Makkelijk te bestellen, goede mailwisseling over de bestelling en snel geleverd
Beste Jose, Hartelijk dank voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat het bestellen makkelijk verliep, de communicatie duidelijk was en de levering snel ging. We waarderen je vertrouwen en hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij Summum. Groet, Livia
Bij Summum in Den Bosch, super fijn en warm geholpen! Ik wou een spijkerbroek die niet meer in mij maat was, ik ging heel blij en super tevreden naar huis met een nog leukere spijkerbroek! Top!!
Beste Anka, Wat fijn om te lezen dat je zo warm en goed geholpen bent in onze winkel in Den Bosch! Het is geweldig dat je uiteindelijk met een nog leukere spijkerbroek naar huis ging. Dat maakt ons echt blij. Dank je wel voor je mooie woorden en graag tot snel weer bij Summum! Groet, Livia
Ik had een aankoop gedaan, maar deze is niet geleverd. Inmiddels is mijn melding goed opgevangen en is onderzoek gedaan. De levering blijkt niet goed gegaan te zijn. Dat kan gebeuren. Het artikel is helaas niet meer leverbaar, dus het geld wordt teruggestort. Ik heb verder altijd heel goede ervaringen met Summum!
Beste Ietje, Hartelijk dank voor je bericht en je vertrouwen in Summum, ook in deze situatie. Het spijt ons ontzettend dat je aankoop niet geleverd kon worden door een interne systeemfout, waardoor het artikel onterecht als op voorraad werd getoond. Dit kan helaas gebeuren wanneer meerdere klanten hetzelfde item tegelijk bestellen. We begrijpen dat dit erg vervelend is en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Gelukkig is het aankoopbedrag inmiddels teruggestort; afhankelijk van de betaalmethode kan het een paar werkdagen duren voordat het op je rekening zichtbaar is. Als je dat wilt, kunnen we je met je e-mailadres aanmelden om je automatisch te informeren zodra het artikel weer beschikbaar is. Mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder! Groet, Livia
Originele beoordeling
Ik had een aankoop gedaan, maar deze is niet geleverd, zonder dat ik daar bericht van heb ontvangen. Het geld is wel teruggestort. Heb overigens altijd heel goede ervaringen met Summum!
Beste Ietje, Hartelijk dank voor je bericht en je vertrouwen in Summum, ook in deze situatie. Het spijt ons ontzettend dat je aankoop niet geleverd kon worden door een interne systeemfout, waardoor het artikel onterecht als op voorraad werd getoond. Dit kan helaas gebeuren wanneer meerdere klanten hetzelfde item tegelijk bestellen. We begrijpen dat dit erg vervelend is en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Gelukkig is het aankoopbedrag inmiddels teruggestort; afhankelijk van de betaalmethode kan het een paar werkdagen duren voordat het op je rekening zichtbaar is. Als je dat wilt, kunnen we je met je e-mailadres aanmelden om je automatisch te informeren zodra het artikel weer beschikbaar is. Mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder! Groet, Livia
Ik vind Summum een geweldig leuke winkel en website Mooi en fijn alle kleding qua kleuren op elkaar afgestemd zodat je de kledingstukken op veel manieren kan combineren in allerlei stijlen Ik wordt en ben blij van en met Summum
Beste Mary, Wat geweldig om te horen dat je zo blij wordt van Summum! We vinden het fijn dat je onze kleuren en combinatiemogelijkheden waardeert – precies waar we met onze collectie naar streven. Dank je wel voor je enthousiaste woorden en je vertrouwen in ons. Groet, Livia
Keuze is makkelijk te bestellen. Levering is in een mooie doos en netjes. Al ga ik toch liever naar Rotterdam om alles live te zien en te passen ;) Leuke en fijne dames die daar helpen.
Beste Stephanie, Wat fijn om te lezen dat je onze service en verpakking zo waardeert! We begrijpen helemaal dat het live passen in Rotterdam een mooie ervaring is, en onze medewerkers staan altijd klaar om je daar persoonlijk te helpen. We hopen je snel weer te zien, online of in de winkel! Groet, Livia
Ik vind de stoffen fijn en comfortabel. Ik kan daarbinnen een eigen stijl handhaven.
Beste Bertina, Dank je wel voor je mooie woorden! Fantastisch om te horen dat je onze stoffen comfortabel vindt én dat je daarin je eigen stijl kunt behouden – precies wat we hopen te bieden. We waarderen je feedback enorm en hopen je snel weer te mogen inspireren. Groet, Livia
Leuk geslaagd Mooie basics, heel blij mee.
Beste Caroline, Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met je aankoop! Mooie basics van goede kwaliteit – precies waar we voor staan. Dank je wel voor je review en graag tot een volgende keer! Groet, Livia
Een mooi shirt van een mooie kwaliteit die aan mijn verwachting voldeed! Ik had het de dag erna al in huis dus helemaal super!
Beste Leonne, Wat fijn om te horen dat het shirt helemaal aan je verwachtingen voldeed én zo snel geleverd werd! Daar doen we het voor. Dank je wel voor je mooie review – we hopen je snel weer terug te zien bij Summum! Groet, Livia
Ausgefallene Bluse mit wow Effekt!
Liebe Susanne, Vielen Dank für dein tolles Feedback! Wie schön, dass dir die Bluse so gut gefällt – ein echtes Wow-Stück! Und super zu hören, dass der Versand so schnell bei dir war. Wir freuen uns sehr, dich als Kundin zu haben! Herzliche Grüße, Livia
Al jaren groot fan van het merk Mooie,kwalitatief goede,stijlvolle kleding;ook voor wat vollere vrouwen In mijn vorig jaar gekochte kaftan woon ik momenteel haast in Door een hernia ben ik aan bed gekluisterd en zo heb ik toch gevoel dat ik er nog beetje leuk zuizie en zit heerlijk Maar ook mijn andere kledingstukken ben ik erg blij mee!!
Beste Renske, Wat een prachtige review – dank je wel voor je trouwe support en lieve woorden! We vinden het bijzonder om te lezen dat je zelfs nu, met een hernia, zoveel plezier beleeft aan je Summum-kaftan. Dat je je er toch een beetje leuk in voelt, raakt ons echt. Heel veel beterschap gewenst, en we hopen dat je je gauw weer beter voelt. Tot die tijd: blijf genieten van je favoriete kledingstukken! Lieve groet, Livia
Prachtige kleding en altijd snel geleverd
Beste Francina, Hartelijk dank voor je mooie woorden! Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze kleding en de snelle levering. En geweldig om te horen dat je jouw maat bij Summum zo goed weet te vinden – dat maakt shoppen natuurlijk extra prettig. Graag tot een volgende keer! Groet, Livia
Zo fijn dat als je een bestelling plaatst bij Summum je van begin tot levering alles kan volgen. Transparant en supersnelle levering, en ook nog eens met aandacht ingepakt!
Beste Martine, Wat een geweldige review – dank je wel! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service, de snelle levering én de zorg waarmee je bestelling is ingepakt. We vinden het belangrijk dat elke stap van je bestelling duidelijk en prettig verloopt, dus jouw feedback betekent veel voor ons. Hopelijk tot snel weer bij Summum! Groet, Livia
Ik heb 2 broeken gekocht via de website. De maten vielen wat groter uit, maar de kwaliteit van de stof erg mooi is erg leuke modelen van de broeken. Ik kon ze makkelijk retourneren en heb ze een mast kleiner besteld. Deze passen perfect!
