Koop er veel Alleen jammer als iets niet past dan ben je printer nodig voor retourneren Dat is het enige jammer wat ik vindt
Nvt
Je wordt zowel in de winkel als in de webshop goed geholpen
Zeer vriendelijk geholpen
Prachtige kleding, goede pasvorm en een mooie kwaliteit. Zodra ik een mooie outfit aantrekt van Summum, voel ik mij goed en mooi.
De kledng van Summum draag ik al jaren. Ben elk seizoen weer benieuwd wat er komt!
Mooie kleding passen én goed en eerlijk advies krijgen, óók als het niet mooi staat. Dát is wat je noemt aandachtig personeel en dan kom je gráág terug. Top winkel: Summum in Eindhoven.
Vindt Summum een heerlijke winkel. Voel me er altijd welkom maar nooit gepusht om iets te kopen. Laatst langs geweest, deze keer met mijn zus en een vriendin. En alledrie prachtige outfits gekocht terwijl we echt heel verschillende types zijn. Echt mijn favoriete winkel in Haarlem
Wow, wat een slechte service! Ongeïnteresseerde klantenservice, er ging 2x wat fout. Maar met een normaal antwoord komen ho maar. Zelfs AI geeft normaler antwoord! Had dit echt niet verwacht van jullie. De kleding kan dan leuk zijn, maar er zijn wel meer leuke merken….
Beste Caat, Wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring met ons hebt gehad. Dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten. We nemen graag persoonlijk contact met je op om te begrijpen wat er is gebeurd en hoe we je kunnen helpen. Je ontvangt van ons een e-mail.
Altijd mooi ontworpen en gemaakte dameskleding. Originele kleuren en printen, zeker niet standaard. Draagt comfortabel en de maat is altijd goed. Ik ben niet zo groot, 165cm, dus de broeken zijn vaak te lang, maar de pasvorm is geweldig. Ben al jaren fan van Summum
Prachtige blouse stof Super
Hi Josee, Wat een fijne review, dankjewel! 🤍✨ Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over de snelle levering en je prachtige blouse. 😊 Fijn dat de stof zo goed bevalt. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe aankoop! 💫 Liefs, Team Summum 🤍
Kwaliteit van stof is fantastisch. Ik had allen de pech dat de ritsen er scheef in waren gezet.
Hi Corrie, Bedankt voor je review en je eerlijke feedback. 🤍 Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze stoffen. 😊 Tegelijkertijd vinden we het erg vervelend om te lezen dat de ritsen van je item scheef waren ingezet. Dat is natuurlijk niet de kwaliteit die je van ons mag verwachten. Dank dat je dit met ons deelt. We waarderen je feedback en nemen dit soort opmerkingen serieus om onze kwaliteit te blijven verbeteren. ✨ Liefs, Team Summum 🤍
Mooie kleding, kleurrijke stoffen. Een feestje om het te mogen dragen.
Hi Jeannette, Wat een mooie review, dankjewel! 🤍✨ Wat fijn om te horen dat je zo geniet van onze kleurrijke stoffen en mooie kleding. 😊 Dat je het dragen van Summum als een feestje ervaart, vinden we een prachtig compliment! 💫 Bedankt voor je mooie woorden en heel veel plezier met je Summum-items. Liefs, Team Summum 🤍
Zo fijn dat de levering altijd snel is. Je wilt toch je nieuwe kleding graag snel in huis hebben :)
Hi Andra, Wat een leuke review, dankjewel! 🤍✨ Dat begrijpen we helemaal! 😊 Als je iets moois hebt besteld, wil je er natuurlijk het liefst zo snel mogelijk van genieten. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze snelle levering. Bedankt voor je mooie woorden en veel plezier met je nieuwe Summum-items! 💫 Liefs, Team Summum 🤍
Hele leuke kleding, mooie stoffen en prima service.
Hi Yvette, Wat een leuke review, dankjewel! 🤍✨ Wat fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over onze kleding, stoffen en service. 😊 Bedankt voor je mooie woorden en veel plezier met je Summum-items! 💫 Liefs, Team Summum 🤍
Positief, kwalitatief en aan verwachtingen voldaan.
Hi Astrid, Wat een fijne review, dankjewel! 🤍✨ Wat leuk om te horen dat zowel de levering als de kwaliteit weer helemaal aan je verwachtingen hebben voldaan. 😊 Bedankt voor je mooie woorden en voor het vertrouwen in Summum. We wensen je veel plezier met je aankoop! 💫 Liefs, Team Summum 🤍
Ik had dit jurkje al in het blauw (mijn eerste blauwe kledingstuk) en die is zo fijn luchtig voor de zomer, en toch heel netjes en classy, dat ik ‘em ook in het bruin heb besteld.Prachtig met een grote ketting, simpel en verfijnd zonder sieraden.
