Mooi, kwaliiteit, snel, goede maatvoering ook voor grotere maten

Goede pris/kwalieitverhouding, juiste maatvoering. Ook geschikt voor grotere maten. Snelle levering, goede klantenservice, snelle terugbetaling bij retourzending, duidelijke website.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie collectie, overzichtelijk gepresenteerd op de webshop

Ik vind de kleding van Summum steeds knap. Maar hier kortbij is geen fysieke winkel waardoor ik online winkel. De webwinkel is overzichtelijk en de beschrijving bij de artikelen is duidelijk waardoor ik een goede inschatting kan maken van wat ik koop.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd blij van en met Summum!

Summum is een kwalitatief merk. Ik ben verliefd op dit merk en voel mij vrouwelijk en mooi in Summum!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum, prachtig kledingmerk. Zit goed, staat mooi. Goede kwaliteit en een betaalbare prijs. Altijd volgens de laatste mode gekleed.

Gave jurk

Hele mooie jurk , snel geleverd en heel makkelijk te bestellen. Fijne pasvorm ook. Altijd mooie kleding van Summum!

Basic singlet met glitterbandjes

De basic singlet met mooie bandjes zijn echt top. Je kunt ze op 2 manieren dragen en met alles combineren. Onder een jurkje of blouse of zo op een broek. Ze blijven prachtig in de was. Leuk als je de bandjes ergens onder uit ziet komen. Mooie kleuren, fijne stof. Prachtig. Ik ben fan!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kleding goede service!

Bestellen en snel binnen; Maten altijd juist en krijg altijd complimenten over mijn bij jullie aangeschafte items!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Een mooie hippe collectie voor iedere vrouw

Ik ben speciaal naar Den Bosch gegaan met een vriendin om de summum store te bezoeken. Wat een fijne ervaring. Leuke en eerlijke medewerksters en super leuk geslaagd. Jammer dat er geen store in Maastricht is maar Den Bosch is een super leuke stad. En natuurlijk de Bossche bollen van bakkerij Jan de Groot zijn zalig.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Ja, bij summum weet ik goed wat mijn maat is., Nee, de items vallen vaak te klein.

Supersnelle levering

Eenvoudig bestelproces en supersnelle levering. De kleding is zoals altijd fantastisch.

Fijne online shop!

Het is goed en gemakkelijk navigeren op de website. Bestelproces verliep prima, evenals de levering van de kleding. Alles netjes en goed verpakt. Gewoon een goede en fijne we winkel!

Gute Qualität mit Chic.

Summum bietet hochwertige, gut verarbeitete, chice Kleidung an. Es sind auffallend schöne Stücke, die von dem herkömmlichen 08/15-Angebot in den Städten abweichen.

• k.A.

Top! Meerdere prettige ervaringen zowel online al in de winkel

Snelle service en vriendelijke behulpzame verkoop in de winkel

Grandioos

Mooie kleding, prachtige mooie kwaliteit. Fijne behandeling in de winkel. Bij online bestelling wordt er altijd vlot geleverd

Altijd goed!

Voor een mooie prijs, weer iets super moois gekocht.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtig merk, stijlvol en van goede kwaliteit!

De meeste complimenten krijg ik als ik kleding van Summum draag. Dat zegt genoeg, toch ;-)?

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede service zowel online als in de winkel met passend advies als je dat wilt!

Mooie collecties en soms terugkerende modellen in andere uitvoeringen, sommige stukken draag ik al jaren met heel veel plezier. Webshop is helder, handig als er soms bijstaat hoe iets uitvalt: tip. In de winkel fijn als het niet zo druk is want dan krijg je echt tijd en goed advies van de adviseuses. Kortom, bij mij op de shortlist!

snel besteld en geleverd

snelle levering,

Prima service goede kwaliteit

Snelle communicatie Prachtige kleding Goeie kwaliteit goeie pasvormen Wel wat prijziger Heel fijn is dat de maten goed vallen en niet krap zoals bij andere merken

Gewoon supermooie kleding

Gewoon supermooie kleding en goede kwaliteit. Het bestellen gaat soepel en het retourneren ook. Alleen jammer dat je daarvoor moet betalen.

Mooie kleding

Prachtige stoffen leuke modellen altijd net even anders en mooier als andere mode winkels

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Redelijk snelle levering, omslachtige retournering

Heb al een aantal malen bij Summum besteld. Redelijk snelle levering. Retourneren is echter omslachtig en ietwat ouderwets. Een label moeten printen om te retourneren is niet meer van deze tijd. Gebruik een scanmethode of voeg een retourlabel bij de bestelling. Verder fan van de blouses en tops!

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snel, correct en duidelijke communicatie

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum: Mijn favoriete merk!

Mooie materialen, goede pasvorm, fijne service, unieke items. En een aanrader voor een breed publiek!

Mooie vrouwelijke draagbare kleding

Kleding waarin je jezelf prettig kunt voelen, vrouwelijk. Veel verschillende stijlen, veel combinaties mogelijk. Prettige materialen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Had wat problemen met een jumpsuit die ik had besteld bij Summum. Echt geweldig goed opgelost. Heel erg blij mee.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam

206366650

[email protected]

Over Summum

Summum is een Nederlands modelabel, gevestigd in Amsterdam. Het merk werd in 1998 opgericht en maakt sindsdien een indrukwekkende groei door. De identiteit van Summum is romantisch en toch stoer, liefdevol met een edgy finish. Altijd herkenbaar, vrouwelijk en uiteraard van Nederlandse bodem.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.