Lieve Cindy, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Was mijn vestje verloren. Heel erg jammer want dit luchtige vestje past overal bij en ziet er heel mooi uit. Gelukkig was deze nog in de collectie, direct weer opnieuw besteld. Door de snelle levering heb ik m niet lang hoeven missen :-)
Lieve Marian, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Ik ben nog niet heel vaak bij summum geweest . Het is hele mooie kleding maar wel aan de prijs . Mijn man is verongelukt dus sta er nu alleen voor . Dus nu kan ik niet te vaak iets nieuws kopen . Maar ik zal zeker nog een keer wat gaan kopen . Groetjes Marina van geffen
Beste Marina, Hartelijk dank voor je mooie woorden en het delen van je ervaring met ons. Wat bijzonder om te lezen dat je onze kleding als een kadootje ervaart, dat raakt ons! We willen ook ons medeleven uitspreken met het verlies van je man. Wat ontzettend verdrietig. We bewonderen je kracht en zijn dankbaar dat je ondanks alles nog de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Je bent altijd van harte welkom bij Summum – of dat nu is om even rond te kijken, inspiratie op te doen, of om jezelf een keer iets moois te gunnen. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen. Groet, Livia
Heel netjes verpakt, mooie spullen. Jammer dat het allemaal niet paste, dus helaas retour moeten sturen. Maar terugkomen doe ik zeker!! Toppertjes!
Lieve Esther, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Mooie niet alledaagse vlotte en draagbare kleding, die heel fijn zit.
Lieve Prisca, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Ben zo goed geholpen in Amsterdam. Ik kocht een blouse en later ook een jasje en helaas was die niet in min maat aanwezig. De verkoopster bestelde hem online en met een paar dagen kon ik het jasje ophalen. Ze wilde hem posten maar ik zei, ik kom liever langs. Helemaal blij met de store. Daarna heb ik meteen twee kledingstukken online besteld en snel bezorgd.
Lieve Merville, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Onze medewerkers in Amsterdam vinden dat vast geweldig om te horen! Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Bestelling snel geleverd en goed verpakt. Mooie broek die precies past.
Lieve Suze, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
De kleding van Summum is mooi, zit comfortabel en ik voel me er lekker in. En dat straal ik uit (denk ik) ☺️
Lieve Jeanette, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Vorig jaar waren mijn man en ik 25 jaar getrouwd. Was met vriendinnen een dagje naar Haarlem en natuurlijk even naar de Summum-store. Zowaar was ik daar geslaagd met een top outfit. Daarna werden we getrakteerd op een glaasje en een zoutje erbij. Het leek net alsof ik weer opnieuw ging trouwen. Wat een heerlijke dag/ middag hebben we daar gehad. Mede dankzij het ongelofelijke leuke team. Heel goed geholpen ( maar dat wist ik eigenlijk wel ) Ben nog steeds verliefd op het merk ( en ook op mn man natuurlijk haha ) precies vandaag 2 juli is onze trouwdag 26 jaar. En wat heb ik aan? Je raad het nooit….
Lieve Annemiek, Bedankt voor je leuke review! Van harte gefeliciteerd met jullie 26e trouwdag. Wat een fantastische prestatie, in een ongetwijfeld fantastische outfit! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van de nieuwe outfits die je in Haarlem hebt gekocht! :) Groet, Livia
Bestelling is eenvoudig. Snelle levering
Lieve Jacqueline, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Mooie jurk besteld, goede kwaliteit en prima pasvorm.
Lieve Dina, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Juiste maat op voorraad, keurig en netjes verpakt , echt een feestje om open te maken !!
Lieve Petra, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
J’attends avec impatience un chemisier de cette marque je je viens de découvrir et que je trouve qualitative. Le seul bémol est le délai de livraison.
Chère Maaike, Merci pour votre avis ! Nous sommes ravis de vous satisfaire autant avec nos vêtements et notre service. Merci également pour votre retour sur nos délais de livraison ; nous en tiendrons compte. Amusez-vous bien avec vos nouvelles tenues ! :) Salutations, Livia
Gyroscoopweg 68
1042 AC Amsterdam
Summum is een Nederlands modelabel, gevestigd in Amsterdam. Het merk werd in 1998 opgericht en maakt sindsdien een indrukwekkende groei door. De identiteit van Summum is romantisch en toch stoer, liefdevol met een edgy finish. Altijd herkenbaar, vrouwelijk en uiteraard van Nederlandse bodem.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.