info klopt niet

de info op de site klopt niet, daar stond op de C batterijen gebruikt moesten worden, denkend dat het apparaat dan ook wel krachtig zou zijn kwamen we toch wel enigszins bedrogen uit,, er moesten gewoon AA batterijen in en dus minder krachtig als gedacht

Als een kadootje

Alles verliep lekker en vlot Het product was verpakt als een gift en al heb ik er gewoon zelf voor betaald, het gaf me het gevoel bijzonder te zijn. En het past!! Wat een vreugd! Ik ben een zeer tevreden klant ♡

Mooie ervaring

Veel geleerd je denkt alles te weten als man maar helaas. Het maat je sex leven zoveel mooier je om je vrouw nog meer te zien genieten.

Fijn dat jullie er zijn!

Meteen een vriendelijk ‘goedemorgen!’ toen ik de winkel binnenkwam. De lichte ruimte ademt een rustige sfeer en is niet volgepakt met sexartikelen, Sexshops hebben vaak een goedkope, kermisachtige uitstraling waarin je je snel niet thuisvoelt, maar dat is hier dus niet zo. Integendeel: we zijn heel goed, vriendelijk en met kennis van zaken geholpen, en wat zijn blij met onze aankopen! We komen zeker terug!

Can't wate to get in to you shop when I there and have not got stuff I bought yeat from you .it will come

• Ci consiglieresti? Si

Supervriendelijke klantenservice. Product was heel mooi verpakt. Snelle verzending!

Snelle bezorging. Discreet bezorgd leuk vriendelijk kaartje erbij en leyl verpakt.

Na 15 jaar tijd voor een nieuwe

Nu na 15 jaar trouwe dienst. De oplaadbare accu is snel leeg. Tijd voor de zelfde in nieuw jasje.

15 jaar trouwe dienst! Een felicitatie waard en misschien eens een andere proberen...? Wellicht doe je dan nieuwe spannende ontdekkingen! Er zijn in 15jaar ook serieus veel nieuwe producten ontwikkeld. Veel plezier alvast!

Very quick delivery

Products as described :) Very nice packaging!

Helemaal goed

Buiten does besteld en is allemaal goed en netjes op tijd bezorgd en op de hoogte gehouden met de mail

Misschien leuk voor iemand zonder enige seksuele ervaring

Het idee is niet verkeerd, de opzet netjes, maar helaas is de informatie gegeven zo karig dat ik het niet evenredig vind met de prijs. Een video van een kwartiertje, zonder daadwerkelijke informatie, is geen 30 euro waard. 'Ontspan', 'set the scene', en 'geef je grenzen aan', is misschien goed te herhalen voor iemand zonder enige seksuele ervaring, maar voor de rest niet echt dat bedrag waard helaas. Het idee van de makers is zeker goed, maar had echt gehoopt meer (wetenschappelijke) informatie te vinden. Veel uitgebreidere anatomie en verschillende onderzoeken in dit onderwerp bijvoorbeeld.

Beste Lucy, spijtig te lezen dat onze online workshop je niet heeft gebracht wat je zocht. Ik neem aan dat de onze Masturbatie & Zelfliefde hebt gevolgd? We waarderen oprecht elke review, echter beter te plaatsen bij een product, nu waardeer je ons hele bedrijf met een negatieve ervaring. Voor de duidelijkheid, de beschrijving bij deze workshop is: Deze workshop is de basis van al onze workshops, want liefde en seksueel genot begint bij jezelf. Zelfkennis, zelfliefde, zelfvertrouwen en zelfaanraking. In deze workshop gaat het om jouw gevoel en de subtiele processen van je body & mind.. Mail & Female gaat over zelfliefde en onbeschaamd plezier in seks. We zijn altijd blij met wetenschappelijke ondersteuning, maar vooralsnog ontlenen wij de meeste 'wetenschap' aan zelfkennis en ervaringsdeskundigheid. De erotica leer uit de tantra en het taoïsme is onze theoretische leidraad, vanwege de praktische toepasbaarheid. Onze workshops en blogs zijn altijd hands-on, praktisch informerend, gericht op de how-to en altijd onderbouwd met waarom & wat: wat doet het voor je, waarom zou je het willen? In de collectie boeken vind je onze selectie die jouw behoefte aan meer wetenschappelijke theoretische diepgang mogelijk kunt waarderen, bijvoorbeeld: EMILY NAGOSKI | KOM ALS JEZELF. Groet, Hanni

Kijken kopen in cadeaupapier met strik

Ik ben aangenaam verrast door prachtige website, de prima beschrijvingen en de goede verpakking met het prachtige cadeaupapier met strik.

Fijn om te lezen, dank je wel en graag tot een volgende keer!! xx je M&F team

Persoonlijke aandacht voor elke klant

Ik heb nu 2 of 3 keer iets bij deze shop besteld na aanleiding van een krantenartikel waarin ze genoemd werden en de persoonlijk touch valt meteen op, erg fijn; daar kunnen grote concerns nog wat van leren, maar daar hoef ik niet meer terecht. Een klein berichtje, meedenken over de gebruik van een aankoop. Erg tevreden over de winkel aan zich en natuurlijk ook over de gekozen producten

Dank je wel! Je begrijpt dat wij jouw ervaring heel fijn vinden om te horen:-) Hoewel het ons ook groot plezier geeft om aan onze klanten goede zorg en aandacht te besteden, is het fijn om te horen dat dit ook zo aankomt! Veel plezier met je aankopen en graag tot ziens. xxx je M&F team

Fijne sfeer, eerlijke informatie

De winkel ademt een welkome, fijne sfeer uit. De mensen in de winkel zijn open, informatief en vriendelijk.

Lief! Dank je! xxx

We hebben dit pakje snel en zorgvuldig ontvangen

Alle sterren verdienen jullie

Fijn! Veel plezier met je mooie spulletjes en graag tot ziens! xxx je M&F team

Joy, luck, fortune, love

Mevrouw Rosenboom the Artist your stuff other products this must be a great Winkel. IT dares me to say iam very Happy with the pussy Pendant, and the candle i dont dare to burn. Much Love an respect, i work with the inhabitants of munich, maybe i have a short stay in your town as well again later this year but iam afraid of destruction of angryness Macho patriarchaic structures. I had to learn also as a boy, but please by honest women pride, i dont do you any harm i Love you, and iam learning every single day the moste of you female. Greatings from micah

Super snelle levering

Even bestellen en dan snelle levering. Heerlijk glijmiddel echte aanrader!

Super snel makkelijk en vriendelijk

Keurig ingepakt met persoonlijke boodschap van de inpakkers. Top, waar vind je dit nog??

M&F verkopen vele soorten heerlijk glijmiddel

Nooit geweten dat ik met goed keuring van mijn vrouw sex speeltjes bij jullie zou bestellen, liever laat dan nooit, inmiddels ben ik 68 jaar en mijn vrouw 66 jaar

Cadeautje voor mijn vrouw was een schot in de roos

Womanizer gekocht op basis van beoordelingen en deze zijn realistisch. Buitenzijde is wat glad en bediening zou op de buitenschaal beter bedienbaar zijn.

Heel leuk om te horen:-) Veel plezier met de Womanizer!

Hele fijne shop!

Fijne webshop met goede informatie. Ik had online een womanizer besteld om af te halen. Toen ik er kwam, lag mn bestelling al klaar, heel feestelijk ingepakt. Heel aardig personeel. Heel fijn cadeau voor mezelf.

Geweldig met een snelle levering

Bestellen, betalen, levering én op het juiste adres. Top

Zó doen we dat al 35 jaar :-) en nog altijd met even veel plezier!

goede keuze, fijne hulp, snelle verzending

Al sinds 35 jaar toonaangevend, eigenzinnig en goed!

uitstekend

Voldoende keus op de website, duidelijke omschrijving en snelle levering.

Superlief! Dank je wel dat je de moeite nam voor deze reactie en we zijn blij dat je onze inspanningen waardeert! Je M&F team :-)

Een zeer complete en informatieve cursus

Zeer fijne cursus, informatief, laagdrempelig en een ontspannen sfeer. Wij hebben er veel van opgestoken