zeer tevreden.

Heb offerte opgevraagd om cv ketel te vervangen. Offerte was biinen aantal uren binnen. Offerte was substantieel goedkoper als andere bedrijven. Uitvoering van de klus was in 3 uur gedaan door 3 monteurs,nadat ze eerst de doorgestuurde foto’s van de locatie hadden beoordeeld. Ik heb zelf ervaring met de installatiebranche en vindt dat Hoppenbrouwers op deze manier puik werk levert voor een bijzonder concurerende prijs.

Goed deskundig vriendelijk personeel en alles deskundig af gehandeld en uit gelegd en alles keurig opgeruimd en bij vragen alles goed uitgelegd Sjappo

Fijne mensen, snelle installatie

Zeer positief, duidelijk geïnformeerd over de mogelijkheden, daarna snel geïnstalleerd. Vriendelijke en behulpzame mensen.

Ervaren en efficiency

Hopperbrouwers maakt de gemaakte afspraken waar!

Klasse

Duidelijk advies, goede prijs/kwaliteits verhouding, perfecte installatie. Vriendelijk en duidelijk. Netjes achtergelaten.

Offerte, prijs en installatie perfect geregeld.

Wij moesten een nieuwe cv-ketel hebben en kwamen in contact met Hoppenbrouwers. Hierbij medegedeeld wat wij precies wilden. Na een aantrekkelijke offerte hebben wij de cv-ketel besteld. Op de afgesproken dag kwamen de 2 mannen van Hoppenbrouwers (William en Roel) de installatie verrichten. Ik moet zeggen: ze hebben dit perfect uitgevoerd. Ook alle uitleg over de cv-ketel, thermostaat en de App was prima gedaan de beide heren. En de oude ketel ? Die werd later op de dag netjes opgehaald. Hoppenbrouwers is ons dus uitstekend bevallen.

Jammer

Laat ik positief beginnen. Onze vorige ketel was inmiddels 22 jaar oud en op basis daarvan is besloten om overgaan naar een nieuwe ketel (1 op 1 vervanging). In het begin is er helder contact en de prijsopgave is marktconform en helder. Hierna nog een aantal malen contact gehad i.v.m. de beoordeling van de huidige situatie en vervolgens ook foto’s gedeeld om de werkvoorbereider de situatie zo goed mogelijk in te laten schatten. Hiermee zou men in moeten kunnen schatten welke materialen er nodig zijn (bijv. in de huidige situatie zitten koppelingen met een diameter van 28 mm). Hierbij is meermaals aangegeven dat de oude ketel netjes gedemonteerd moest worden omdat deze dient als “spare part” voor de tweede ketel elders. Hierna is het installatiemoment gepland. Het eerste monteurs duo meldt zich netjes op tijd en het zijn ook keurige, fatsoenlijke jongens. Het eerste duo heeft in dit geval de taak om de oude ketel te demonteren. Gelukkig was ik zelf thuis en kon ik nog aangeven dat deze heel en op locatie moest blijven. De monteurs waren hier helaas niet van op hoogte maar goed een foutje kan gebeuren. Een half uur later meldt het tweede monteurs duo zich, ook keurige en fatsoenlijke jongens. Hun opdracht is, is nieuwe ketel monteren. Dat gaat in principe als een geoliede machine. Hier en daar zat het wat tegen maar dat kan altijd gebeuren. Na het vullen bleek een bestaande koppeling te lekken. Na veelvuldig aantrekken etc. is toch besloten om de installatie af te tappen en de koppeling te voorzien van pasta om het lek te dichten. Ik heb toen gevraagd waarom de koppeling niet vervangen werd. De reactie was dat dergelijke koppelingen helaas niet in het monteurs assortiment zitten. Mijn reactie daarop was “waarom stuur ik dan nog foto’s op?”. Wat mij betreft is hier een kans gemist door de werkvoorbereiding.... (zie volgende review)

Duidelijke offerte, en zeer tevreden over de monteurs

Duidelijke offerte, geen bijkomende kosten. Zeer nette monteurs en nette afwerking, alles netjes opgeruimd. Kortom wij zijn zeer tevreden. TOP

Helaas zeer slecht

Via Vattenfall een offerte aangevraagd bij Hoppenbrouwers begin april voor Zonnepanelen icm warmtepomp. Ik kreeg een offerte voor warmtepomp zonder enige kennis over de omvang van huis en isolatie. Via telefonisch contact schouwafspraak kunnen regelen op 30 april om 8.30. Persoon in kwestie komt een half uur te laat met een smoes dat het bij een andere klant langer had geduurd dan gepland. Vind wel vreemd om 8.30 bij mij een afspraak en daarvoor nog een afspraak en reistijd. Lijkt mij sterk. Uiteindelijk een afraffelende gesprek gehad. Ik heb hem meerdere keren bepaalde punten duidelijk gemaakt. Hij zou offerte sturen....... Eind mij nog steeds geen offerte, dus een email gestuurd.......... Eind juni geen offerte en geen reactie op mijn mail.... Dan maar een stukje over ze schrijven.

