Wat je ziet is wat je krijgt. Alweer besteld bij Summum en erg tevreden!!!
Ik was blij verrast hoe snel mijn bestelling binnen was en de broek zit echt heerlijk, ik ga hier zeker vaker shoppen.”
Ik ben fan van Summum en ik vind de nieuwe collectie weer helemaal het einde. Mijn herfstcollectie is dus alweer gedeeltelijk aangevuld! Ik shop online, maar ik kom ook graag in de winkels van Summum. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.
Al menig jaar fan van het merk Summum. Mooie combinaties die tijdloos zijn
Prachtige dieprode beetjepaarse ( aubergine) rok uit de nieuwe collectie. Fantastisch model met elastiek in de taille. Te combineren met een stoere trui of mooie blouse. Snel in huis!
Klantgericht
Summum is echt mijn favoriete merk.
Goede service, advies en atente verkoopsters.
Hele leuke kleding. Goede pasvorm fijn om te dragen Jammer dat de broeken vaak erg wijd worden tijdens het dragen.
Beste Anja, Dankjewel voor je review! Fijn om te horen dat je onze kleding stoer en stijlvol vindt en dat de pasvorm over het algemeen goed bevalt. Jammer dat sommige broeken tijdens het dragen wat wijder vallen, we nemen je feedback zeker mee. Groet, Livia
Met Summum kan je voor de dag komen: het geeft je een gevoel van zelfvertrouwen, comfort en geluk. Eens Summum, altijd Summum! Je wilt niets anders meer!
Mijn ervaring met Summum webshop is altijd top , altijd een feestje om hun stijl te shoppen, Met een overzichtelijke shop, en een uitstekende klantenservice met een snelle en uiterst verzorgde levering
Netjes ingepakt aangekomen
makkelijk, snel en mooi verpakt. Het voelt als een cadeautje voor jezelf
Met Summum Kleding zit je altijd goed. Prachtige stoffen, goede pasvorm, mooie aparte ontwerpen. Ik krijg altijd veel complimenten met een Summum outfit.
Klantvriendelijke website. Snelle afhandeling van bestelling. Kledingstuk heeft fijne pasvorm en is van goede kwaliteit.
Goed advies via de algemene site als ik de juiste items niet in Deventer kan vinden.
Ik vind de kleding van Summum super leuk. Àlles past perfect, ook de broeken qua maat en lengte zijn uitstekend. Ben helemaal tevreden over dit merk en kan het alleen maar aanraden.
Bijna mijn hele garderobe bestaat uit kleding van Summum Woman. Van mooie pakken tot prachtige rokken, truien en blouses. Vooral de blouses ben ik verliefd op.
Fijn dat ze kleine maten verkopen en de kwaliteit is erg goed. Ik vind het ook belangrijk dat het een Nederlands merk is zodat er geen kinderen uitgebuit worden. Het is bijzondere mooie kleding met een eigen touche.
Ik ben heel blij met mijn bestelling. Mooie stof en een goed passend model. Mooie trendblouse die straks niet iedereen heeft. Ik
Levering was snel. Verpakking verzorgd Maatvoering goed, alleen voor mij mogen de broeken, zeker de spijkerbroek wel 2cm langer zijn Door het minder goed kunnen vinden hoe lang een broek is iets langer zoeken
In Breda is er onlangs een nieuwe winkel geopend. Zeer ruim, mooie kleding en aardig personeel. Wat ik fijn vind is dat het Nederlandse maten zijn geschikt voor de langere dames en de maat 40+ vrouw. Online was er iets misgegaan met het adres door mijn eigen toedoen. Daar is gelijk goed actie op ondernomen! Dus goed gekomen.
Betaalbaar maar toch apart en kwaliteit.
Fantastisch broekje mooie snit maar na 1 keer dragen al veel pillen. Dat is eigenlijk wel heel zonde. Is ook niet goedkoop dus zou het niet nog eens aanschaffen in een andere kleur
Beste Gwendoline, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Wat jammer dat het broekje na één keer dragen al pillen vertoont. We begrijpen dat dit teleurstellend is, zeker bij een item waar je hoge verwachtingen van had. We nemen je feedback mee, zodat we onze materialen en producten blijven verbeteren. Fijn dat je de snit en het model wel mooi vindt! Groet, Livia
Pantalon met tijgerprint online besteld maat 36 en maat 38. Ervan uitgaande dat 1 van de 2 mij zou passen. Helaas waren beide maten te groot en moest ik deze retourneren. Mijn pech was echter dat ik abusievelijk 3 keer hetzelfde heb besteld. Dus alle drie de pakketten retour gezonden. Over mijn vergissing heb ik ook een email naar Summum klantenservice gestuurd. Wat schetst nu mijn verbazing, dat ik voor 3 retourzendingen 3 x € 3,98 (dus ca € 12,-) voor niets moet betalen. In dit geval hef ik toch enige coulance van SUMMUM verwacht. Heel JAMMER.
Hoi Alice, Bedankt voor je review en dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen. 💛 We begrijpen dat het vervelend is om voor meerdere retourzendingen kosten te betalen, zeker als het per ongeluk meerdere keren dezelfde bestelling betrof. Mijn collega heeft je inmiddels gemaild en een kortingscode toegestuurd als blijk van coulance voor deze situatie. We hopen dat dit het ongemak enigszins compenseert en dat je alsnog plezier hebt van je volgende aankoop bij Summum. Groet, Livia
Gyroscoopweg 68
1042 AC Amsterdam
Summum is een Nederlands modelabel, gevestigd in Amsterdam. Het merk werd in 1998 opgericht en maakt sindsdien een indrukwekkende groei door. De identiteit van Summum is romantisch en toch stoer, liefdevol met een edgy finish. Altijd herkenbaar, vrouwelijk en uiteraard van Nederlandse bodem.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.