Prachtige kleding & super service

Niet alleen prachtige kleding maar ook de klantenservice is fantastisch. Er was iets fout gelopen met mijn bestelling maar dit werd supersnel opgelost door de klantenservice van Summum.

Op en top vrouw!

Wat een mooie kledinglijn en wat jammer dat je uiteindelijk toch moet kiezen! Maar eenmaal gekocht en gepast voelde ik me (nog meer) op en top vrouw. Mijn garderobe is bijna weer compleet voor de zomer.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mijn 1e aankoop van Summum; prachtig ontwerp en mooie kwaliteit; er zal snel een 2e aankoop volgen.

Prachtige collectie

Wederom prachtige collectie kleding waarbij gebruik gemaakt wordt van kwalitatief goede stoffen. Bestelproces gemakkelijk en snelle levering.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Luxe kleding tegen normale prijzen.

Ik heb nu diverse kledingstukken van SUMMUM in mijn kast. En elke keer dat ik zo'n kledingstuk draag voel ik me goed en besef ik dat dit een goede aankoop is geweest.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Top, snelle levering, goed op de hoogte gehouden en product top

Kwaliteit service vrouwelijke

Bestellen binnen een dag binnen. Duidelijk informatie over de maten. Kwaliteit staat voorop.

Meer dan perfect!

Snelle, nette verzending. Kleding van erg mooie, duurzame kwaliteit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijne stoffen, prachtig ontwerp en pasvorm

Collecties passen goed bij elkaar en de details kloppen. Heel blij met de items die ik heb. En het tijdloos chic.

Fantastisch!!

Was al een tijdje weg van het pak dat ik besteld heb. Kon hem maar niet vergeten. Super blij mee! Schijnt wel wat door dus je moet er wel op letten wat je voor ondergoed draagt. Maar hele fijne stof, ga er veel plezier van hebben. Meestal ga ik naar Rinsma en kijk ik bij dit merk, maar die hebben natuurlijk niet alles. Een keer bestellen is ook prima. Wist daardoor wel welke maat goed zou zijn.

fijn

Fijne broek, die heerlijk draagt. Snel bezorgd, probleemloos allemaal

Super :)

Leuke, net even iets anders items en ook nog betaalbaar :)

Mooi kwaliteit

Prachtig bomberjack, faded colors en zijdezachte kwaliteit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Prima pasvorm voor NLse vrouwen

In de afwisselende collecties is altijd wat leuks te vinden. Love Summum!

Helemaal goed.

Weer een feestje om mijn pakketje uit te pakken. Wat een mooie collecties telkens.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super blij met mijn bestelling.

Prima ervaring. Had maar een kleine bestelling, waar ik niet eens verzendkosten voor hoefde te betalen.

Mooie mode

Mooie mode en snel geleverd

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Fantastisch mooie collectie elke keer opnieuw!

De collecties zijn iedere keer heel mooi, voor iedereen iets naar zijn goesting! Ongeacht welke leeftijd maar altijd zit er iets moois, elegant of sportief. I like it!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mijn ervaring met Summum was goed mooie kleding

• Hoe zou je de bezorging met GLS beoordelen? N.v.t.

Helemaal mijn ding!!

Mooie kleding, juist voor de Hollandse vrouw de perfecte pasvorm! ❤️ Het blijft mooi en het wordt keurig verzonden. Ik word er altijd weer blij van

Super snel verzonden

Helaas had de chauffeur het pakje aan iemand anders gegeven. In mijn buurt kan dit niet. Afgeven aan deur.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Hey Marianne, Bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen, dit is natuurlijk niet de bedoeling! Zou je met ons contact op willen nemen om dit samen met je op te lossen? Zodat je natuurlijk gewoon van je gekochte kleding kunt gaan genieten! Je kunt ons bellen (+31 85 107 0876) of mailen ([email protected]). We zien je reactie graag tegen moet!

Snelle levering & alle items netjes verpakt

Leuke kleding & goede pasvorm.

• Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Comfort, stijl en kwaliteit in vrouwelijke look.

Vlotte verzending, netjes verpakt. Stijlvolle kleding, zowel sportief als vrouwelijk met een softe touch. Blijft mooi.

Gyroscoopweg 68 1042 AC Amsterdam

206366650