Ik word altijd blij van de blouses van Summum. Ze zijn net altijd iets anders en trekken mijn aandacht!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie pasvorm en met mooie details

Ik ben erg blij met mijn aankoop., de wijde pantalon is mooi van model en de pasvorm is perfect, er is over nagedacht hoe n vrouwenlichaam is.

Aangenaam verrast

Mooie kleding waar ik blij van word en me lekker in voel.

Top collectie! Love it!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kwaliteit kleding en aparte stoffen waarvan leuke en draagbare modellen zijn gemaakt.

Mijn bestelling kwam zeer vlot en correct verpakt aan.

Fantastische service

Vertrouwde iets in de app niet en wilde toch graag bestellen. Vestiging Utrecht gebeld en die stuurde mij een tikkie op zaterdag en maandag had ik mijn gouden laarsjes!! Te gek!! Dank je wel Marnie van Riet!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Leuke mode, ook als je zo als ik wat ouder bent en er toch vlot uit wilt zien.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding en goede presentatie ervan!

Prettig winkelen, goede informatie en service, snelle levering.

Vrouwelijk

Vaak goede pasvorm maar laatste tijd wat minder, Ene mt 46 is de andere niet… en stoffen helaas ook wat minder van kwaliteit

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Mooie moderne kleding

Mooi sportief modern. Voor iedere vrouw

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kledingstukken van goeie kwaliteit

Moeilijk kiezen tussen al het moois.

Fan

Zeer goede kwaliteit,20 jaar geleden een blauwe jas met daarbij blauwe jurkje en blauwe legging,nog steeds complimented,daarnaast broeken van top kwaliteit.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super vriendelijke dames. Trendy passende kleding voor de gewone Nederlandse vrouw. Echt top kwaliteit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie stof, zalig licht om te dragen

Ik heb nog niet zo veel besteld bij summum. Ik ken de kledij nog niet goed. Maar ben erg blij met het jasje

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

De bestelling voelt als n cadeau.

De kleding is precies hoe ik het verwacht had. Geweldige stof en ontwerp en goede pasvorm. Vanwege een eerdere bestelling bij een fake site toch maar eerst even telefonisch contact gezocht met summum. Ontzettend vriendelijk en aardig te woord gestaan. Zeer tevreden over jullie klantcontact, mode producten en service. Ga zo door.

Snelle bezorging! Mooie items gekocht. Prima kwaliteit

Stoer, elegant, sjiek en kwaliteit in 1 kledingstuk

Ik heb Summum ontdekt en het merk laat me niet meer los, elk kledingstuk behoord tot mijn favoriet omdat ik er eindeloos mee kan combineren.

Kwaliteit

Snelle levering, kwaliteit

Topkwaliteit

De kleding van summum past perfect en is van topkwaliteit. Summum is mijn favoriete kleding merk

Gewoon leuke kleding.

Leuke kleding, net even iets anders dan andere bekende merken. Kleding is zoals het getoond wordt. Prijs kwaliteit goed en betaalbaar.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Duidelijke website. Hele goede communicatie en levering.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kwaliteit en stijlvol.

Mooi matriaal pasvorm mooi en zit lekker

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Met een mooie collectie en snelle levering is Summum mijn favoriete winkel.

Fijne winkel! Mooie collecties, prettige en kundige hulp in de winkel (ik kom vooral in Alkmaar). Goede webshop met snelle levering en de kleding altijd netjes verpakt, zodanig dat je geen gehavende en in de kreukels pakket en dus kleding thuis bezorgd krijgt. Complimenten op deze punten.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Eenvoudig besteld, snel geleverd!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Bijzonder mooie stijlvolle kleding lijn

Ik voel mij mooi in de kleding van Summum. Wordt duidelijk en vaak op de hoogte gehouden van mijn bestelling. En heel fijn dat de kleding snel in huis is . Ben echt een heel tevreden klant ..

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam