Altijd goed en vriendelijk geholpen door de verkopers Leuke collectie wat goed op elkaar is afgestemd

Heerlijk shoppen

Vreselijk goed geholpen in Rotterdam

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Bloesje net een tikje magie

Toen ik de blouse voor het eerst zag, was ik er verliefd op. Ik zocht jullie winkel en bestelde het dezelfde dag. Alle kleine details echt zorgvuldig gemaakt, blouse is pure magie, nú snap ik de prijs wel. Ik ben er blij mee en ik zie er prachtig uit. Snelle levering, mooi en zorgvuldig verpakt, wat wil je nog meer. Bedankt

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Altijd snel en heel netjes.

Kwaliteit: top! Pasvorm: top! Modieus: top! I love it!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Erg mooi en goede kwaliteit , snelle service

Fijne goede service

Fijn merk

Recent besteld bij summum, bestelling een paar dagen later geleverd door DHL. Helemaal in orde en goed. Maatvoering is wel eens wisselend, toevallig eerder zelfde product ( andere kleur) gepast en gekocht in de winkel, waardoor ik zeker de maat wist. Bij de bestelling is nu wel een retourformulier geleverd, bij mijn eerdere bestelling niet, daarom nu meer tevreden.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Ja, bij summum weet ik goed wat mijn maat is., Nee, de items vallen vaak te ruim.

Altijd weer een feestje als er een pakket van summum komt

Erg goed. Komen hun beloftes na

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Collectie mijn smaak, online bestellen eenvoudig, levering oke.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Leuke jeugdige collectie! Zowel voor dagelijkse thuis of werk zowel als een leuk feestje ! Je bent altijd stijlvol gekleed ! Leuke enthousiaste verkoopsters die je heel goed advies geven !

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Sierlijke kleding waarin je je mooi voelt, ook al moet je van alles

Liever koop ik minder, maar wel mooie en goede kleding. Ik zie het als een investering om er ten alle tijden goed uit te zien. Goed voor het humeur!

Uniek

Altijd n, prachtige collectie en n, vlotte levering en veel keus …

Goede en snelle service.

Snelle levering en kleding ziet er top uit!! Maten zijn altijd goed.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

gave kleding niet zo standaard

Goede kwaliteit en service

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede service en hulp, te leuke kleding!

Iedere keer weer word ik hebberig van de nieuwste kleding van Summum. In de winkel wordt je leuk geholpen, zonder iets aan te smeren. Altijd gezellig (in Rotterdam). Online heb je snel je kleding thuis, en mocht er iets niet goed gaan, dan wordt het snel opgelost.

Super goed!

Prachtige collectie! Mooie kwaliteit stoffen duidelijke website, en snelle verzending! Het enige wat ik nog heel fijn zou vinden is de binnenbeen lengte van broeken! Ik ben groot met lange benen en moet soms broeken terug sturen omdat ze te kort zijn! Dat is een tip! ☺️

amazing

Alles klopt,heerlijk genieten in Summum kleding

Schnelle Lieferung, gutes Preis- Leistungsverhältnis

Schnelle Lieferung- gutes Preis- Leistungsverhältnis, gute Passform.

Geweldig merk!

Zeer uitgebreid assortiment, Summum zit mij als gegoten, perfecte pasvorm. Super kwaliteit

Prachtige print

Heel mooi, warm en modieus kort vestje met panterprint. Kwalitatief top!

Kastvullend

Mijn kledingkast hangt zeker voor tweederde vol Met kleding van Summum. Ik koop veel kleding bij de plaatselijke boutique, en soms online. Fijne pasmaat, leuke prints, goede kwaliteit. Wat nog fijn zou zijn isdat een retourticket niet perse geprint moet worden, maar ook digitaal aangeboden kan worden

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijne draagbare mode voor werk, vrije tijd en een feestje!

Mode die goed met elkaar te dragen is. Zodanig te combineren zodat je het in je vrije tijd maar ook voor een feestje kan dragen. Fijne stoffen en mooie dessins.

Van A tot Z Top!

Lekker shoppen vanuit je luie Stoel op de Site. Prachtige collectie, moeilijk kiezen. Mooie luxe stoffen en goede Maten. Eenvoudig te Bestellen. Zeer Snelle levering. Happy en tevreden klant.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mijn favoriete merk wat ik heel graag draag!

Al aantal jaren draag ik dit merk!! Zo.n mooie kwaliteit en overal mee te stylen!! Hier helemaal verliefd op!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle service, mooie kwaliteit!

Top merk!!

Kwaliteit

Origineel, kwaliteit, zalig om dragen

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam