Snel, duidelijk en super vriendelijk

Afgelopen maandag gebeld voor een afspraak die diezelfde week nog ingepland kan worden. Tussen 8 en 13 zou de monteur komen, die netjes op tijd om 10u voor mijn deur stond. Super aardige monteur genaamd Samih heeft mij geholpen. Hij is super vriendelijk en vraagt op een hele beleefde manier om de spullen die hij nodig heeft.

Betrouwbaar

Zonnepanelen laten plaatsen. Makkelijk afspraak maken. Duidelijke offerte en goede planning. Keurige monteurs. Volledig tevreden.

Ze laten je in de kou staan wanneer je ze nodig hebt

In het kort; Ik raad Hoppenbrouwers absoluut af. De service met het aanvragen van een ketel en de montage ervan was prima. Snel en professioneel afgehandeld. Maar het all-in service onderhouds abonnement, de zo beschreven "nooit langer dan 24 uur storing" kan ik na meerdere malen telefonisch contact en langer dan een aantal weken in de kou zitten, wel met een korreltje zout nemen. En als kers op de taart de factuur die na een half jaar nogmaals overgemaakt moet worden, omdat deze zonder enige vermelding is teruggeboekt, vind ik dat hun zaakjes niet op orde zijn. Ik zou dus zeker aanraden om een ander installatiebedrijf te zoeken. Het gehele verhaal; Aanvraag: 11 april 2023 heb ik een offerte aanvraag gedaan voor het vervangen van mijn vorige ketel. Al binnen korte tijd kon er een monteur langs komen, deze dacht goed mee over het plan van aanpak en kwam met goede ideeën voor het monteren van de ketel in de beperkte ruimte. Montage: Op 7, 8 en 9 september is er een team van monteurs langskomen voor het monteren van de Intergas Xtreme (ketel) en Intergas Xtend (warmtepomp). Er moest een hoop werk verricht worden voor het plaatsen van deze hybride ketel, waaronder het plaatsen van de systemen, het leidingwerk fitten, nieuwe dakdoorvoer, Buitenunit plaatsen enz. Bijzonder hoe de monteurs zo'n groot systeem in een kleine kast hebben weten te bouwen en dat alles tijdens 3 warme dagen op een zolder. Goed werk geleverd dus. Onderhoud: Tot op heden had ik een zeer goede ervaring met Hoppenbrouwers maar hier kwam verandering in toen de winter in aantocht was. Op 16 oktober was ik erachter gekomen dat de verwarming het niet deed. Ik had al die tijd wel gewoon warm water uit de kraan, maar de (hybride) ketel verwarmde niet de centrale verwarming. Na telefonisch contact zou er zo snel mogelijk iemand langs komen. Na een aantal telefoontjes kwam een extern bedrijf de ketel controleren. Deze man kon helaas niks betekenen, behalve het controleren of het systeem goe

Goedemiddag Ashwin, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen. Wij hebben ons service & onderhoud team gesproken en zij hebben u meerdere malen geprobeerd te contacten om tot een oplossing te komen, maar krijgen u helaas niet te pakken. Kunt u zelf telefonisch met ons contact opnemen? Dit kan via 085 000 4143. Ik hoop je zo voldoende te informeren. Groet, Peter^ Hoppenbrouwers

Tevreden met de aankoop, installatie en nazorg

Ik ben vooralsnog tevreden met de keuze en de prijs van de aangeschafte CV-ketel. De verkoopmedewerker heeft mij hierbij goed begeleid en snel een goede, duidelijke offerte toegezonden. Na bevestiging van de order, is de CV-ketel op korte termijn door 2 vriendelijke monteurs geïnstalleerd. De klantenservice is hulpvaardig en redelijk goed bereikbaar. De registratie van de ketel en de activering van de app verliep wat moeizaam. Een heel kleine lekkage in de aangelegde waterafvoer van de ketel, is na constatering binnen 1 dag verholpen.

Alles is super verlopen

Heel eenvoudig alles kunnen regelen. Wijst voor zich. Komen exact de afspraken na en netjes alles geïnstalleerd. Prijs was ook veel lager dan die van de concurrent.

Binnen 1 dag besteld en gemonteerd

Duidelijke website waarbij je alles zelf samen kan stellen en afspraak kan inplannen. Snelle reactie met behulpzame medewerker. Binnen 1 dag gemonteerd. Ook vriendelijke monteurs die alles keurig hebben gemonteerd en oud materiaal afgevoerd. Na montage alles nagelopen met duidelijke uitleg. Aanrader.

Erg blij met professionele service!

Zowel het advies als de werkzaamheden zijn op een professionele manier uitgevoerd. Een erg fijne monteur die meedacht en zelfs heeft geholpen bij wat kleine reparaties op het dak. Super tevreden en nu genieten van de lage energiekosten.

