Prachtige 'net even anders' kleding van goede kwaliteit

Kleding van mooie en goede kwaliteit. Net even anders en aparter en daar hou ik van. En ik krijg vaak complimenten als ik Summum draag.

Collectie

Wat een mooie collectie van prachtige kleding. Heb heel wat moois gekocht.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik was al tijden verliefd op de broek en toen ik zag dat hij in de aanbieding was gelijk gekocht. Gelukkig wist ik de maat, dus hop bestellen. Volgens mij was de bestelling er binnen 3 dagen :)

• Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Super vrouwelijk, apart en kwalitatief hoogwaardig niveau.

De draag heel graag kleding van summum, omdat het super vrouwelijk is, goede kwaliteit, en je draagt kleding die niet iedereen draagt.

Top collectie

Zeer klantvriendelijk

Kan beter

Jammer als er iets stuk is wordt het wel Opgelost. Maar twee keer iets stuk en dan met een kortingsbon van 10 procent. Ja liever goede producten

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen?
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Prachtige kwaliteit en snel geleverd

Een van mn favoriete webshops/ merken met mooie kleding en goede service.

Summum mijn favoriete webshop

Super leuke kleding. Keuze uit de beste merken en ...betaalbaar

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering en goede kwaliteit

De kleding is heel mooi en komt overeen met de foto’s. Verder was mijn pakketje binnen 1 dag thuisbezorgd en de kwaliteit is top!

Hartstikke goed!

Snelle levering Goed verpakt en makkelijk retourneren ( ik had 2 maten besteld) Goede afhandeling ook!

Prachtige kwaliteit en pasvorm

Prachtig pak gekocht, sweatshirt met bijbehorende broek, met een schitterende print en fijne pasvorm.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snel geleverd! Mooi ingepakt en maatvast!

Snelle levering! Artikelen zijn mooi en netjes ingepakt. Maatvast; erg belangrijk.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Bestelling geleverd volgens afspraak.

Het product is precies zoals ik had verwacht. De levering is volgens afspraak.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Eigentijdse en tijdloze items die fantastisch zitten

Met mijn lange, dunne ledematen, grote borsten en ronde heupen bevind ik me vaak in de ‘fashion hel’. Gelukkkig heb ik een tijdje geleden Summum ontdekt, waar ik super leuke kleding vind die aansluit bij de trends van vandaag terwijl ze ook tijdloos zijn. Je betaalt een redelijke prijs voor geweldige kwaliteit en je kunt er dus járen mee door. Uiteindelijk ben je dan slim bezig voor je eigen portemonnee en draag je ook bij aan het verminderen van de afvalberg. En dat is iets dat voor mij tegenwoordig écht essentieel is.

Summum is een mooi merk

Mooi in de zin van kleurstelling, gebruikte materialen, vrouwelijk, zowel feestelijk, als casual …. Eén van mijn favoriete merken!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Vlotte en goed passende kleding

Kleding van Summum past heel goed bij mij en mijn figuur. Bij Summum kan ik gewoon mijn eigen maat bestellen en dan past het meestal echt perfect. Alleen bij de blazers wil de maat nog wel eens afwijken. Summum heeft vaak een net iets andere kledingstijl dan het “standaardverhaal” wat ik juist weer fijn vind. Ik krijg altijd veel goede reacties op mijn Summum-sets.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede kwaliteit broek, snelle levering

Ik heb mijn broek met een kortingscode gekocht. De levering is prima verlopen. Snel en in een goede verpakking.

Zo mooie fijne stoffen

Duurt iets langer maar mooi verpakt en goede levering!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Onderscheidt zich van andere kledingmerken. Vrouwelijk met een stoer randje

Mooie kwaliteit kleding

Ik eeet goed wat mijn maat is en de kwaliteit is heel goed. Wel waren de satijnen topjes/blouses wat aan de krappe kant deze zomer

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Top, bestelling was op tijd en volgens verwachting!

Een prima ervaring. Makkelijk te bestellen en direct geleverd.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Always extremely satisfied

Nice clothes, excellent quality. Size is always what I need. Very nice materials and impeccable fit. My favorite brand for clothes.

Fijn merk

Ben al jaren blij met het merk summum

goede kwaliteit kleding

Ik koop dit merk ook vaak in een winkel in de buurt, echt een aanrader om dit merk te gaan dragen. Maar het is erg gemakkelijk om via internet te bestellen gaat heel goed snelle levering.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super mooie spullen en snelle service

Goede ervaring, ben blij met de kleding, erg mooi

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam