alles perfect verlopen en alles duidelijk afgesproken en na gekomen

zeer tevreden

Goed.

Alles goed uitgevoerd volgens de offerte door vriendelijk en bekwaam personeel.

Deskundig, betrokken

Het eerste gesprek was duidelijk, goed advies, geen overbodige aanbiedingen. Plaatsing moest enkele keren uitgesteld worden vanwege dakwerken, dat was geen probleem. Eén puntje: er was een verkeerde automaat in de Meterkast aangeboden en geplaatst; dit gaf storingen bij de metingen. Het was een 1-fase automaat, moest een 3-fase worden. Is wel goed geregeld.

Top bedrijf

Zeer snelle reactie en offerte. Cv kon binnen 1 week al geplaatst worden. Ook de totaal prijs is prima! Ik ben heel tevreden.

Uitmuntend

Snelle offerte, snelle plaatsing CV ketel. Aardig , kundig personeel. Alleen maar complimenten. Wij kunnen uw bedrijf aanbevelen.

Vanwege een defecte cv ketel. Diverse offertes opgevraagd voor een nieuwe ketel. Gekozen voor Hoppenbrouwers. Mede ook omdat zij ook een vestiging in Arnhem hebben. Afspraken zijn conform planning afgerond. Er werd netjes gewerkt. Vriendelijke monteurs, met tijd voor uitleg. Helaas zat er in een pvc afvoerpijpje een scheurtje waardoor er water lekte. Dit is een dag later telefonisch gemeld. Hierop is de dag erna meteen gereageerd en is de lekkage hersteld. De snelle reactie en herstel, wekt vertrouwen bij mij als consument.

Prima bedrijf

Goed werk geleverd met prima monteurs. De offerte zag er prima uit evenals de definitieve afspraak en datum. De ketel vervangen was in enkele uren gedaan en de uitleg was helder en duidelijk.

Top alles prima

De monteurs van de firma Hoppenbrouwers hebben de Xtreme 36 iprima geïnstalleerd Ook de nadat ze klaar waren met de installatie heeft een monteur duidelijke instruktie gegeven over het gebruik van de installatie als mede ook gebruik en installatie van kamerthermostaat en de app mogelijkheden. Ook het contact in het voortraject offerte orderopdracht leverdatum was helder en duidelijk DE monteurs hebben prima werk verricht en hebben alles netjes achtergelaten We zijn dan ook tevreden met de installatie en kunnen de firma Hoppenbrouwers dan ook aan ieen eder aan bevelen

zeer ervaren cv monteurs. weten waar ze over praten. werken netjes. leggen de situatie goed uit

Snelle levering, slechte service.

CV ketel snel geleverd na koop, maar de serviceafdeling slecht te bereiken na de eerste dag gebruik ervan gemaakt te hebben. Gaat via algemeen nummer met keuzemenu waarin je alleen naar producten kunt en niet rechtstreeks naar serviceafdeling, zelfs geen voicemail om in te spreken. Via app contact gelegd met vraag of ik terug kan worden gebeld maar ook dit is te veel gevraagd. Een dag daarna contact opgenomen via app website met als antwoord : er word gebeld om afspraak te maken of er vandaag of morgen een monteur langs komt. Vandaag of morgen, hoe verzin je het. 24/7 service was het toch. Nu maar thuis zitten afwachten wanneer de monteur komt.

Goedemorgen Mari, Bedankt voor uw feedback! Ik begrijp dat de monteur het probleem ondertussen verholpen heeft op 7 februari. Veel plezier met uw nieuwe cv-ketel. Heeft u in de toekomst nog vragen dan horen we dit graag! Groeten Peter^ van Hoppenbrouwers

Goed en Snel handelen op alle fronten

Het vervangen van de cv ketel is goed en snel op alle fronten prima verlopen. Duidelijk Offerte communicatie mbt situatie verliep goed Plaatsen door vriendelijke en vakbekwame monteurs

Ondeskundig en niet professioneel

Onlangs is mijn cv ketel op zolder vervangen door Hoppenbrouwers. De 2 monteurs wisten van elkaar niet dat of de hoofdkraan van het water afgesloten was of niet. Daardoor stond het water minuten lang te spuiten en is de zolder blank komen te staan. Het water kwam door de plafonds heen op de onderliggende verdieping. Daarna moest de ketel weer gevuld worden met water. Toen is de slang losgeschoten. En is het water opnieuw door de plafonds naar beneden gekomen. Dagen lang hebben we alles schoongemaakt en gedroogd met straalkachels. De monteur verzekerde ons dat hij het intern zou melden. Omdat we de dagen erna niets worden hebben wij zelf gebeld. Er was niets bekend bij Hoppenbrouwers en moesten we alles opnieuw uitleggen. De mevrouw van Hoppenbrouwers zou erop terugkomen. Omdat we daarna weer niets worden hebben we weer gebeld. Toen moesten we weer alles uitleggen omdat het weer een nieuw verhaal was. Daarna hoorden we weer niets. En hebben we gemaild. Er werd ons gevraagd foto's te sturen. Weer hoorden we een maand lang niets. Omdat Hoppenbrouwers zo uiterst onprofessioneel en niet klantvriendelijk is. Hebben we het lopende onderhoudscontract opgezegd en alle contact met Hoppenbrouwers verbroken. En de eer aan onszelf gehouden. Met zo'n club willen we niets meer te maken hebben.

Beste Marc, bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat je een nare ervaring hebt gehad met ons bedrijf. We gaan intern onderzoeken wat er precies is misgegaan en we komen hier op terug. *update: inmiddels is er contact geweest met een collega van ons consumentenplatform. Samen zijn we tot een passende oplossing gekomen. Groet, Peter^ van Hoppenbrouwers

Zeer prettig van A tot Z

Zeer tevreden over het gehele traject vanaf het eerste contact, de offerte en de uitvoering en oplevering van de installatie. Daarin kreeg ik een duidelijk overzicht van hoe, wat en waarom. Ik heb toen gekozen niet voor de goedkoopste maar voor de optie die mij het meeste vertrouwen gaf.

Wat de monteurs betreft TOP

1 dag voor plaatsen ketel kreeg ik telefoon dat er 650 euro extra bij kwam ivm hoogwerker. Terwijl ik 1 dag van te voren gebeld had of het toch mogelijk was om de pijp op het dak te plaatsen. Ja hoor onze expert heeft foto's bekeken gen probleem . Uiteindelijk afspraak van vrijdag geannuleerd ivm hoge kosten. Nogmaals gebeld op vrijdag aangeboden dat mijn verwarmingsmonteur de pijp op dak zou plaatsen. Na overleg was het oké. Maandag kwamen 2 monteurs die naar het dak keken en zeiden wij gaan die pijp plaatsen moet kunnen zonder hoogwerker. 650 euro is een veel te hoog bedrag is niet nodig. Na goede samenwerking stond pijp op het dak. De gehuurde verhuislift geannuleerd en mijn monteur afgebeld. DIT WAS HELEMAAL TOP VAN DEZE 2 MEDEWERKERS !

Prima geholpen!

Ik heb een super service gehad op een onderdeel van mijn Jura koffiezetapparaat. Het onderdeel werd zorgvuldig schoongemaakt met de nodige uitleg, zodat ik het voortaan zelf ook beter kan onderhouden. Kosten? GRATIS! Eenmaal thuis gekomen heb ik het onderdeel teruggeplaatst waarna mijn apparaat weer up to date werkte. Dank je wel Stijn!

Snelle plaatsing was mogelijk. Uiterst vriendelijke heren. Vakkundig gewerkt. Er is mij alles uitgelegd op een prettige manier. Erna is schoongemaakt waar ik met mijn hernia blij mee was. Ik heb vertrouwen, dat mocht er iets aan de nieuwe CV ketel gaan mankeren, dat zij mij niet in de steek laten. Ik heb zelf gekozen voor de eenvoudige uitvoering van de bijbehorende thermostaat en dat is: gewoon zelf hoger en lager zetten. Want toen ze het gedeelte voor de app in mijn router deden, zat ik meteen zonder internet. Niets geen gerommel aan mijn router wil ik. Was geen enkel probleem, ze hebben het gewoon mee terug genomen weer. Dus alleen de Comfort Touch Wit zonder Gateway set genomen. En ik vind deze thermostaat heel fijn nu. Als er een vlammetje op het scherm staat brandt hij, bij aangekomen temperatuur stop de CV ketel. Dus duidelijk. Ik hoef geen poespas met afstandbedieningen meer, heb er al genoeg. De douche waterstraal is ook wat krachtiger nu. Dik aan tebevelen. Ik heb een hoek eensgezinswoning en heb de Intergas HRE 36/30 CW5 genomen. De ketel wordt snel warm aan CV elementen. En douche en badwater ook. Dezelfde CV ketel en zelfde nummer altijd gehad en is 17 jaar geworden, deze is iets sterker dan de oude. Hoop dat hij goed blijft.

Vakkundig en redelijk geprijsd Waar naar zijn geld!!

Snel en volgens afspraak geleverd, gehandeld en geplaatst.

Net snel en vriendelijk. Gewoon top

Binnen 5 dagen geplaatst geen gedoe. Afspraken nagekomen

Binnen 24uur na koop een nieuwe ketel geïnstalleerd. Er bestaan gelukkig nog bedrijven die het wel snappen. Zeer tevreden van aankoop tot installatie.

Snelle service hooge kwaliteit

Zeer tevreden over de plaatsing van mijn nieuwe CV Van het eerste contact tot en met de plaatsing ben ik zeer tevreden

Goede uitleg over het product

Ervaring en deskundigheid van de monteurs om de airco goed te plaatsen dat alles perfect werkt is fantastisch

Deskundig en servicegericht team

Duidelijke offerte met goede prijs. Vriendelijke medewerkers die ook bij vrieskou en sneeuw doorwerkten. Een kapotte dakpan werd door hun ontdekt en vervangen. Keurig en vlot uitgevoerde werkzaamheden.

Hele fijne combinatie van modern online bestellen met klassiek vakmanschap. Zeer snel proces waar de concurrentie iets van kan leren. Ook de installatie zelf ging erg soepel en was goed doordacht vooraf. Stukje extra contact over onze complexe hybride opstelling waar eerlijk en open afspraken over zijn gemaakt. Uiteindelijk na jaren prutsen en meerdere bedrijven over de vloer hebben we nu een gebalanceerde opstelling en fijn werkend systeem.

Super goed

Super nette mensen en goede monteurs .. ga zo door Hoppenbrouwers

Gewoon top!

Mijn CV ging stuk tussen kerst en oud en nieuw. 3 offertes opgevraagd en Hoppenbrouwers was de enige die binnen een paar uur reageerde. Ik heb daarna nog wat vergelijkingsmateriaal gepakt, maar zij waren de enige die op korte termijn konden installeren. De rest of niks gehoord of prijstechnisch hetzelfde maar latere mogelijkheid. De monteurs kwamen begin januari installeren. zeer vriendelijke en vakbekwame jongens die hun werk met kunde hebben uitgevoerd. Duidelijke uitleg over de werking van de nieuwe themostaat, gebruik app en de nieuwe CV. Daarna alles opgeruimd, het afval en retour materiaal ging met een andere vervoerder mee die diezelfde middag nog kwam. Ik raad Hoppenbrouwers ten zeerste aan.

Transportweg 5 5071 ND Udenhout

Over Hoppenbrouwers Thuis

Hoppenbrouwers Techniek wil met het consumentenplatform haar particuliere klanten volledig ontzorgen. Op dit moment bieden wij cv-ketels, (hybride) warmtepompen, zonnepanelen, airco’s, laadpalen en thuisaccu's aan. Ook adviseren wij onze klanten op het gebied van het verduurzamen van de woning. En blijkt tijdens zo’n adviesgesprek dat ook de meterkast moet worden omgebouwd, dan kunnen wij dit ook realiseren. Met onze all-in service willen wij ook onze particuliere klanten volledig ontzorgen.