Positief en ben benieuwd wat Summum nog meer in petto heeft voor de herfst/winter.
super
Prima mooi artikelen, snelle levering
Mijn halve kledingkast is Summum. Super merk voor "de Nederlandse, langere vrouw". Altijd goede pasvorm, mooie stoffen en voor verschillende gelegenheden kleding. Zakelijk, sjiek, feestelijk of casual.
Een super op en top vrouwelijke collectie. Voor vrouwen die modebewust door het leven gaan. Duidelijke site met een goede service en correcte afhandeling.
Ik ben fan van Summumkleding. Het draagt lekker, zit geweldig en oogt subliem.
Snel bestelling binnen. Vind jullie super
Ik kom altijd graag in de winkels van Summum en bezoek ook graag de website. Mooie kleding. Het personeel is (bijna) altijd vriendelijk en behulpzaam. Ik had recent 1 mindere ervaring in de winkel in Den Haag. De verkoopster reageerde nogal pinnig omdat ik mijn maat niet exact wist. Ik ben veel afgevallen en moet mijzelf qua kleding weer opnieuw uitvinden. Verder helemaal prima!
Snelle levering als je online besteld en keurig en mooi ingepakt. In de winkel word je goed geholpen zonder opdringerige benadering. Al met al 5 sterren!!
Super kleding blijft mooi na wassen en geen doorsnee kleding. Heel blij met maat xs dus voor kleine slanke mensen ook ruime keuze!
Kleding die je niet na een jaar weggegooid .Kwalitatief mooie materialen gebruikt wat ook nog modieus en stijlvol is.
Ik draag al jaren naar volle tevredenheid de mooiste items van het práchtige merk Summum! Zó móói daarbij is ook dat ik heel vaak complimenten over mijn kledingkeuze van Summum items krijg!
blijft lang mooi.
Ik had een mooie top bij Summum online gezien, die afgeprijsd was. Daarnaast had ik nog 10 euro shoptegoed. Dit tegoed was geen probleem op het afgeprijsde artikel. De bezorging ging ook goed.
Ik koop meestal in de winkel, maar dit keer een colbert voor de winter in de sale via de website van Summum zelf. Hele leuke aanbieding, snel en op tijd geleverd, subliem verpakt, en de maat klopte precies. Ben er heel blij mee! Ga zo door zou ik zeggen!
Een hele fijne en goede ervaring. Ga vaker bij Summum bestellen.
Altijd mooi, mijn smaak , precies en tevreden
Het liefst ga ik naar één van de summum winkels (Groningen en Zwolle). Krijg altijd goed advies waar ikzelf niet gelijk aan zou denken. Het is een mooi merk met verschillende stijlen en combi’s. Mooie, luxe stoffen en goede pasvorm met oog voor subtiele details.
Goed geholpen; zowel via de website als de telefoon.
Eindelijk moderne stukken die passen Andere Aken is de xl of zxl te klein. Bij Summun niet. Was even zoeken naar de juiste maat maar nu weet ik het
Beste Anna, Dankjewel voor je review en dat je je ervaring met ons deelt! Wat fijn om te lezen dat onze kleding ook voor maatje meer goed past en dat je eindelijk je perfecte maat hebt gevonden. We vinden het belangrijk dat iedereen bij Summum mooie en goed passende items kan vinden, dus jouw feedback doet ons veel plezier. Veel plezier met je nieuwe kleding en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen! Groet, Livia
Sinds twee jaar ben ik pas bekend met de kleding van Summum. Waarom zo laat pas?? Inmiddels heb ik een aantal kledingstukken van Summum in mijn kast hangen. Vooral de broeken van Summum bevallen mij uitermate goed. Perfecte pasvorm en mooie stoffen. Ik shop er graag <3
Fijn dat er iemand beschikbaar was! Voor een SUMMUM-fan zoals ik was dat heel fijn! De hulp ging om de betaalwijze!
Kleding is hip, kleurrijk, kwalitatief prima en betaalbaar. In de fysieke winkels vriendelijk en behulpzaam personeel (Bergen, Utrecht en Den Bosch) On-line bestellen; makkelijke website, snelle verzending en mooi en stevig ingepakt met duidelijke retour instructies (indien nodig) Wat ik ook prettig vind is dat je achteraf kunt betalen met Klarna. Je betaald wat je houd. Helemaal fijn, dus alleen maar lovende woorden van mij!
Hi Kitty, Wat een prachtige woorden, bedankt! 🌟 We vinden het geweldig om te horen dat u zo tevreden bent over zowel onze winkels als onze online shop. Fijn dat u onze collecties, service en verpakkingen waardeert, en dat Klarna het shoppen voor u nog makkelijker maakt. Uw complimenten geven ons team in Bergen, Utrecht en Den Bosch zeker een grote glimlach! 💛 Groetjes, Loek Team Summum
Summum maakt gebruik van mooie materialen en kleuren die je goed op elkaar af kan stemmen.
Draagt heerlijk en ook zijn sommige kleding stukken net wat anders en daar houd ik van
Gyroscoopweg 68
1042 AC Amsterdam
Summum is een Nederlands modelabel, gevestigd in Amsterdam. Het merk werd in 1998 opgericht en maakt sindsdien een indrukwekkende groei door. De identiteit van Summum is romantisch en toch stoer, liefdevol met een edgy finish. Altijd herkenbaar, vrouwelijk en uiteraard van Nederlandse bodem.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.