Goedemorgen meneer Asi, bedankt voor uw bericht. Jammer dat u dit zo ervaren heeft. Ik heb even nagevraagd waarom u nog niets gehoord heeft. Mijn collega gaf terug dat het inderdaad wat langer duurt, waarvoor ook zijn excuses. Het is zo dat uw situatie wat complexer is, waardoor er geen standaard installatie van toepassing is. Op dit moment zijn we hiervoor in overleg met Daikin. Mijn collega neemt even contact met u op om u hierover bij te praten. Als u verder nog vragen heeft horen we dat graag! Groet, Peter^ van Hoppenbrouwers.

snel!

Ketel stuk. Niet te repareren. Oh jee. Dan maar offertes opvragen. De ochtend erna, direct een belletje na offerte. Prima prijs, maar eerst even de details doorspreken en natuurlijk een nachtje erover slapen. Volgende dag knoop doorgehakt en planning maken. Volop keuze voor dagdelen en op (zeer) korte termijn uit te voeren. Mooi! Monteurs redelijk op tijd binnen, ze moesten een stukje sturen tenslotte. Vriendelijk en correct. Alles doorgesproken en na een kopje koffie van start gegaan. Dat ging voorspoedig. Geen uitdagingen (goede voorbereiding en alles aan kant vóór de monteur komt helpt!) en een vlotte plaatsing. Even testen en viola. Voor de middag alles af en opgeruimd, geen rommel of afval, ook dat wordt netjes afgevoerd. Dank aan de monteurs!

Goed aanbod en keurige installatie.

Afspraak wordt nagekomen en monteurs zijn netjes en correct. Bij probleem wordt snel gereageerd en hersteld.

Zeer tevreden!!

Kundig advies Snelle levering Nette en kundige installatie Vriendelijke installateurs

Snel, betrouwbaar en technisch OK

Mijn keuze voor Hoppenbrouwers was voornamelijk ingegeven door goede ervaringen van vrienden. Betrouwbaarheid en kwaliteit speelde een belangrijke rol in de beslissing.

Uitstekende ervaring in alle opzichten

Vanaf het eerste contact (bespreking mogelijkheden), de communicatie over voorbereidende werkzaamheden (aanpassing elekrisch (aantal fases) en verzwaring (door Enexis) en het installeren zelf door bijzonder correcte en kundige medewerkers heb ik als bijzonder positief ervaren.

Ik zou Hoppenbrouwer aan iedereen aanraden!

Ze zijn snel en adequaat in hun adviezen, luisteren goed en denken mee. Afspraak maken ging heel makkelijk en op zeer korte termijn. De medewerkers waren zeer kundig, meedenkend en aardig en hebben zeer goed werk geleverd. Ze hebben alles netjes achtergelaten en goed gecontroleerd of alles werkte! Echt een hele fijne ervaring!!

Prima product, bereikbaarheid is slecht

Er is een Sigen thuisbatterij geplaatst bij mij, ik heb vragen over dit product en het activeren van mijn Sigen-account lukt niet. Contact hierover gehad met Hoppenbrouwers, de specialist zou mij terugbellen, maar dat is tot op heden niet gebeurd. Ik heb mijn probleem nog steeds.

Beste Jan, Bedankt voor uw reactie! Het account aanmaken loopt direct via Sigen, vandaar dat we hierbij niet konden helpen. Ik begrijp dat we ondertussen hier wel in gaan ondersteunen. Mijn collega heeft vandaag even contact met u gehad om dit toe te lichten. Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen we ze graag! ^Peter, Hoppenbrouwers Thuis

Gewoon top van begin tot eind

Top communicatie. Top duidelijkheid TOP installateurs thuis. Zeer vriendelijk en erg netjes.

