Mooi merk voor de Nederlandse vrouw

Fijne webshop, duidelijke foto’s. Vlotte levering en keurig verpakt.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie blouse besteld. Bleek bij ontvangst van goede kwaliteit, mooi borduurwerk. Ook de maat valt goed. Verder ook snelle levering!

Net dat tikje anders

In het totale aanbod van kledij en merken is Summum, een extraatje

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Mooi faux feather zwart jasje

Wat een topper, heel blij mee, valt prima echt een klassieker waar ik hopelijk jaren plezier van zal hebben.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd fijn om kleding te dragen van summum.

Ik bestel al jaren kleding van summum. Goede kwaliteit. Gaat echt met de mode mee.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super goede service en prachtige producten

What you see is what you get ❤️

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te klein.

Mooie kleding met goede pasvorm ook in grote maat

Summum is een vast merk in mijn kledingkast waar ik ieder seizoen wel weer iets moois vind. Mooie kwaliteit stoffen en bijzondere designs met een goede pasvorm, ook in de grote maten!

Favoriete merk!

Elk seizoen weer de leukste mode van Summum! Goede pasform, zit heerlijk, òok voor een maatje meer. Kleding blijft mooi en ziet er chique, maar toch ook casual uit. Goed te combineren collecties.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding van zeer goede kwaliteit, en natuurlijk van een Nederlands merk. Al vele jaren trouwe Summum klant, zowel online als in mijn favoriete summum winkel. Jullie kleding na vele jaren nog draagbaar. Elk seizoen altijd nieuwe sets in mijn kast. Hartelijke Groeten van een Summum klant.

Gewoon goed!

Naast dat ik Summum in fysieke winkels koop, bestel ik ook graag online. De website is goed en altijd snelle levering. Ieder seizoen zie ik wel items waar ik echt weg van ben en gewoon moet hebben! Ik ben fan!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering, alleen artikel viel tegen

Het artikel viel helaas tegen, wel een prachtig design maar het zat niet zoals het moest. Jammer

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Oogstrelend en klaar voor een ‘zachte’ winter!

Prachtige kleurencombinaties en prints in super zachte fijne materialen. Perfecte mix&match voor de meest grauwe dagen van het jaar. Daar word je hier toch helemaal blij van?

Wat een mooie kleding

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd leuke kleding van prima kwaliteit

Ik ben altijd weer blij als er nieuwe items zijn toegevoegd op de website.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

In één woord geweldige kleding!

Altijd een feestje om kleding van summum te kopen in de winkel of online. Maar vooral kind aan huis in de winkel in Den Bosch. Kijk altijd uit naar de wisselende collecties. Kwalitatief goede en super mooie kleding. Ik ben verslaafd!

Shinen in Summum

Fijne stoffen, goede materialen, passende maatvoering ook voor de Nldse vrouw. Altijd blij met een bezoek aan Summum!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi jasje met mooie afwerking

Zoals gebruikelijk bij Summum een prachtig jasje van goede kwaliteit en mooie afwerking.

Perfect!

Prachtige collectie. Mooie kwaliteit, prima prijs kwaliteit

In 1 woord geweldig

Het is altijd een feestje als de er een pakketje van summum binnenkomt. Ook deze winter weer zo'n geweldige mooie collectie, zoveel om te combineren. Dit is absoluut mijn favoriete merk

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi vest met bijzondere knopen

Zwart vest met ruime pasvorm en bijzondere knopen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Artikelen zijn goed te vinden en goed van kwaliteit

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Weer een leuk en mooi gevarieerde keuze

Zit perfect als een tweede huid, maar door de goede snit worden onvolkomenheden verbloemd,

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super leuk merk en leuke service in de winkel

Ik kom graag in de winkel in Groningen zeer leuk geholpen daar en ik bestel ook wel online. Ik vindt altijd leuke dingen het is een super leuk merk!!

Alles volgens afspraak

Leuke broek besteld, viel wat klein , snel grotere maat besteld, dag later al ontvangen, de eerste broek geroutineerd, binnen paar dagen geld was al terug gestort. De juiste maat broek zit prima, ik ben er blij mee.

Prachtig mooie kleding

Gevonden waar ik naar zocht en de kleuren vallen precies zoals verwacht

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam