Snelle terugbetaling retour zending

Heel fijn dat een retourzending snel wordt afgehandeld en het bedrag gelijk wordt terug gestort.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Super fijne tops om te dragen. Blijven lang mooi en kan het iedereen aanraden.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd stralen in mijn favoriete merk

Er is geen enkel ander merk dat zo goed zit van pasvorm en zulke mooie prints. Altijd complimenten als ik summum draag

Inspirerende kleding voor vrouwen

Als het om de winkel ga is het altijd een klein feestje om op de Meent in Rotterdam te zijn. De website is gebruiksvriendelijk en mooi.

Mooie materialen en modellen

Ik vind Summum een fantastisch merk , het is alleen jammer dat ik maar pas in een beperkt aantal kledingstukken. Ik heb vaak maat 48 nodig van bovenstukken behalve als ze groot vallen. Ik vind jullie items super leuk en mooie stoffen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te klein.

Ideale webwinkel

Ideale webwinkel om te bestellen. Door goede foto's zie je goed hoe het kledingstuk staat. Goede kwaliteit kleding. Valt goed op maat. Snelle verzending en goed verpakt. Duidelijke communicatie over de bestelling

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering, nette service. Mooie pak erg blij mee

Supermooi

Heel blij met de snelle levering, past perfect en kleur is heel mooi. Blij mee.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Beantwoordt volledig aan de verwachtingen! Gewoon af!

Net de collectie ontdekt en totally in love! Zoveel leuke dingen die ik nog zou willen. Helemaal mijn ding! Online besteld, perfecte service!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Mooie producten en snelle bezorging

De website is erg overzichtelijk en de kleding van goede en mooie kwaliteit. Pakketje zonder problemen snel ontvangen. Ik ben erg tevreden en zal zeker vaker bestellen.

Prachtige jurken, snelle levering

Een jurkje had een ruche losgelaten, zonder problemen mocht ik de jurk omruilen. Goede service, prachtige kleding, behoud ook de mooie stoffen na regelmatig wassen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Zó fijn dat ik steeds weer opnieuw bij summum bestel

Summum is voor mij chic sportief!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Kwaliteit en prijs in prima verhouding. Maat altijd juist

Prachtig

Mooie, comfortabele en elegante kleding en schoenen! Ik ben fan, de kleuren, de pasvorm, de stoffen en dat alles voor betaalbare prijzen!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum is voor mij het topmerk van deze tijd. Comfort en kwaliteit staat bij mij op nummer 1 dus mijn keuze is duidelijk ik ga voor summum

Prachtige stoffen & kleuren

Mooie kwaliteit stoffen en prachtige kleuren & leuke originele prints! Vrouwelijk, stoer en gekleed = de juiste combi!

Alles helemaal goed

Gewoon super tevreden!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kleding, ik ben fan!

Zowel in de shop in Utrecht (goed geholpen, leuk personeel) alsook de geleverde bestelling uit de zaak in Amsterdam en mijn recente webbestelling zijn prima afgehandeld en geleverd! Summum heeft prachtige collecties en een mooie herkenbare stijl. Het is altijd moeilijk kiezen.

Heel goed en behulpzaam

Mijn pakketje was even bij het postbedrijf blijven hangen. De medewerker bij summum heeft heel goed geholpen en het vestje kan ik nu met heel veel plezier dragen!!!!

Prachtige kleding

Prachtige kleding, materiaal en een mooie kwaliteit. Pasvorm is super, laat elke vrouw stralen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige collectie, snel geleverd, netjes ingepakt.

Direct verliefd op de collectie van Quinty, vooral op het jasje met de pailetten, zo mooi! Bestellen ging snel en eenvoudig op de website. Volgende dag in huis, heel blij mee! Ervaring van de afgelopen jaren is, dat de kwaliteit van de kleding heel goed is, blijft mooi. En het zijn ook items die jaren mooi blijven. Ik heb pantaloons die als 4 of 5 jaar oud zijn, en nog steeds prachtig zijn.

Iedere keer weer verrast

Iedere collectie is weer een verrasing en de dan is kiezen soms heel moeilijk. Maar deze jurk is echt zooo mooi. Super blij mee.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijne webshop met snelle levering en goed contact

Duidelijke webshop met goede omschrijving bij de producten. Producten snel geleverd en steeds goede communicatie over het verzendproces. Artikel goed verpakt aangekomen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super leuke collectie en kwaliteit kleding

Ik vind de bestelling erg makkelijk gaan en snel geleverd. Uitpakken is een kadootje!

Altijd succes!

Snelle, juiste en correcte afhandeling. Mooie kleding, ook in grotere maat. Contact met klantenservice meer dan oké. Ik koop en draag al jaren Summum, oudere collectie’s tot op de draad versleten van het vele dragen. Zou graag, met name, jurken terug zien, blijven tijdloos…

Gyroscoopweg 68 1042 AC Amsterdam

206366650