtelijk

Primacapsules voor een goede prijs. Meer kleurvariatie zou leuk zijn.

Prima klantenservice!

Nadat ik problemen had met de capsules heb ik meerdere keren contact gehad. Telkens was men bereid om naar een oplossing te zoeken! Wat service betreft kan ik deze firma zeker aanbevelen.

Vlotte verkoop en afhandeling

Voldoet aan de verwachting, zowel product, als de verzending. Prima prijs-kwaliteit verhouding, snelle levering, niks op aan te merken.

Er ging iets mis met de zending. Maar dat is door het bedrijf op eigen initiatief eerst telefonisch doorgenomen en later tot grote tevredenheid hersteld. De conclusie is dat de service naar de klant getuigt van betrokkenheid en de wil om problemen op te lossen.

Goedemiddag, Het heeft idd een paar dagen langer geduurd met het versturen van de juiste maat capsules. Excuses hiervoor. We kampte tijdelijk met wat personeelstekort (zoals vele bedrijven), hierdoor duurde het wat langer dan normaal. Maar wij lossen het altijd op! Wel jammer dat we dan gelijk een 1 krijgen, terwijl we u gelijk samples sturen en u die andere capsules niet eens hoeft terug te sturen. We hopen dat u de beoordeling nog eens wilt overwegen. De juiste maat is inmiddels onderweg. M.v.g. Hanna, team Lege-capsules

goed produkt, vlotte levering

goed produkt, vlotte levering

Super service!

Snelle levering en hele goede opvolging van order. Volgende keer weer en aanrader voor anderen.

Goeie service

Snel geleverd en goeie kwaliteit en een goeie prijs

Snelle levering en duidelijke website

Er werd snel geleverd en ze hebben zelfs nog gebeld of het adres juist was werd vriendelijk te woord gestaan. Op de website staat alles duidelijk aangegeven dus maakt niet snel een fout met bestellen.

Goede kwaliteit snel bezorgd!

Snelle levering, goede kwaliteit

Super snelle levering, netjes verpakt.

Duidelijke website,snel geleverd, goed verpakt.

Snel goede capsules

Snel goede capsules ontvangen. Dikke prima.

Snel en discreet

Snelle levering na bestellen, netjes en discreet verpakt. Zeer tevreden over de bestelde producten.

Goeie snelle levering

Alles netjes in 1x gekregen en ook nog eens snel.

Super snelle service

Top..! Snelle levering

Industriewegoost 5 A1

6662NE Elst

+31 481762957

Over Lege-Capsules.com

Wij vertellen u graag meer over lege-capsules.com. Wat begonnen is met een kleine capsule machine en een hobby om eigen supplementen te capsuleren is uitgegroeid tot een passie om iedere ondernemer, zorgvervelener of hobbyist van hoogwaardige capsules te voorzien. Het was lastig om een geschikte aanbieder te vinden die klein, maar ook in bulk kon leveren. Na meerdere, negatieve ervaringen bij andere lege capsules verkopers, besloten we het zelf te doen. Na uitvoerig testen hebben wij ons uitgebreide en kwalitatieve assortiment samen kunnen stellen. Lege-capsules.com is gespecialiseerd in het verstrekken van kleine en grote aantallen gelatine capsules en vegetarische capsules. Onze capsules zijn eenvoudig en snel te vullen, waardoor u grote aantallen in een rap tempo kunt vullen. Besteld u voor 17:00 uur? Dan versturen wij het nog dezelfde dag. Heeft u een vraag over de capsules of over hoe u het beste lege capsules kunt vullen? Neem vrijblijvend contact op via [email protected] en wij leggen het u graag uit!