top

graag ook de werkbon van te voren mailen, de monteurs hadden meer inhoudelijke info over de voorbereiding , dakpan klaarleggen bijvoorbeeld en ook de inhoudelijke afspraak, (was afwijkend van wat wij hadden opgeschreven, verder alles prima

Prima bedrijf

Binnen zeer korte termijn een Intergas CV ketel geïnstalleerd naar tevredenheid

Jeffrey en Paul hebben hun werk heel goed gedaan en waren erg vriendelijk en voorkomend

Goede, vlotte en vriendelijke service

Na een aantal vergelijkingen te hebben gemaakt in offertes, kwam Hoppenbrouwers er met een scherpe offerte uit. Wat ook zwaar meewoog is de mate van betrouwbaarheid en geboden service. Heb eerst heel reviews gelezen over diverse partijen en dan lees je toch regelmatig dat de service te wensen overlaat bij diverse prijsvechters die vaak met lokale installateurs werken i.p.v. eigen mensen. Het gehele offertetraject verliep erg soepel. Na wat telefonisch overleg waarbij wat vragen snel en duidelijk werden beantwoord, was de keuze snel gemaakt. De installatie liep ook erg soepel en door de monteurs is goed werk geleverd. Gaven tijdens de installatie duidelijk uitleg over wat ze deden. Dit geldt eveneens voor de uitleg over de cv keter, thermostaat en de Intergas app. Het koppelen van de ketel aan de app duurde helaas wat langer dan verwacht, maar de oorzaak lag hier bij Intergas zelf. Toen dit eenmaal was gebeurd, werkte de app ook goed. Merkte gelijk een verbeterde werking van de nieuwe cv ketel t.o.v. de oude. Voorlopig even geen zorgen om onderhoud !

Duidelijke en open communicatie

Split airco aangeschaft, duidelijk verhaal, goede heldere communicatie van de verkoper, maar ook van de installateurs. Uitdagingen terplekke overwonnen door communicatie en meedenken!

Prima offerte en snelle realisatie

Als je je gaat oriënteren op een nieuwe CV ketel dan verschillen de offertes niet zo. De ene heeft een Nefit in de aanbieding, de ander een Vaillant, de ander een Intergas enz. Intuïtief gekozen voor Hoppenbrouwers. Ik kon digitaal akkoord gaan met de offerte. Er werd gevraagd om foto's van de huidige situatie. Ik werd nog gebeld i.v.m. een aanpassing (nieuwe schoorsteenpijp nodig) en of ik daarmee akkoord ging. De installatie kon al snel gebeuren. Twee aardige jongemannen. Alles in een ochtend geïnstalleerd. De oude ketel netjes meegenomen. Ook uitleg gekregen over nieuwe thermostaat en ketel. Prima gedaan en tevreden.

Goede en snel geregeld alles volgens afspraak. Vriendelijk monteurs

Afspraken zeer correct, goede begeleiding bij foto's maken, zeer keurig personeel, alles naar tevredenheid uitgelegd en schoon achtergelaten.

Snel, mooie prijs, vakbekwame installatie

26 september 2024 mijn cv ketel laten vervangen. Goed hulp bij keuze van de cv, daarna zeer scherp geprijsde offerte, afspraken werden nagekomen en de installatie verliep prettig en vakkundig. Kan dit bedrijf zeer aanbevelen.

Super snel geleverd en netjes opgehangen

Vriendelijke monteurs mooie ketel en denken in oplossingen samen met de klant

super fijn bedrijf

ben super tevreden over dit bedrijf.makkelijk bestellen online,snelle levering,kundige monteurs.

Keurig werk geleverd

Ben zeer tevreden over het werk, en de monteurs.

Vriendelijke en kundige monteurs

Na een vlot offerte traject is een installatie gepland op korte termijn. De vriendelijke en kundige monteurs hebben de ketel netjes opgehangen. De communicatie was duidelijk, ik ben erg blij met Hoppenbrouwers.

