Je découvre cette marque de vêtements. Les modèles et matières sont vraiment beaux. Les prix sont trop chers pour moi, ceci explique pourquoi je n ai pas mis 5 étoiles.
Chère Catherine, Merci pour votre douce et agréable critique ! Nous sommes heureux de pouvoir vous rendre si heureux avec nos vêtements et notre service ! Amuse-toi bien avec tes nouveaux vêtements. Merci aussi pour votre retour sur nos tarifs. Nous en tiendrons compte pour les prochaines collections ! :) Salutation, Livia
Kreeg een e-mail van Summum met een kortingscode voor m’n verjaardag….. Wilde deze gebruiken maar het werkte niet, email gestuurd en Pien reageerde supersnel en gaf me advies…..helaas dat werkte nog niet. Uiteindelijk heeft ze een nieuwe code voor me aangevraagd (na 3 mislukte pogingen!) en deze werkte wel, dus kon m’n bestelling gaan doen. Ben heel blij met de bestelde blouse!!! Heb haar heel hartelijk bedankt voor deze super service.
Lieve Loes, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Prachtige, mooi gemaakte originele kleding. Kleding wordt zorgvuldig verpakt en bezorgd. Heel tevreden mee.
Lieve Anja, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Soms kom je een merk tegen dat alles heeft: stijlvolle kleding, een goede pasvorm én hoogwaardige kwaliteit; Summum is zo’n merk. Ze combineren elegant met vlot, zonder in te boeten op comfort. En dat doen ze op een verantwoorde manier: zo duurzaam mogelijk en eerlijk geproduceerd.
Lieve Anita, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Kleding is mooi. Bij retour wordt het bedrag direct teruggestort. Bij anderen duurt dit vaak 14 dagen. Wat niet nodig is. Summum wijkt hiervan af. Wat ik klantvriendelijk vind.
Lieve D., Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Bedankt ook voor je positieve feedback op onze retour terugbetalingen, fijn dat dat bevalt :) Groet, Livia
Prachtige luchtige blouse…zowel voor nette als alledaagse situaties te dragen en te stijlen Heel leuk!
Lieve Kristel, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Summum heeft aparte kleding met leuke accenten
Lieve Yvonne, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Met mijn lange benen is het vaak lastig om een goed passende broek te vinden. De maatvoering van Summum is mij op het lijf geschreven. Mooie kwaliteit, goede pasvorm en een supersnelle service!
Lieve Caroline, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Summum….de naam zegt het eigenlijk al!! Mooi kledingmerk met een eigen stijl. De kwaliteit van de kleding is goed en er wordt gebruik gemaakt van mooie stoffen. Daarnaast heeft het een hele goede pasvorm.
Lieve Annemiek, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Zeer goede ervaringen.
Lieve Sabine, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Altijd prachtige nieuwe collectie. Mooie en kwaliteitskleding. Bestel met regelmaat via internet of ik ga naar een dichtsbijzijnde winkel die Summun verkoopt. Altijd weer opnieuw verrast van de prachtige collecties!
Lieve Daisy, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Mooie mode
Lieve Anita, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Mooie kleding goede kwaliteit en net even wat anders. Houd ik van.
Lieve Antonieta, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Ik bestel graag bij Summum. De kleding is mooi, de service goed en de verzending snel. Ik word blij van alle kledingstukken die ik bij Summum heb gekocht en draag ze altijd met veel plezier. In de kleding van Summum voel ik me altijd mooi!
Lieve Stephanie, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Prima
Lieve Nicoline, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Ervaring: top!
Lieve Anja, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Snel en makkelijk besteld, verschillende betaalopties en vlot geleverd. Ik ben heel erg blij met mijn prachtige jurk van Summum
Lieve Frea, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe jurk :) Groet, Livia
Online een bestelling gedaan. Het bestelproces verliep goed en soepel. Binnen 2 à 3 dagen werd de bestelling afgeleverd in goede orde. Echter was er een broek verkeerd geleverd. Ondanks de beschrijving van de broek, bleek een deel van het artikelnummer overeen te komen, wat niet door de laatste kwaliteitscontrole voor verzending is opgemerkt. Maar de service om 't te corrigeren, is klantvriendelijk!
Lieve Yvonne, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding. Fijn dat je klacht goed is opgepakt door onze klantenservice. :) Groet, Livia
Super snel geleverd en keurig verpakt. Had meerdere artikelen en maten besteld, retourneren gaat makkelijk en prima afgehandeld.
Lieve Sjannie, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Ik draag graag kleding van summum, het is apart, stijlvol, het blijft heel mooi en is draagbaar.
Lieve Diane, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Goede kleding voor een mooie prijs.
Lieve Marijke, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Leuke kleding en mooie vrouwelijke jurken
Lieve Chantal, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Goede service!!
Lieve Jerica, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Heerlijk on line shoppen met Summum om de bank. Vanavond besteld, volgende dag passen, gemakkelijker kan niet. En wat een prachtige zomer collectie weer. Ik ben blij, ik ben fan!
Lieve A., Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Ik word altijd blij van Summum. De pasvorm is goed en de kwaliteit prachtig. Ik word er gewoonweg blij van. Het is net even iets anders. Prachtige kleuren en mooie stoffen. De services is goed.
Lieve Yvette, Bedankt voor je lieve en leuke review! Fijn dat we je zo blij kunnen maken met onze kleding en service! Heel veel plezier van jouw nieuwe kleding :) Groet, Livia
Gyroscoopweg 68
1042 AC Amsterdam
Summum is een Nederlands modelabel, gevestigd in Amsterdam. Het merk werd in 1998 opgericht en maakt sindsdien een indrukwekkende groei door. De identiteit van Summum is romantisch en toch stoer, liefdevol met een edgy finish. Altijd herkenbaar, vrouwelijk en uiteraard van Nederlandse bodem.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.