Prachtig

Prachtige kleding heerlijke stoffen en kleuren!ik krijg altijd complimenten als ik iets van summum draag!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Sophisticated luxueus mooie kleding!

Ik vind Summum een prachtig merk voor vrouwen die net iets anders willen. Enorm stijlvol en sjiek op een alledaagse manier. Prachtig!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum is een mooi merk.

Het is fijn om Summum te dragen. Fijn dat er ook kleine maatjes zijn. Ik draag het met veel plezier.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Net even anders, vrolijk, vlot en ook voor de wat oudere jongere

Vlotte service, eventuele retouren makkelijk en snel af te handelen. Betrouwbaar.

• Hoe zou je de bezorging met GLS beoordelen? N.v.t.

Super snel geleverd

Mooi shirt besteld en deze werd snel geleverd. Zo shirt op site stond, zo was het ook in werkelijkheid.

• Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Goed, eerlijk advies in de winkels en prachtige, kwalitatieve kleding!

Summum heeft kwalitatieve kleding, met een mooie pasvorm. Ik kan het merk voor zowel het werk als in mijn vrije tijd dragen! Maar net hoe je de stukken combineert. En de kleding van de collecties uit verschillende seizoenen kun je goed combineren, handig in de kast!

Boven verwachting mooi

De jurk is van goede kwaliteit en is zéér comfortabel. Nu al een van mijn lievelingsjurken. De 1 e keer dat ik je jurk heb gedragen kreeg ik al complimenten en de vraag waar heb je deze prachtige jurk gekocht?

prima kwaliteit, prijsverhouding

De kledingcollectie van Summum is modisch en betaalbaar.

Super Geweldig....

Mijn bestelling gedaan, en de volgende dag had ik het keurig verpakt n huis . Ook het terugzenden als de maat eventueel niet goed is gaat heel makkelijk! Ik weet nu precies mijn maat! Zeer goede service, echt een aanrader! Een tevreden klant!!!i

Super mooi merk

Summum is mijn favoriete merk

• Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Al jaren mijn favoriete merk !

Hoewel het al heel wat jaren mijn favoriete merk is heb ik toch wat verbeterpunten. Ik heb artikelen in de maat 38-44 in mijn kast hangen, niet omdat ik in maat wissel, maar omdat de artikelen niet maatvast is. Ook is de prijs best wel gestegen, dat is wel beetje jammer. Ook het betaald retourneren vindt ik minder klantvriendelijk, ik kijk dan ook vaak bij grotere online winkels om daar mijn bestelling te doen. Ik vindt de artikelen heel modieus en de collectie spreekt me vaak erg aan. Gr. Miranda

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim., Nee, de items vallen vaak te klein.

Prachtige kleding en goede service

Summum heeft mooie vrouwelijke kleding, met goede pasvorm van fijne materialen. Als ik kleding draag van summum krijg ik altijd veel complimenten. Daarnaast snelle kosteloze retourservice, wanneer een artikel me niet mooi staat. Dus ook de webshop is top!

Prettige ervaring

Heerlijk als je zelf even mag rondlopen zonder dat iemand je direct vanalles probeert aan te smeren. En wel helpt als je het vraagt en mee denkt:)!

• Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Snelle en nette levering van mooie kleding!

Diverse keren kleding besteld. Kleding is mooi en zit keurig verpakt! Het tracken van het pakket is duidelijk en overzichtelijk. De enige reden waarom ik geen cijfer 10 heb gegeven zijn de €3,95 aan retretourkosren.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kleding die nét dat tikje extra heeft. Voor de vrouw die zichzelf niet “standaard” vindt

Bij Summum vind ik kleding die niet standaard is, met bijzondere details. Goede kwaliteit en snelle levering

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Uitstekende kwaliteit, trendy en comfortabel

Summum is uitgegroeid tot een van mijn favoriete merken. Ik vind met name de kwaliteit heel erg goed. De kleding is trendy en net even anders dan anders. Daar houd ik van. De kleding draagt comfortabel en blijft erg mooi in de was. Je kunt er heel lang mee vooruit. Bovendien een Nederlands merk en dat vind ik een dikke pré.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Netjes ingepakt, op tijd geleverd. Was echt zoals ik gedacht had. Mn de stof is leuk.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Bijzonder mooie jurk van heel bijzonder mooie stof

Erg mooie jurk besteld van Summum, snel en netjes geleverd. Jurk in het echt nog veel mooier dan op de plaatjes. Erg luxe mooie stof. En model zit ook erg lekker.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd uniek en van goede kwaliteit. Deze blouse is prachtig groen en leuk door de borduursels. Siri’s nu al mijn favoriet.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te klein.

Mooie producten van goede kwaliteit en altijd fijne service!

Mooie producten van goede kwaliteit en altijd fijne service!

Klantvriendelijkheid ten top!

Heb een pak online gekocht. Broek paste goed maar colbert was te groot. Ben naar de winkel gegaan en daar hebben ze mij goed geholpen. colbert gekocht in een kleine maat en ook nog een mooie bloes - goed advies gekregen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Heb al meerdere kleding van Summum blijft gewoon mooi hoe vaak je het wast.

• Hoe zou je de bezorging met GLS beoordelen? N.v.t.

Prachtig pak!

Prachtig pak, goede pasvorm en mooie stof! Laat het feest maar beginnen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Heel blij met mijn nieuwe jeans

Ik ben heel blij met mijn nieuwe jeans. Precies zoals gehoopt! En snel en netjes verzonden. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam