Groot aanbod in kwaliteitsproducten

Vikan is gewoon een topmerk daar bestaat geen twijfel over! Ik kon makkelijk en snel bestellen op rekening en de volgende dag was het geleverd.

Eerste en laatste keer

Dit was de eerste en ook meteen de laatste keer dat ik hier bestelde. Het door mij bestelde product stond als op voorraad op de website. Na een paar dagen nog niets ontvangen. En na 8 dagen opeens een mail dat het bedrag was terug betaald onder vermelding Annulering order xxxxx / Product niet leverbaar. Jammer dat ook deze webwinkel, zoals zovelen, voorraden laten zien die ze niet zelf op voorraad hebben, en op moment van bestellen dan bij een leverancier bestellen. Dit is geen aanrader.

Snelle levering, kwalitatief materiaal

Na bestelling snelle levering

Altijd goed

Wij bestellen bijna wekelijks hier! En het gaat altijd goed! Ga zo door

Snel Geleverd

Eigenlijk zoals je mag verwachten. Snel geleverd. We konden bestellen op factuur dat is voor ons prettig.

Our order has been managed in no time including a credit note. Fair company and super customer service experience.

simpel besteld, snel geleverd!

Wij bestellen altijd via de mail en krijgen de artikelen dan netjes op factuur geleverd. Dat scheelt ons een hoop moeite. Contact is ook altijd prettig.

goede service, nette mensen

makkelijk bestellen goede service nette mensen

Uitstekende Service

Wij bestellen regelmatig onze vikan artikelen hier. Dit gaat eenvoudig en zonder problemen. Dit gemak zoeken wij als bedrijf we willen hier weinig tot geen omkijken naar hebben.

Super netjes geregeld

Veel aanbod. Goede advisering

Snel geleverd en goede artikelen.

Wij hebben een paar dagen voor een audit artikelen besteld en deze zijn keuring op tijd geleverd.

fluent and quick

Score: 8

Altijd vlotte reactie en snelle levering

Score: 10

Ik wilde bestellen en wist mijn inloggegevens even niet meer, even bellen werd direct opgenomen en hatseflas meteen geregeld.En met een paar dagen waren de bestelde spullen er, helemaal goed.

Score: 8

Alles geleverd zoals besteld supper service volgende keer zal ik zeker bij u bestellen

Redelijk snelle bezorging

Top geregeld!

Gewoon goed

Score: 9

Snelle levering, product ziet er goed uit

Score: 7

Gewoon goed.Wel heel erg duur maarja als ik dit bedrijf had of was en de vraag naar dit product zou wereldwijd net zo groot zijn als nu dan zou ik denk ik misschien hetzelfde met de prijs doen.Al maak je natuurlijk wel misbruik van de werkwijze crisis.

Score: 8

alles geleverd zoals gevraagd.

Score: 8

We zijn tevreden over de levering en het product

Sehr gut

Over Hygienesupply

Vikan Hygiene Systems - Hygienesupply is uw partner in levering en advisering van het complete assortiment Naast de levering van Vikan Hygiëne Systems hechten wij zeer veel waarde aan een goede implementatie van het kleurcoderingsconcept zoals Vikan deze bedoeld heeft en welke door verschillende auditerende instanties tegenwoordig geëist worden. Om in dit soort situaties een betrouwbare adviseur te kunnen zijn hebben wij een eigen advies afdeling. Deze afdeling herbergt een kleine 40 jaar aan ervaring in de reinigingsindustrie binnen diverse branches denk hierbij aan voedselverwerkende bedrijven tot aan zorginstellingen en restaurants.