Score: 10

Wegens de moeilijke omstandigheden liet de aanlevering, begrijpelijk, wat op zich wachten.We werden op de hoogte gehouden wat de bestelling betrof. Bedankt voor de geleverde inspanningen.

Score: 10

alles perfect in orde (levering, communicatie,...)

Score: 8

Product was wel later maar dat is te wijten aan het coronavirus

Score: 8

Wel heel lang moeten wachten maar het werd wel medegedeeld

Score: 10

Eerlijke communicatieKwalitatief zeer goedVerantwoorde prijszetting

Vlotte bezorging

Score: 8

Pakje is op komst, naar het schijnt. Dat is o.k.

Score: 10

Super tevreden over het product, echt een effici�nt product.Levering en service zeer vlot. Aanrader!

Perfecte service

Score: 8

Snelle afhandeling/verzending. Vertraagde levering ligt niet aan de webwinkel.

Kom graag bij ze terug

Score: 10

ondanks moeilijke tijden toch op tijd geleverd ,

Score: 10

Altijd correcte levering en goed ontvettend product die Dipp 03.Wij reinigen er al onze metaalverwerkende machines mee.

Score: 10

ondanks dat heel de wereld op zijn kop staat, en er een run is op handgel goede en vlotte levering. En enigszins normale prijs.

Snelle levering, prima product

gewoon goed

Score: 10

Het was de eerste keer dat ik een bestelling van u plaatste. Ben zeer tevreden. Jullie zijn toppers. Dank u.

geen verdere commentaar

Score: 10

Bestelling was onvolledig en hebben dit onmiddellijk in orde gemaakt Alleen de pakketjes dienst was minder, hadden product over de afsluiting gegooid met schade aan product

Netjes geleverd.

Alles was in orde

Score: 10

Gebruiksvriendelijke website, prijs/kwaliteit uitstekend, snelle levering

Score: 10

Levering en betaling alles prima zoals het hoort :) !

Score: 9

Wij zijn tevreden over de producten. Wat wel jammer is dat wij een additionele bestelling hebben geplaatst en dat de prijs met 62% verhoogt was. Dit kwam bij navraag door de fabrikant. Alleen bij contact vooraf ging het om een restant van de voorraad.

Gildenstraat 20 Spiegellaan

4143HS Leerdam

Over Hygienesupply

Vikan Hygiene Systems - Hygienesupply is uw partner in levering en advisering van het complete assortiment Naast de levering van Vikan Hygiëne Systems hechten wij zeer veel waarde aan een goede implementatie van het kleurcoderingsconcept zoals Vikan deze bedoeld heeft en welke door verschillende auditerende instanties tegenwoordig geëist worden. Om in dit soort situaties een betrouwbare adviseur te kunnen zijn hebben wij een eigen advies afdeling. Deze afdeling herbergt een kleine 40 jaar aan ervaring in de reinigingsindustrie binnen diverse branches denk hierbij aan voedselverwerkende bedrijven tot aan zorginstellingen en restaurants.