Een stijlvolle winkel met luxere dameskleding waar kwaliteit, elegantie en persoonlijke service samenkomen.
Leuke kleding die goed te combineren zijn. Blijft goed ook na het wassen. Enige voor mij is dat maat 46 niet in alles te krijgen is of maar beperkt.
Snelle levering Jammer dat het niet goed paste bij mij vond de top prachtig
Mooie kleding, goede service en vriendelijk personeel!
In Maastricht bij de Summum een hele leuke broek gekocht, maar helaas hadden ze de bijpassende blouse niet meer in mijn maat. In de winkel hadden ze zo’n mooie dingen, daar ga ik zeker terug! Vrouwelijk, maar toch stoer. Helemaal mijn stijl. Vervolgens heb ik de webshop geraadpleegd. Deze was overzichtelijk en ik had de bijpassende blouse al snel gevonden in de goede maat. Dus ik vol verwachting op het pakketje gewacht. Helaas heb ik er 8 dagen op moeten wachten, maar dat was het wel waard. Mijn setje is compleet en ik ben ready om de show te stelen.
Beste Anke, Heel erg bedankt voor je leuke review! Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met je broek en blouse, en dat je helemaal klaar bent om de show te stelen. 😊 Het is ook geweldig om te horen dat je zowel in de winkel als op de webshop een fijne ervaring hebt gehad. We begrijpen dat het wachten op je pakketje even lang duurde, maar we zijn blij dat het uiteindelijk helemaal de moeite waard was! Veel plezier met je outfit en graag tot een volgende keer! Groet, Livia
Mooie, aparte kleding.
Zo snel al thuis gebracht. En een hele mooie blouse. Erg blij mee.
Goede kwaliteit!
Ik had eerst mijn twijfels of een kanten shirt mij wel zou staan, maar het is nog mooier dan ik had verwacht en het zat als gegoten. Heel blij mee!
Alles wat ik van summum heb ben ik blij mee! Goede pasvorm en hele leuke mode met mooie kleuren! Top!!
Ook snelle reacties op e-mail.
Beste Tineke, Dankjewel voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en snelle reacties per e-mail. 😊 We doen ons best om het shoppen bij Summum zo prettig mogelijk te maken! Groet, Livia
Aantal dingen besteld, netjes ontvangen. Vind Summum altijd een top merk. Mooie stoffen en goed pasvorm.
Ik geef de voorkeur aan shoppen in één van de brandstores, lekker passen en verschillende combi’s uitproberen om met iets verrassends naar huis te gaan. De sfeer in de winkels waar ik kom is relaxed en aangenaam. Als ik een specifiek item zoek of in Sale wil ik wel eens online gaan.
Hi Ingeborg, Wat leuk om te horen, dank je wel voor je mooie woorden! 💛 We zijn blij dat je onze brandstores zo waardeert en dat je daar met plezier verschillende combinaties uitprobeert. Fijn dat je ook online bij ons terecht kunt wanneer je gericht iets zoekt of wilt profiteren van de sale. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen, in de winkel of online! ✨ Groetjes, Loek Team Summum
Ik heb een blouse gekocht via jullie site omdat hij in de winkel was uitverkocht. Thuis gelijk gaan googelen en was bij jullie niet te bestellen in mijn maat. Heel blij dat ik in de winkel heb gezien hoe het valt ende kwaliteit. Ben zeer tevreden en blij dat ik toch de blouse kon aanschaffen.
Ik had de jurk al gezien bij van Tilburg, maar niet de juiste maat, helaas. Toen mijn man vroeg wat wil je voor je verjaardag, zeik, de jurk van Summum. En toen mocht ik hem bestellen. Ik ben er zo blij mee!!! Een prachtig cadeau van mijn man.
Ik heb alleen maar summum kleding, al meer dan 25jaar en ook schoenen en sneakers en ook altijd heel tevreden met wat ik daar koop, ze zijn ook heel klant vriendelijk en hebben ook altijd tijd als je een vraag hebt, ook als er iets mis is gegaan dus ze krijgen van mij 10 + en ze hebben elk jaar een super mooie catelogus
Levering vindt altijd snel plaats
Mooie website, artikelen mooi en duidelijk gefotografeerd. Wordt altijd blij van Summum!
Goede kwaliteit.Prima pasvorm aangepast aan Nederlandse vrouw .Tijdloos
Beaux vêtements, bonne qualité. Tiennent dans le temps. Ça fait 10 ans que je porte des vêtements de cette marque.
Zeer goed
De Summum winkels in N-H zijn sfeervol en kleinschalig opgezet waardoor het gemakkelijk is om ook zelf de kleding te mixen en matchen. En, om de look af te maken scoor ik bovendien vaak een bijpassende accessoire!
Beste Alexia, Dankjewel voor je mooie review! Wat leuk om te lezen dat je zo geniet van onze collecties, en dat je ook plezier haalt uit het mixen en matchen in onze winkels. 😊 We vinden het altijd fijn te horen dat onze accessoires de look helemaal compleet maken! Groet, Livia
De kleding van Summum is mooi en draagbaar. De online service is uitstekend, ook bij retourneren of als er iets niet goed gegaan is. De medewerkers zijn klantvriendelijk en servicegericht ingesteld. Enige minpunt, niet alle kleding is ook in maat 46 verkrijgbaar. Ik heb dit al diverse malen benoemd, helaas zonder resultaat.
Mijn ervaring met summum is altijd goed. Kleding is mooi en voldoet aan de verwachting.
Mooie kleding van goede kwaliteit. En super goede service. Ik word blij van dit merk.
Gyroscoopweg 68
1042 AC Amsterdam
Summum is een Nederlands modelabel, gevestigd in Amsterdam. Het merk werd in 1998 opgericht en maakt sindsdien een indrukwekkende groei door. De identiteit van Summum is romantisch en toch stoer, liefdevol met een edgy finish. Altijd herkenbaar, vrouwelijk en uiteraard van Nederlandse bodem.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.