Goede site snelle levering, kast hangt vol Summum!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Je voelt op en top vrouw

De kleding van Summum geven mij een vrouwelijk stoer sexy gevoel. De kleding zit heerlijk en blijft ook na het vele dragen mooi. Ik heb de curves en Summum zorgt er voor dat het mooi aansluit en ik me er zelfverzekerd in voel .

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering en altijd een kadootje om uit te pakken

Helaas vond ik maat L voor mij net te klein en daarom geretourneerd. Ik vind het lastig om de juiste maat te bepalen in de webshop. Misschien een idee om de maten in cm erbij te zetten? Zoals van oksel tot oksel, taille in cm, binnenbeenlengte in cm? Verder is dit mijn favoriete merk! Word altijd blij van jullie prachtige collectie. Ik wacht al heel lang op een store in het Oosten van Nederland. Nu is voor mij de dichtstbijzijnde in Utrecht. 90km van mijn woonplaats:-(

Practig

De broek en shirt zijn helemaal naar mijn wens

verslavend

Al jaren groot fan. Koop de jurkjes online en fysiek in de winkel. Verslavend mooi en de kleding is van hoge kwaliteit!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

In kleding van SUMMUM voel ik mij altijd goed

In kleding van SUMMUM voel ik mij altijd goed, dat heeft geen uitleg nodig. Stoffen blijven mooi, het is tijdloos en elke collectie bevat weer een item wat voor mij de wow-factor heeft. Ik kom graag bij Edith in Heemstede, ze geeft mij altijd het gevoel welkom te zijn!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede en mooie pasvorm en kwalitatief!

Summum is voor mij een 'altijd goed qua pasvorm, mooi en kwaliteit'.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Een uitstekende service. Kwaliteit van de producten is zoals gewoonlijk fantastisch.

Broeken van Summum hebben n fijne pasvorm en zijn mooi van kwaliteit.

Wunderschöne wertige Kleidung.

Schnelle Lieferung, hübsch verpackt und sehr gute Qualität.

• k.A.

Fijne service!

Bestellingen gaan altijd keurig, snel en correct Via fijne communicatie!

Een super leuk merk !

Zeer mooi merk met hele modebewuste kleding

In 1x spot on!

Super blij met mijn aankoop, snel geleverd & komt overeen met de product foto’s en beschrijving. Vandaag 1ekeer gedragen en bij de eerste stap buiten de deur (eerlijk waar) gelijk compliment over deze fantastische luchtige jurk van een voorbij lopende wandelaar :-)

Love at first sight

Pas voor het eerst kennis gemaakt met dit fantastische merk. Voor het eerst een merk waarvan ik bijna de hele collectie geweldig vind, de kleding spreekt mij heel erg aan. Eerste aankoop online gedaan en gisteren in de brandstore in Den Bosch een jurk gescoord. Dit merk is een blijvertje

Exclusieve stoffen, prachtige kwaliteit

Veel exclusieve ontwerpen, geen massa productie en mix & match. Het hele jaar door kan ik mijn collectie aanvullen. Alles past bij elkaar. Heel veel natuurlijk matrialen en veel draag comfort. Het is een collectie geschikt voor alle leeftijden en ook zakelijk goed draagbaar. Ik ben heel blij dat ik Summun ontdekt heb!

Ontdekking van het jaar!

Tijdens het online shoppen ontdekte ik jullie fantastische merk. Ik ben superblij met mijn aankoop en kreeg al veel complimenten. Dus happy, happy, happy!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Zelfs voor mijn leeftijd (82) kan ik goed bij Summum terecht. En de snelle levering is heel fijn,alleen jammer dat U niet DHL als vervoerder heeft. Krijg veel complimenten

Goede, snelle service

In een Summumwinkel (Groningen) de schoenen al een keer aan gehad en ze bleven in mijn hoofd zitten. Ze daarom online alsnog besteld en wat ben ik er blij mee!! Zitten heerlijk, staan super, goede service

• Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Prachtige stijlvolle kleding van goede kwaliteit

Onlangs een super mooi t-shirt gekocht met een snelle levering. Fijn dat de maten constant zijn. Zo weet ik altijd dat ik zowel van boven- onderkleding maat 38 heb. Ook dit jaar weer een prachtige collectie gemaakt van duurzame fijne stoffen. Ik ben fan ❤️

Geweldig merk

Een ontzettend mooi merk, goede kwaliteit en service.

Uitstekend verzorgde modieuze kleding

Mijn ervaring is prima te noemen. De bestelling wordt snel verwerkt. Je kunt je bestelling via de bezorgdienst goed volgen en de kleding komt heel netjes ingepakt bezorgd. I love Summum.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Gewoon mooie kleding en goede service

Mooie kleding en goede service en vooraf hoef je niet te betalen, tis gratis passen alsof je in een stenen winkel komt

• Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Alles op tijd en in goede staat geleverd

Mooi en bijzonder merk

Anders dan anders. Mooie stoffen en ontwerpen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super leuke trendy collectie voor de werkende vrouw

Als werkende vrouw van 50+ vind ik altijd een goede outfit om er jong en trendy uit te zien. Die goed past en mij vol zelfvertrouwen op pad laat gaan.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie site, overzichtelijk met prachtige vrouwelijke kleding

Nette service, keurig verpakt met duidelijke communicatie via de mail.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam