Cadeautje om uit te pakken

Een bestelling via de webshop is geen bestelling maar een cadeautje. Mooie doos, leuke welkomsttekst en gave kleding. Ik ben blij! Alles staat weer zo mooi. Dat heb ik niet vaak bij andere merken.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Makkelijk te bestellen, snelle service en mooi verpakt. Erg blij met de bestelling! ☺️

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie jurk die overeenkom met de verwachting

Een prettige ervaring en mooie foto’s van de lijn met Quinty. Waarom ik de 5 sterren niet gaf? Het zou top zijn als je wat meer variaties te zien krijgt waarop je in mijn geval de jurk kunt dragen. Dat zou mij helpen om eerder te kopen. Verder een prachtige jurk.

Snelle levering en informatie

Vlotte service

Er was de verkeerde broek geleverd en dat is vlot en zonder gedoe hersteld, fijn!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Prachtige print en super vrouwelijk!

Echt een geweldige zomerjurk die zo is om te toveren van casual met een slippertje naar avondje uit met een (rodehond metallic) hakje. Love LOVE it!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Uitstekende service , had de verkeerde maat van een broek besteld en gebeld en binnen een dag had ik de juiste maat broek , super tevreden .

Makkelijk website , prachtige winkels

Zowel in de winkels als de site heel fijn

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie pasvorm bij hippe outfits

Van elk seizoen heb ik wel een item in de kast hangen. Krijg juist daar ook vaak complimenten over.

Snelle levering , prachtige broek

Mooi, kwaliteit

Eigentijdse mode met details.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik kan altijd slagen bij Summum!

Ik vind bij Summum kleding die ik zakelijk en prive kan dragen. De prijs - kwaliteitverhouding is prima. Als ik een Summumwinkel zie, gaat mijn hart sneller kloppen :)

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle bezorging van mooie kleding.

Duidelijke website, mooie collectie, snelle levering.

Uitstekend!

De kleding is echt fashion. Mooie stoffen vrouwelijk en toch stoer. Altijd aparte stukken tussen maar ook basic stukken. Sneakers zijn perfect. Kijk altijd uit maar de collecties.

• Hoe zou je de bezorging met GLS beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding maar online service kan beter

Ik heb een blouse besteld. Helaas viel deze tegen en heb ik hem geretourneerd. Tot mijn verbazing moest ik hier kosten voor betalen. Jammer vind ik dat. Summum kleding is behoorlijk prijzig dus dan verwacht ik eigenlijk dat ik kosteloos kan retourneren. Dit zal mij een volgende keer weerhouden van online bestellen bij Summum.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Mooie en duidelijke webshop.

Het n mijn e-mail kreeg ik een kortingscode waardoor ik een leuke korting op een mooi truitje kreeg. Het werd snel geleverd maar de bezorgdienst vond ik niet fijn. Ik kreeg een mail dat het op een bepaalde dag geleverd zou worden, maar ik kon geen andere datum kiezen, alleen neerzet toestemming of een ophaalpunten totaal niet in de buurt. Dat vind ik geen goede service . Heb liever levering via PostNL, dan kun je een aflever punt aangeven.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

love it...

Mooie vrouwelijke kleding van goede kwaliteit, vaak met een leuke twist. Snelle levering na bestelling uit de webshop. Ook de winkels zijn een aanrader. Aardige en deskundige verkoopsters.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige blouse gelukkig in de sale, snelle levering.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Hip en altijd herkenbaar!

Ik ben super blij met Summum. Lekker hip, draagbaar voor jong en ouder

Goede ervaring met Summum

Goede kwaliteit van de kledingstukken Originele kledingstukken die je niet vaak ziet. De meeste kleding stukken kan je kwa kleur model en kwaliteit nog jaren aan. De kledingstukken zijn niet snel uit de mode. Behulpzaam en vriendelijk personeel dat is heel veel waard Summum is van Nederlandse bodem en dat is ook belangrijk.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede levering en mooie kleding!

De maten zijn goed, op de Nederlandse vrouw gericht. Helaas voor mij zijn de broeken altijd te lang, zou fijn zijn als deze in lengtematen zouden komen. Verder goede kwaliteit.

Fijne winkelervaring

De materialen zijn van topkwaliteit, evenals de service!

Mooie kleding snelle bezorging

Vrolijke kleuren goede pasvorm

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle en goede service. Op zaterdag de winkel gebeld of ze een broek hadden in mijn maat en de dame in kwestie nam uitgebreid de tijd om te kijken en mij te woord te staan. Mooie kleding, goede kwaliteit en goede pasvorm. Éen van mijn favoriete merken.

Over Summum