Wat een slechte communicate van dit bedrijf

Ik heb ruim drie maanden geleden een aanvraag voor een warmtepomp ingediend. Vrij snel daarna werden wij op een prettige wijze te woord gestaan door de heer Robert Jansen. Hij liet na een inspectie een offerte versturen. Na een vraag van ons kregen we snel een tweede offerte die lager in prijs was. Over de samenstelling van de offerte heb ik een vraag gestuurd. Inmiddels na diverse reminders nog geen bevredigend antwoord gekregen. Door het ontbreken van een follow up gaat binnenkort mijn offerte van het Warmtefonds verlopen. Het is de vraag of ik uitstel kan krijgen. Mijn vraag: Waarom krijg ik geen antwoord. Ik heb een dergelijke schandalige behandeling nog nooit in mijn leven meegemaakt. Kortom: HELP, HELP. Indien jullie de omzet doelstellingen van 2024 al gehaald hebben en geen interesse hebben in nieuwe omzet, laat me dat dan weten. Ik kan de pers dan adequaat informeren. Een uiterst kwade en gepikeerde prospect. Harrie Vos Leliestraat 9 5341 z’n Rosmalen

Goedemorgen Harrie, Bedankt voor uw bericht, heel vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Ik ben er even goed in gedoken en heb ondertussen onze adviseur gevraagd contact met u op te nemen. Hij gaf aan dat hij u al een aantal keer heeft proberen te bereiken, maar de telefoon niet opgenomen wordt. Mogelijk neemt u geen anonieme nummers op? Mijn collega zal u vandaag nogmaals proberen te contacten en anders een e-mail sturen. Ik vertrouw erop dat het dan in orde komt en u zo geholpen bent. Als u nog vragen heeft horen we dat graag! ^Peter Hoppenbrouwers Thuis

Vriendelijk,afspraken nagekomen

Alles prima verlopen.duidelijke afspraken.vriendelijke medewerkers en goede uitleg.dasrnaast goede prijs/kwaliteit verhouding

Vlotte installatie van nieuwe hybride cv-warmtepomp

Schouw van tevoren was prettig om e.e.a. te verduidelijken en te kijken wat nodig was. Verdere communicatie was ook duidelijk, installatie afspraak snel gemaakt. Uitvoering in 1 dag ondanks overwerken, dit was voor de mannen geen probleem. Vrolijk personeel. Enige verbeterpuntje is het netjes opleveren van de ruimte e.d.; net even de puntjes op de i. Echter is dit voor lief te nemen na 10 uur gewerkt te hebben.

Hoppenbrouwers nam snel contact met ons op en een afspraak voor een nieuwe ketel was op zeer korte termijn te realiseren. De jongemannen Tom en Ties deden super hun best, waren netjes en gaven een goede uitleg over hoe alles werkt! Bedankt mannen!

Vandaag is onze nieuwe ketel geïnstalleerd door 2 jonge monteurs. Ties en Tom. Dit hebben ze fantastisch gedaan. Vriendelijk, vakkundig en zeer netjes gewerkt. Aansluitend uitgebreide uitleg. Wij bevelen dit iedereen aan.

Prima werk geleverd echter..

21-05-2024 nieuwe cv-ketel geïnstalleerd door Hoppenbrouwers. Dit ging soepel en werd keurig uitgevoerd. Echter werd de oude cv ketel en de expansievat voor mijn deur achtergelaten. Er werd mij verteld dat deze door een externe bedrijf opgehaald zou worden. Ik ben nu 2 dagen verder en tot nu toe is er nog niks opgehaald!!! Al eerder gebeld met de klantenservice en deze beloofden mij dat het vandaag 22-05-2024 opgehaald Zou worden… nou nee dus…

Goedemorgen! Fijn om te horen dat u helemaal tevreden bent met de installatie van uw nieuwe cv-ketel. Ik begrijp dat u ondertussen contact heeft gehad met één van mijn collega's, en de oude ketel vandaag opgehaald wordt door onze recyclepartner. I.v.m. drukte lukte het hen niet eerder. Als u nog vragen heeft horen we dat graag! ^Peter - Hoppenbrouwers Thuis

Uitstekende dienstverlening

Goede informatie m.b.t. offerte. Van te voren een duidelijk advies. Nette uitvoering van de werkzaamheden: zonnepanelen leggen en meterkast aanpassen. Kortom: deskundig bedrijf met nette medewerkers.

Prima gedaan

Tot nog toe geen problemen ondervonden, derhalve prima werk geleverd.

Transportweg 5

5071 ND Udenhout

Over Hoppenbrouwers Thuis

Hoppenbrouwers Techniek wil met het consumentenplatform haar particuliere klanten volledig ontzorgen. Op dit moment bieden wij cv-ketels, (hybride) warmtepompen, zonnepanelen, airco’s, laadpalen en thuisaccu's aan. Ook adviseren wij onze klanten op het gebied van het verduurzamen van de woning. En blijkt tijdens zo’n adviesgesprek dat ook de meterkast moet worden omgebouwd, dan kunnen wij dit ook realiseren. Met onze all-in service willen wij ook onze particuliere klanten volledig ontzorgen.