Slechter is niet mogelijk

Op 25 april is mijn cv-ketel vervangen. Ondanks talloze mailtjes en telefoontjes wordt op 19 september de vloerverwarming nog steeds niet aangestuurd. Moedeloos word ik er van.

Snel en een goede prijs kwaliteit verhouding

De cv installatie werd al binnen een paar dagen vervangen door hele kundige en vriendelijke monteurs. En een goede prijs kwaliteit verhouding. De website is ook super met de keuzehulp en je weet meteen wat de kosten zijn.

Vriendelijk, kennis van zaken en meedenkend

Erg goede en vriendelijke mensen met veel kennis en gewoon alles netjes opgeleverd

Zeer vakkundige en keurige afwerking!

Drie monteurs van dit bedrijf monteerden binnen één dag een spilt airco bij mij thuis en dat gebeurde snel adequaat en zeer vakkundig. Bovendien werd er tussen de werkzaamheden door, opgeruimd waar dat kon en zelfs werd er steeds stof gezogen door een van hen. Kortom: Prima werk waarvan nauwelijks overlast ervaren werd en de afwerking van de hele installatie, boven en beneden, is om door een ringetje te halen!

Deskundige installatie duidelijke offerte en vriendelijke monteurs

Deskundige installatie duidelijke offerte en vriendelijke monteurs Zeer tevreden. Aanbevolen

Geweldig geholpen

Van offerteaanvraag tot aan de installatie ben ik zeer tevreden over Hoppenbrouwers. Daarnaast was het voor de monteur geen probleem om even een kraan in de badkamer goed aan te draaien met z'n bahco.

Tevreden over montage ketel, maar minder over afwerking bijkomende werkzaamheden.

De communicatie verloopt via een soort servicedesk. Deze medewerkers weten vaak niet genoeg van de afspraken- kijken niet in het dossier? Ook krijg je regelmatig automatische mails, bv. ' laad nu je foto's op in het dossier' terwijl je dat al gedaan hebt. Of je krijgt een offerte voor maar een deel van het werk wat je gevraagd hebt. De montage van de ketel verliep goed, maar juist de bijkomende werkzaamheden, die voor ons even belangrijk waren, werden wat slordig gedaan. De monteurs doen wel hun best en zijn aardig, proberen alles goed uit te leggen

Vakkundige installatie met zeer fraai resultaat !

Alles conform afspraak en tijdens de installatie ook nog bereid aanpassingen te doen voor het beste resultaat. Zo ook nog de plaatsing van een gas en rook detector ....alles voor veiligheid. TOP

De monteurs Bas en Aedyl waren beleefd en werkte netjes.

Zeer deskundig

Monteurs werken netjes en gestructureerd. Ze zijn zakenkundig en weten wat ze doen. Daarnaast zijn ze prettig in de omgang.

Goede prijs kwaliteit

Mee denken bij aanschaf Een goede installatie en goed overleg met de nette monteurs .

Aanrader

Hebben verschillende partijen met elkaar vergeleken en qua prijs-kwaliteit zijn zij het scherpst geprijsd en voelde het ook goed om voor Hoppenbrouwers als bedrijf te kiezen. Uitgebreid onderhoudscontract en kennis aanwezig. Erg tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden en de kunde van de monteurs hier thuis.

Transportweg 5

5071 ND Udenhout

Over Hoppenbrouwers Thuis

Hoppenbrouwers Techniek wil met het consumentenplatform haar particuliere klanten volledig ontzorgen. Op dit moment bieden wij cv-ketels, (hybride) warmtepompen, zonnepanelen, airco’s, laadpalen en thuisaccu's aan. Ook adviseren wij onze klanten op het gebied van het verduurzamen van de woning. En blijkt tijdens zo’n adviesgesprek dat ook de meterkast moet worden omgebouwd, dan kunnen wij dit ook realiseren. Met onze all-in service willen wij ook onze particuliere klanten volledig ontzorgen.