Hi Joyce, Wat een heerlijke review, dankjewel! 🤍✨ Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over dit jurkje dat je het inmiddels in twee kleuren hebt! 😊 Fijn dat het zo luchtig draagt tijdens warme zomerdagen en tegelijkertijd die stijlvolle, classy uitstraling heeft. En je beschrijving van hoe je het combineert met een grote ketting of juist heel verfijnd zonder sieraden klinkt prachtig. 💫 Bedankt voor je mooie woorden en heel veel plezier met beide jurken deze zomer! ☀️🤍 Liefs, Team Summum 🤍
Mijn ervaring met summum is dat het snel geleverd wordt en verzorgd verpakt. Je hebt de tijd om te passen om alsnog evt retour te doen. Daarna is de afhandeling ook snel.
Hi Corine, Wat een fijne review, dankjewel! 🤍✨ Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en de verzorgde verpakking. 😊 Ook fijn dat je de tijd ervaart om rustig te passen en dat eventuele retouren en de verdere afhandeling soepel en snel verlopen. Dat vinden we erg belangrijk. 💫 Bedankt voor je mooie woorden en veel plezier met je Summum-items! Liefs, Team Summum 🤍
Had mijn bestelling snel binnen en hemdje heb ik in verschillende kleuren. Zit goed en blijft mooi en heeft net dat beetje extra
Hi Simone, Wat een fijne review, dankjewel! 🤍✨ Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met het hemdje dat je het zelfs in verschillende kleuren hebt. 😊 Fijn dat het zo goed zit, mooi blijft en nét dat beetje extra heeft. Ook geweldig dat je bestelling snel in huis was. Bedankt voor je mooie woorden en veel plezier met je favoriete Summum-items! 💫 Liefs, Team Summum 🤍
Snel de broek gevonden waar ik al lang naar op zoek was voor de vrije tijd, voor op kantoor en straks gaat de linnen broek mee naar Costa Rica!
Hi Francien, Wat een leuke review, dankjewel! 🤍✨ Wat fijn om te horen dat je op onze website snel de perfecte broek hebt gevonden. 😊 En hoe leuk dat je hem zo veelzijdig kunt dragen; van vrije tijd tot kantoor én straks zelfs mee naar Costa Rica! 🌴☀️ We wensen je heel veel draagplezier met je linnen broek en alvast een fantastische reis toe. 💫 Liefs, Team Summum 🤍
Bij summum slaag ik eigenlijk altijd. Zeer vrouwelijke kleding in erg mooie kleuren en fijne stoffen.
Hi Gabrielle, Wat een mooie review, dankjewel! 🤍✨ Wat fijn om te horen dat je bij Summum eigenlijk altijd slaagt. 😊 We worden heel blij van je complimenten over onze vrouwelijke stijl, mooie kleuren en fijne stoffen. Bedankt voor je mooie woorden en voor het vertrouwen in Summum. Veel plezier met je favoriete items! 💫 Liefs, Team Summum 🤍
Snelle levering super mooie kleding mijn favoriete merk
Hi Franka, Wat een enthousiaste review, dankjewel! 🤍✨ Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze webshop en de snelle levering. 😊 En dat Summum jouw favoriete merk is, vinden we natuurlijk een geweldig compliment! Bedankt voor je mooie woorden en veel plezier met je prachtige items. 💫 Liefs, Team Summum 🤍
Leuke hippe kleding,goede kwaliteit
Hi Monique, Wat een fijne review, dankjewel! 🤍✨ Wat leuk om te horen dat je onze kleding als hip ervaart en tevreden bent over de kwaliteit. 😊 Bedankt voor je mooie woorden en veel plezier met je Summum-items! 💫 Liefs, Team Summum 🤍
*overzichtelijk *betaling duidelijk *vlotte levering *tenslotte: prachtige kleding Een lieve groet, Gerda
Hi Gerda, Wat een lieve review, dankjewel! 🤍✨ Wat fijn om te horen dat je onze website overzichtelijk vindt, het betaalproces als duidelijk ervaart en tevreden bent over de vlotte levering. 😊 En natuurlijk vinden we het geweldig dat je onze kleding zo mooi vindt! 💫 Bedankt voor je mooie woorden en je lieve groet. Veel plezier met je Summum-items! Liefs, Team Summum 🤍
Terugsturen van artikelen gaat via een andere minder gangbare bezorgingsdienst en is niet heel gebruikersvriendelijk en kost veel geld. De artikelen zijn altijd supersnel uitverkocht. Ik zou zeggen meer maken…
Hi, Bedankt voor je review en je eerlijke feedback! 🤍✨ Wat fijn om te horen dat je onze kwaliteit en ontwerpen zo waardeert. 😊 Dank ook voor je opmerkingen over het retourproces en de beschikbaarheid van onze artikelen. We begrijpen dat het jammer is wanneer een retourzending niet zo gemakkelijk verloopt als gewenst of wanneer favoriete items snel zijn uitverkocht. We waarderen het dat je dit met ons deelt. Ondanks deze punten zijn we blij dat je enthousiast bent over onze collectie. Bedankt voor je mooie woorden én je feedback! 💫 Liefs, Team Summum 🤍
Gyroscoopweg 68
1042 AC Amsterdam
Summum is een Nederlands modelabel, gevestigd in Amsterdam. Het merk werd in 1998 opgericht en maakt sindsdien een indrukwekkende groei door. De identiteit van Summum is romantisch en toch stoer, liefdevol met een edgy finish. Altijd herkenbaar, vrouwelijk en uiteraard van Nederlandse bodem.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.