Snelle service, mooie spullen. Altijd blij als er een mooie doos van summum binnen komt.
Lieve Danielle, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Voor mij is summum HET merk dameskleding. Vrouwelijk , stoer, elegant, sportief er is altijd wel iets te vinden wat ik leuk vind en de pasvorm is voor mij ook perfekt. Kortom geweldig. Ik kijk weer uit naar de vlg collectie
Lieve Tineke, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Super blij met mijn nieuwe broek. Al veel complimenten gehad met de vraag van wie deze broek is. Zit lekker comfortabel, goede stof, origineel model
Lieve Mithra, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe broek! :) Groet, Livia
Fijn! en prettig gezellig personeel
Lieve Janneke, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Vorige week dit merk ontdekt en nu al fan. In de winkel hadden ze mijn maat niet meer dus direct op internet besteld. De volgende dag was het er al!
Lieve Floor, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
De kleding die ik zoek…. Vind ik bij summum. Goede pasvorm, leuke stoffen. Ik hou van Summum. Kast hangt er vol mee
Lieve Diana, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Summum is al jarenlang mijn favoriete kledingsmerk, zowel in de winkel als online.
Lieve Ingrid, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Zowel de website en de fysieke brandstore in Heemstede hebben een fijne look- en feelbeleving. De uitgebreide collectie is zo samengesteld dat er altijd wel iets tussenzit voor je. Het meest fijne vind ik de keuze van de stoffen en de kleuren. Hiermee kun je de meest leuke, nette en stoere creaties maken.
Lieve Chris, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Zowel in de webwinkel als in de reguliere winkel aankopen in (en buiten) de sale gedaan. De webwinkel is straightforward, makkelijk te filteren, en snel in huis. Verpakt als een cadeautje, altijd heerlijk. In de winkel (ondanks dat het druk was) met volle aandacht geholpen, weer een superfijne ervaring.
Lieve Kom, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Ik krijg regelmatig mail van Summum en dan ga ik altijd even kijken, want altijd mooie artikelen. Ik ga regelmatig naar de winkel in Bergen, aanrader, leuke mensen daar. Maar ik bestel ook online. Altijd blij mee. Favoriet merk van mij.
Lieve M., Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Na bestelling snel in huis. Mooi verpakt. Altijd mooie kleding bij Summum
Lieve Carolina, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Summum is helemaal mijn stijl. Erg leuke en unieke mode. Zodra ik iets van Summum draag krijg ik complimenten
Lieve Claudia, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
De service van winkelen via de webshop is prima. Makkelijke website, de kleding is vernieuwd en apart. Ik krijg vaak complimenten als ik iets van Summum draag. Nadeel…. Straks loopt mijn halve vriendenkring in kleding van Summum en val ik niet meer op!
Lieve Marleen, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we jou (en je vriendinnen...) zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Topje besteld en de volgende dag had ik het al in huis.
Lieve Ingrid, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Ik ben ontzettend tevreden over de kleding/ kwaliteit van Summum. In de winkel wordt ik goed geadviseerd op een prettige manier. Het bestellen gaat ook top en de bestelling ontvang ik altijd zeer snel.
Lieve Nicole, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Mijn zus en ik gaan altijd naar binnen zonder verwachting, maar keer op keer worden we verrast en loop ik met een tasje vol naar buiten
Lieve Dies, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Ik word hier heel blij van, prachtige stoffen en prints
Lieve Marian, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Dit is de eerste keer dat ik bij summum online heb gekocht. Meestal koop ik summum in een winkel. Ik twijfelde over een artikel. Het bleef in mijn hoofd zitten en toen dacht ik , ik ga online eens kijken Vandaar dat ík besloot het online te bestellen Het is mij goed bevallen temeer ik het snel in huis had. Keurig verpakt. Het fijne van een winkel vind ik dat ik het kan passen en kijken hoe het staat. Ik ben niet zo’n snelle beslisser.
Lieve Willy, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service, en wat leuk dat je het online bestellen een keer een kans hebt gegeven. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Superleuke broek, mooie kwaliteit, snel ontvangen in verzorgde verpakking!
Lieve Irene, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Geweldige collecties. Ben verslaafd aan Summum. Mijn kledingkast hangt er vol mee. Zodra ik naar een grote stad ga om te shoppen is Summum de eerste winkel waar ik naar binnen ga. Altijd zeer vriendelijk personeel, kopje thee erbij en heerlijk passen. En Altijd weer met teveel gekochte kleding naar buiten.
Lieve Miriam, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Fijn dat je zo'n leuke ervaringen hebt in onze winkels. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Wat een mooi merk en hele goede service, heel blij mee. Zou nog veel meer kunnen kopen van jullie collectie zoveel mooie items
Lieve Debbie, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Ik ben super blij met mijn bestelling. Het ziet er nog mooier uit als op de foto. En een hele snelle levering van het pakket. In 1 woord geweldig.
Lieve Esther, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Prachtige winkel. Het team was zeer gastvrij en behulpzaam, maar niet opdringerig zoals je wel vaak ziet als je in je eentje winkelt.
Lieve Kim, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Pakketjes worden snel geleverd, met liefde ingepakt volgens mij. Altijd een cadeautje om te ontvangen. En leuk om uit te pakken.
Lieve Susan, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Mooie kleding giede kwaliteit en mooie pasvorm. Overzichtelijke site en snelle levering.
Lieve Linda, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service. Heel veel plezier van jouw nieuwe outfits! :) Groet, Livia
Gyroscoopweg 68
1042 AC Amsterdam
Summum is een Nederlands modelabel, gevestigd in Amsterdam. Het merk werd in 1998 opgericht en maakt sindsdien een indrukwekkende groei door. De identiteit van Summum is romantisch en toch stoer, liefdevol met een edgy finish. Altijd herkenbaar, vrouwelijk en uiteraard van Nederlandse bodem.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.