ik word altijd zenuwachtig blij van de mooie jasjes blouses de kleuren zijn zo mooi gekozen!!! dat maakt me vrolijk ❤️
Beste Karin, Wat een heerlijke review om te lezen, dankjewel! 🌸 We worden er zelf ook blij van om te horen dat onze jasjes, blouses en kleuren je zoveel vrolijkheid geven. Precies dat is waar we het voor doen! Groet, Livia
Altijd prachtige kleding Topppp service en vriendelijk personeel
Ik bestelde een top en kreeg hem de volgende dag binnen. Dat vond ik supersnel. De top ziet er mooi uit en van prima kwaliteit, echt prachtig! Ik ben er heel blij mee. Summum is dan ook een prachtig merk.
Mijn bestellingen zijn meestal goed en ik hoef weinig terug te sturen. Mooi merk dat mij goed past.
Beste Sietsia, Dankjewel voor je mooie review! 💛 Wat fijn om te horen dat je meestal meteen de juiste items vindt en dat Summum zo goed bij je past. Daar doen we het voor! We hopen dat je nog vaak plezier beleeft aan onze collecties. Groet, Livia
Ik vind dat Summum een fantastische collectie blouses en tops heeft. Mooie prints en lekkere kwaliteiten. Origineel!
Ik ben gek op de kleding van Summum. Soms wel wat prijzig. Maar koop het toch wel vaak. Kleding blijft ook na jaren nog goed.
Mooie kledingstukken, fijne kwaliteit, what you see is what you get. Deze keer alles goed verlopen, mijn vorige bestelling is nooit aangekomen en dat was een beetje gedoe. Nu heel tevreden. Enk.el was doorgegeven dat levering met DHL zou komen maar was DPD
Altijd blij mee
Ik ben altijd zeer tevreden over de kleding van Summum. Mooie stoffen en goede pasvorm. Alleen de maat is wel eens wisselend, hetgeen soms lastig is met online bestellingen. Maar dat is voor mij de enigste reden dat ik geen 5 sterren geef!
Beste Ursula, Bedankt voor je mooie review en je lieve woorden! 🌸 Wat fijn dat je zo tevreden bent over de stoffen en pasvorm van onze kleding. We begrijpen dat het soms even zoeken kan zijn met de juiste maat bij online bestellingen, dat kan inderdaad lastig zijn. We nemen je feedback mee, zodat we onze service steeds verder kunnen verbeteren. Hopelijk blijf je nog lang genieten van Summum! Groet, Livia
Heb aankoop gedaan in zowel winkel als online. Super leuk en behulpzaam personeel in de winkel in Breda. Online bestelling was snel geleverd en perfecte pasvorm.
Snelle levering mooi verpakt de kleding van Summum past me altijd
Kwaliteit en stijlvol. Bestelling en bezorging is top!
Geweldig, super en mooie kwaliteit van de stoffen. Ben altijd weer zeer tevreden met mijn aankoop .
Prachtige kleding, snel bezorgd en goed verpakt.
Een mooi merk, waar ik al vaak kleding van besteld heb
Beste Alexandra, Dankjewel voor je review en je vertrouwen in Summum! Wat fijn om te horen dat je al vaak bij ons hebt besteld en ons merk zo waardeert. ✨ We hopen dat je ook bij je volgende bestelling weer net zo blij zult zijn met je aankoop. Groet, Livia
Prachtige kleding, mooie stoffen. Duur maar niet doorsnee. Pasvorm is prima, ook in de grotere maten.
Pasvorm is altijd op maat, mooie stoffen en modellen.
Summum- stoffen zijn van uitzonderlijke kwaliteit. Elk kledingstuk is heel mooi afgewerkt. Jullie stijl wekt bewondering op. Fantastisch om op die manier als vrouw in de kijker te staan !
ik ken mijn maten, bestel wat ik mooi vind en 3 dagen later wordt het geleverd, is heel vlot !
Ben een groot fan van summum, de kwaliteit, stof is altijd goed, zit en voelt mooi aan
Vorige week een bandplooibroek teruggestuurd, omdat de kwaliteit van het materiaal niet was zoals ik gewend was bij Summum, het leek wel een goedkoop soort polyester en dat voor E 149,95! Bovendien waren de pijpen te kort (mijn lengte 1.77 m), dat was bij eerdere bestellingen ook niet. Ik wil best bijna 150 euro uitgeven maar dan moet de kwaliteit er wel naar zijn!
Beste Maria, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Wat jammer om te lezen dat de bandplooibroek niet voldeed aan je verwachtingen, zowel qua materiaal als qua lengte. We begrijpen heel goed dat dit teleurstellend is, zeker als je eerdere ervaringen met Summum wél positief waren. Onze collecties worden met veel zorg ontworpen en gemaakt, maar we realiseren ons dat niet ieder item altijd aansluit bij ieders wensen of verwachtingen. Je feedback over de kwaliteit en lengte nemen we daarom serieus en geven we door aan ons productteam. We hopen dat we je bij een volgende bestelling weer kunnen verrassen met een item dat helemaal aan je verwachtingen voldoet. Hartelijke groet, Livia
Vlotte levering en feestje om bestelde kleding uit te pakken en te passen. Zit als gegoten. Blij dat pasvorm en maatvoering van Summum-kleding zo constant is!
Ik ben fan van Summum. De kleuren, de materialen, de pasvorm. Recent ook wat items online besteld en aangenaam verrast hoe zorgvuldig en correct het wordt verzonden.
Bestelling wordt keurig verpakt en verzonden. Eventuele retournering is ook geen probleem. Een van mijn favoriete merken zo blij mee.
Erg snelle levering en een mooie blouse met goeie pasvorm
Gyroscoopweg 68
1042 AC Amsterdam
Summum is een Nederlands modelabel, gevestigd in Amsterdam. Het merk werd in 1998 opgericht en maakt sindsdien een indrukwekkende groei door. De identiteit van Summum is romantisch en toch stoer, liefdevol met een edgy finish. Altijd herkenbaar, vrouwelijk en uiteraard van Nederlandse bodem.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.