Snelle levering. Ook retourverwerking snel afgehandeld
Lieve Monique, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! :) Groet, Livia
Mooie kleding, van goede kwaliteit stoffen. Goede snit. Mooie heldere kleuren en vaak net even wat anders dan anders. Lengte van de broeken erg fijn voor de wat langere vrouwen.
Lieve Inge, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Ik krijg vaak positieve opmerkingen als ik wat van Summum aanheb, het zit me goed en de collectie biedt steeds weer iets nieuws.
Lieve Dominique, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Summum heeft kwalitatief mooie kleding voor de vrouw die er goed uit wil zien. Kleuren zijn op elkaar afgestemd en de stoffen zijn veelal draagbaar. Ik voel zelfvertrouwen als ik kleding van summum draag.
Lieve Alaine, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Bedankt ook voor je feedback over onze maatvoering. Dit gaan we meenemen voor volgende collecties. Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Super moooie kleren! Me kast ligt er vol mee! Mooie pasvorm! Goede service! Snelle levering Top! Top!
Lieve Sanne, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Mooie kleding van uitstekende kwaliteit! Ieder seizoen genieten van de nieuwe collectie.
Lieve Karin, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Vooral de beleving en gastvrijheid zijn me bijgebleven. Leuke verkoopmedewerksters met veel geduld. Top winkel in Maastricht!
Lieve Marion, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service in onze prachtige winkel in Maastricht! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Mijn summumkleding is na jaren nog steeds draagbaar. Mijn favoriete merk is echt Summum. Ook de jeans blue daze inmiddels aangeschaft.
Lieve Anneke, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe jeans :) Groet, Livia
Snelle levering, mooie kwaliteit en prachtig van kleur
Lieve Ingrid, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze mooi gekleurde kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Heel goed. Super snelle levering.
Lieve Marian, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Wat een prima service van Summum. Het is een cadeautje om te ontvangen. Mooie glinsterende vloeipapier, dat is al feestelijk. Zo draag ik de kleding met nog meer plezier! Ga zo door
Lieve Margret, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding, bezorging en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Ik had een jurk gezien van Summum in een winkel in het buitenland. Helaas niet in de goede maat. Terug thuis deze jurk via de website besteld in de gewenste maat. Na 2 dagen heb ik de jurk ontvangen. keurig ingepakt, zelfs met een instructie hoe je de jurk terug kon sturen als het toch niet zou bevallen. prima service dus. Met dank
Lieve Thea, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Ik kan het aanraden, mijn broeken heb ik ook bij Summum gekocht.
Lieve Anicha, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
De service is goed De kleding is mooi, ook van kwaliteit En waarom ik zo’n fan ben van het merk is dat de onderkleding tot maat 46 gaat. Nu alleen nog in de winkels.
Lieve Patricia, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding, maatvoering en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Zeer goed
Lieve Sandra, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Summum heeft prachtige kleding voor elke gelegenheid , met een goede pasvorm , ook lekker snel geleverd
Lieve Yvonne, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Ik vind Summum een super fijn merk. Goede kwaliteit kleding waar ik altijd veel complimenten over krijg. Het is net even iets anders! Snelle verzending en keurig verpakt. Kortom: een blije klant!
Lieve Deline, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Mooi Nederlands merk, goede service. Maten vallen ruim, maar als je eenmaal juiste maat weet, altijd goed.
Lieve Marjon, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Vele complimenten al ontvangen. Na een wat moeilijke start, mijn actie code deed het niet online, waarbij ik contact had opgenomen met de klantenservice. Die hebben mij de dag erna verder geholpen, maar dat bleek niet de oplossing. Toen heb ik 2 dagen gewacht en nogmaals aangegeven dat het niet werkte. Daarna netjes een nieuwe code gekregen en die deed het wel! En gelukkig voor het weekend mijn aankoop ontvangen, waardoor ik het aankon naar een feest, dank daarvoor!
Lieve Kim, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat onze klantenservice je zo goed heeft kunnen helpen en dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding! Hopelijk heb je genoten van het feest! :) Groet, Livia
Summum levert mooie spullen, kwaliteit!
Lieve Tineke, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Vroeger werd er altijd in 2 dagen max geleverd, dit is niet meer van toepassing. Spijtig
Lieve Daniella, Bedankt voor je review! We streven er altijd naar om binnen 2 dagen te verzenden, helaas lukt niet altijd! Bedankt voor je feedback over onze levertijd. Dit waarderen we en gaan we meenemen voor volgende collecties. Groet, Livia
Ik koop summum al meer dan 10 jaar omdat het altijd een mooie collectie heeft zowel in de zomer als in de winter. En heel belangrijk goeie kwaliteit. Ben echt al meer als 10 jaar fan van.
Lieve Eline, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Summum heeft mooie details die je in de winkel veel beter ziet nog dan online. Pasvorm is erg prettig. Kan makkelijk online shoppen, meestal zit het als gegoten. Helaas was de afgelopen aankoop net een uitzondering. Maar dat een groot deel van mijn kledingkast het Summum label draagt is geen toeval.
Lieve Denise, Bedankt voor je lieve en leuke review! Jammer dat deze laatste bestelling tegenviel. Fijn dat we je normaal wel blij kunnen maken met onze kleding en service! :) Groet, Livia
Kleding van summum is geweldig alles met veel aandacht gemaakt. Als je iets aan heb is het een feestje. Kijk altijd uit naar de nieuwe collectie
Lieve Patricia, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze feestelijke kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Afwikkeling van de bestelling is goed. Maatvoering van de kleding is moeilijk in te schatten.
Lieve Josina, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Bedankt voor je feedback over onze maatvoering. Dat waarderen we en gaan we meenemen voor volgende collecties! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Gyroscoopweg 68
1042 AC Amsterdam
Summum is een Nederlands modelabel, gevestigd in Amsterdam. Het merk werd in 1998 opgericht en maakt sindsdien een indrukwekkende groei door. De identiteit van Summum is romantisch en toch stoer, liefdevol met een edgy finish. Altijd herkenbaar, vrouwelijk en uiteraard van Nederlandse bodem.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.