Mooie deal

Mooi produkt voor een prettige prijs en supersnel ontvangen!!

Correcte aflevering

Afspraak is duidelijk

Snel en kwaliteit

Ik heb uiteindelijk 2 maal één paar schoenen besteld, omdat ze in de aanbieding waren, en ik heb e geen spijt van: het ziet er goed uit, en de bezorging en afhandeling gingen bijzonder snel.

Matig tot slecht

Mooie schoenen maar het ziet er zo plastic uit ziet er niet uit als leer al waren ze duur in echte prijs en nu 70 procent korting jammer eigenlijk

mooie schoen maar hiel knelt

mijn hiel kapot gelopen aan 1 kant. Nu nog niet verder gedragen.

Prima schoenen, maatwijzer werkt goed, snelle zending

Super snelle levering van mooie vegan schoenen

Eindelijk vegan lederen schoenen die mooi zijn, en ook comfortabel zijn.

Geweldige service.

Ik heb nu meerdere schoenen van Vouroc, ze dragen geweldig. Mooi materiaal voor een betaalbare prijs. Ook de afhandeling is prima geregeld, uiterlijk twee dagen later is je bestelling binnen.

Comfort, style, and plant based!

So happy from initially backing a pair of dress shoes on kickstarter that I have now gone ahead and bought each version of shoe (plus some belts), and am asking for the remaining 0alternate color options for gifts so I can have them all. They hold up well for travel and act just like non plant or oil based materials do at their best. Takes time to break in, like one expects a product named leather to take to break in. It is truly exceptional work that Vouroc has put into making a better world!

Mooi en comfortabel

Ik wist niet dat cactus leer zo mooi was en verschil met echt leer is niet te zien en leren schoenen zitten echt als sneakers

Prachtige producten.

Ik draag schoenen van Vouroc en moet zeggen dat het zeker niet onder doet voor leer. De schoenen lopen heerlijk en zaten ook in een keer goed, kwalitatief zeer goed product

Mooi product, snel geleverd

Sinds ik me heb verdiept in hoe leer geproduceerd wordt, ben ik afgestapt van producten welke leer bevatten. Ik vind dat Vouroc een prachtig alternatief biedt. Daarom heb ik een riem gekocht om het merk uit te proberen. Tot nu toe bevalt deze goed. Ik had de maat opgemeten maar de eerste riem was toch te groot. Retour gestuurd en ik kreeg snel een maatje kleiner. Goede service.

Keurig geregeld zoals het hoort.

Vouroc gezien en gelezen. Daarna schoenen bekeken, even getwijfeld maar besteld. Alles is netjes en kwalitatief goed geleverd binnen 2 dagen. Schoenen paste ,zien er mooi uit en ik ga ze dragen.

Alles was goed geregeld! Had verkeerde maat besteld en na één mailtje hebben ze de goede maat verstuurd. Verder van begin tot eind alles top.

Prachtige schoenen, makkelijk in onderhoud en lopen goed

Goed dat schoenen van cactusleer gemaakt worden. Veel beter voor ons milieu.

Hele mooie schoenen!

Vorige week bestelde ik de runners, en de volgende werkdag werden ze thuis geleverd. Het is een mooi design en het materiaal ziet eruit als echt leer en voelt goed. De schoen valt wel wat aan de kleine kant, dus bij twijfel zeker een grotere maat bestellen.

Hemelse schoenen met oog voor de aarde

Prachtige schoenen, goede pasvorm en perfect verpakt toegezonden gekregen. Premium schoenen met premium service. Is er dan helemaal niets te verbeteren. Jawel, om een '10' te scoren zou een controle-mechanisme op de website op in te vullen telefoonnummer of huisnummer misverstanden kunnen voorkomen én de schoenen zijn prachtig geveterd, maar het opnieuw veteren koste toch wat moeite (en leverde lichte beschadigingen op aan de veter). Afgezien van deze kleine ongemakken zeker aan te bevelen. En dat er in het concept is nagedacht over het gebruik van resources en de natuur past helemaal in deze tijd.

Zeker aan te bevelen

Hele comfortabele schoenen, duurzaam en tegelijkertijd mooie schoenen

Zeer tevreden!

Ik ben zeer tevreden over mijn schoenen van Vouroc. De schoenen lopen minstens net zo lekker als de traditionele schoen van dierlijk leer. Mooi concept!

Comfortabel en duurzaam

Heel tevreden. Draag ze vooral naar kantoor. Zitten erg lekker en ogen strak. Aanrader!

Top schoen en prijs goed in verhouding met kwaliteit!

Erg blij toen ik de schoenen ontving. Het was boven de verwachting en zaten leuke extra’s bij mijn schoen.

Mooie ervaring!

Mooi initiatief en ben blij dat ik kan bijdragen aan een betere wereld door bewust schoenen te komen! Volgende paar volgt snel!

Prima communicatie

Verwachtingen zijn goed gemanaged. We wisten vooraf dat levering even ging duren. Begrijpelijk ook als je zon innovatief product start. De communicatie was prima met zo nu en dan een update hoe de vlag er bij hing.

Soepele fraaie modieuze eerlijke schoen van cactusleer

Goede pasvorm, loopt prettig en geen last van blaren na eerste wandeling

Zeer fijne schoen

Het is een klassieke herenschoen, maar door de kleurstelling toch met een modern en opvallend tintje. Schoen zit erg fijn!

Tolnasingel 1

2411 PV Bodegraven

Over Vouroc

Vouroc maakt het verschil in de vervuilende kledingindustrie. We ontwerpen enkel duurzame schoenen van cactusleer en recyclede materialen. We doen hierin geen enkele concessie op comfort. Onze schoenen doorlopen dezelfde kwaliteitstests als de klassieke schoen van dierlijk leer.