Sehr gut

Score: 10

Snelle levering van kwaliteits- artikelen

Score: 10

Efficient, correct uitgevoerd!Geen tientallen mails om levering enz..aan te kondigen. Een adres om te onthouden.

Score: 10

Correcte prijs in deze tijden. Goede productinformatie en levering zoals gezegd.Met vriendelijke groeten.Patricia

Score: 10

Alles was tip top in orde

Score: 5

Producten worden aangeboden, maar zijn niet leverbaar. Wel correcte afhandeling en terugbetaling. Dit zou voorkomen kunnen worden door juiste informatie op de site

Gewoon, zoals het hoort

Tijdige en correcte levering

Score: 10

snelle levering prima produkten en goede service

Score: 10

Vlot verloop. Kwalitatief is het uitstekend. Betrouwbaarheid is hier op zijn plaats.

GOEDE CORRECTE SITE

Score: 10

Bedankt voor het gevraagde voldoet aan de verwachtingen . Ook bedankt voor jullie goede service en ondersteuning bij het opzoeken van de ontstane problemen Ik ben steeds goed geinformeerd dank zei jullie inspanningen . Mvg , Alfred

geen opmerkingen

vlugcorrectvriendelijkeerlijk

schitterend

Niets op aan te merken

Betrouwbaar!

Score: 9

Mondkapjes besteld, maar deze waren niet op voorraad. Ingeschreven op bestellijst en netjes bericht ontvangen toen ze binnen waren. Bestelling geplaatst en 4 dagen later ontvangen via PostNL.

Score: 8

Geluk dat maskers verpakt zijn in plastiek want bijhorende kartonnen verpakkingwas gedeeltelijk open. Normaal vermits in platte enveloppe geduwd. Heb deze j nog niet gebruikt.

Score: 10

De levering werd iets later geleverd door de corona, maar hebben dit heel goed ge�nformeerd en zelf een cadeautje erbij gedaan voor het ongemak.

Score: 10

Levering goed en op tijd

Snelle en correcte levering . Top Produkten... waarvoor dank

Score: 8

redelijk product, verpakking licht beschadigd

Score: 10

Goede service en snelle levering in coronatijd

Score: 10

Wegens de moeilijke omstandigheden liet de aanlevering, begrijpelijk, wat op zich wachten.We werden op de hoogte gehouden wat de bestelling betrof. Bedankt voor de geleverde inspanningen.

Gildenstraat 20 4143HS Leerdam

Over Hygienesupply

Vikan Hygiene Systems - Hygienesupply is uw partner in levering en advisering van het complete assortiment Naast de levering van Vikan Hygiëne Systems hechten wij zeer veel waarde aan een goede implementatie van het kleurcoderingsconcept zoals Vikan deze bedoeld heeft en welke door verschillende auditerende instanties tegenwoordig geëist worden. Om in dit soort situaties een betrouwbare adviseur te kunnen zijn hebben wij een eigen advies afdeling. Deze afdeling herbergt een kleine 40 jaar aan ervaring in de reinigingsindustrie binnen diverse branches denk hierbij aan voedselverwerkende bedrijven tot aan zorginstellingen en restaurants.