Gewoon toppers

Een nieuwe cv ketel plaatsen door hoppenbrouwers zeer tevreden zeer vriendelijk monteurs en uitleg van de cv eenaanrader

Heel goed.

Een zeer positieve ervaring. Alles volgens afspraak en goede communicatie.

wij zijn zeer tevreden over het plaatsen en afspraak maken van de cv monteurs zijn vriendelijk zeer behulpzaam met het uitleggen van de werkzaamheden en werking van de cv ketel en bij behorende thermostaat ruimen alles netjes op de oude spullen worden de zelfde dag op gehaald

Hele fijne ervaring

Hele nette en vriendelijke mensen die geduldig alles uitleggen. Gestroomlijnd proces, organisatie communiceert kortdaad met korte lijnen. Fijne app van Intergas met meer dan voldoende opties.

Prima installatiebedrijf die doen wat ze beloven.

Onlangs een airco installatie laten installeren met 2 binnen units van Daikin. Afspraak met de adviseur was snel gemaakt en in dezelfde week kwam hij langs. Kundig advies en besloten om de airco te laten installeren. Installatie was drie weken later. Monteurs hebben goed meegedacht naar een praktische en geschikte plaats voor de buitenunit. Installatie verliep vlekkeloos dn netjes. Systeem werd uiteraard werkend opgeleverd en ook werd de nodige uitleg gegeven. Tot zover zijn we zeer tevreden.

Mijn ervaring met Hoppenbrouwers is super.

Van het bestellen, plannen en de uitvoering van de installatie was erg plezierig en goed geregeld.

Duidelijk communicatie

In de voorbereiding duidelijke uitleg over de offerte en advies. Afspraak ingepland en alles is soepel en netjes geïnstalleerd. Na de installatie heeft de monteur alle tijd genomen om uitleg te geven over het gebruik van de nieuwe CV.

Heel professioneel en klantvriendelijk

De mannen luisterde voor de installatie van de ketel en warmtepomp goed naar mijn wensen en hebben daar zoveel mogelijk van mee kunnen nemen. Daarnaast heel nauwkeurig gewerkt en het ziet er strak uit, klasse werk!

Super bedrijf

Alles klopt van A tot Z. Geef ik zeker door aan familie en net werk.

Zeer deskundig bedrijf waar duidelijke afspraken maakt en deze ook naleeft.

Zeer positief

Snel,Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.

Na een middag hard werken hebben de installateurs van Hoppenbrouwers een mooie cv installatie achtergelaten. De cv ketel is vakkundig vervangen. De werkplek netjes en zuiver achtergelaten. Uitleg van het systeem was duidelijk en begrijpelijk.

Goed werk afgeleverd

Monteurs hebben goed werk afgeleverd

Snel, kundig en correct

Mijn CV was aan vervanging toe en bij vele bedrijven was het niet mogelijk om een offerte aan te vragen. Of hielden ze zich niet aan reactie termijnen. Hoppenbrouwers belde snel, verifieerde mijn wensen, gelijk een scherpe offerte en de week erop al tijd bij de monteurs. Monteurs waren kundig, netjes en vriendelijk!

Super bedrijf!

Erg fijne ervaring gehad bij Hoppenbrouwers. Vriendelijke en snelle service, monteurs gaan netjes en secuur te werk; overleggen alles met je en geven nadien een goede uitleg over het gebruik van het product.

alles perfect verlopen en alles duidelijk afgesproken en na gekomen

zeer tevreden

Goed.

Alles goed uitgevoerd volgens de offerte door vriendelijk en bekwaam personeel.

Deskundig, betrokken

Het eerste gesprek was duidelijk, goed advies, geen overbodige aanbiedingen. Plaatsing moest enkele keren uitgesteld worden vanwege dakwerken, dat was geen probleem. Eén puntje: er was een verkeerde automaat in de Meterkast aangeboden en geplaatst; dit gaf storingen bij de metingen. Het was een 1-fase automaat, moest een 3-fase worden. Is wel goed geregeld.

Top bedrijf

Zeer snelle reactie en offerte. Cv kon binnen 1 week al geplaatst worden. Ook de totaal prijs is prima! Ik ben heel tevreden.

Over Hoppenbrouwers Thuis

Hoppenbrouwers Techniek wil met het consumentenplatform haar particuliere klanten volledig ontzorgen. Op dit moment bieden wij cv-ketels, (hybride) warmtepompen, zonnepanelen, airco’s, laadpalen en thuisaccu's aan. Ook adviseren wij onze klanten op het gebied van het verduurzamen van de woning. En blijkt tijdens zo’n adviesgesprek dat ook de meterkast moet worden omgebouwd, dan kunnen wij dit ook realiseren. Met onze all-in service willen wij ook onze particuliere klanten volledig ontzorgen.