fast, easy, lots of options, feel welcomed

No-bullshit very nice store where all sexual topics & aspects feel natural and without judgement. Easy online store, fast pickup (1 h), even beautiful & discrete giftwrapping.

De vrolijkste, veiligste en vriendelijkste winkel die ik ken!

Voor iedereen die nieuwsgierig is, verlegen is, en niet vertrouwd is met henzelf (zoals ik toen ik voor het eerst de website bekeek en later de winkel binnen stapte); GA. Er is zo veel goeds bij Mail Female wat je verdient te ervaren, leren en vertrouwen en het barst er van de lieve, behulpzame mensen.

Hele fijne en eerlijke service

Ik heb eerlijke service en advies ervaren. Productief die kwalitatief net iets beter zijn dan van de reguliere grote ketens. Heel prettig.

Uitstekend verzorgd

Verzorgd, doen wat er gezegd wordt, mooi verpakt…

Zeer goede ervaring

Prettige communicatie. Snelle levering. Goede prijzen. Zeer tevreden met zowel de producten als Mail & Female. Topervaring!!

Mooi spul

Fijn gewinkeld op jullie website en ik ga zeker eens een 'cursus' volgen))). Artikelen waren mooi. Alleen het behaatje past niet, de ("slappe") cups behoorlijk te groot. Was fijn geweest als er vermeld was dat er zo'n handig bh-bandje aanzit, wat je helemaal in de breedte kan verstellen. Want ik had voor een grotere gekozen omdat de bandjes vaak te strak zitten bij mij....

Vlotte, betrouwbare afhandeling.

Vraag. Er is zoveel Bracli lingerie uitverkocht. Reden? Uit de collectie?

Ik belde met een vraag over een bepaald product, ik kreeg de informatie en heb gelijk besteld. Het was een prettig contact en bijzonder duidelijk.

over 'hard gaan' gesproken....

Jammer, het is een eenvoudig dingetje maar ook daarmee kan het dus misgaan. De intensiteit kan ingesteld worden van bijna te hard tot vreselijk veel te hard, maar zacht, matig, noch 'fijn' zit in het traploze assortiment. En ook het geluid is niet zacht. Helaasch...

Geweldig!!

De gordel zit heel mooi en netjes Geen harde delen Is sterk en soepel Dd dildo past er goed is Samen hebben we er veel plezier van

Prima en snelle bestelling en levering

Het is makkelijk bestellen en snelle en duidelijke levering.

Cursus is duidelijk, direct toepasbaar ,oprecht.

Prima geleverd

Product zoals verwacht, snelle levering!

Nette overzichtelijke site met (ook) originele producten! Snelle levering en goed verpakt. Nog beter dan verwacht!

Snelle levering en prima prijs. Ook discrete verpakking is fijn.

De allerbeste service

Zeer efficiënt, vriendelijk en betrouwbaar.

Makkelijk, goed en snel

Makkelijk te bestellen, ruime keuze, mooie spullen, supersnelle bezorging Ik ben heel erg tevreden

Goede klantenservice!

Ik had een bestelling gemaakt, maar was één item vergeten. Via de mail werd ik goed geholpen en kon het item toch nog bij mijn bestelling gevoegd worden. Sowieso hebben ze ook goede, kwalitatieve spullen :)

info klopt niet

de info op de site klopt niet, daar stond op de C batterijen gebruikt moesten worden, denkend dat het apparaat dan ook wel krachtig zou zijn kwamen we toch wel enigszins bedrogen uit,, er moesten gewoon AA batterijen in en dus minder krachtig als gedacht

Als een kadootje

Alles verliep lekker en vlot Het product was verpakt als een gift en al heb ik er gewoon zelf voor betaald, het gaf me het gevoel bijzonder te zijn. En het past!! Wat een vreugd! Ik ben een zeer tevreden klant ♡

Mooie ervaring

Veel geleerd je denkt alles te weten als man maar helaas. Het maat je sex leven zoveel mooier je om je vrouw nog meer te zien genieten.

Fijn dat jullie er zijn!

Meteen een vriendelijk ‘goedemorgen!’ toen ik de winkel binnenkwam. De lichte ruimte ademt een rustige sfeer en is niet volgepakt met sexartikelen, Sexshops hebben vaak een goedkope, kermisachtige uitstraling waarin je je snel niet thuisvoelt, maar dat is hier dus niet zo. Integendeel: we zijn heel goed, vriendelijk en met kennis van zaken geholpen, en wat zijn blij met onze aankopen! We komen zeker terug!

Can't wate to get in to you shop when I there and have not got stuff I bought yeat from you .it will come

• Ci consiglieresti? Si

Supervriendelijke klantenservice. Product was heel mooi verpakt. Snelle verzending!

Snelle bezorging. Discreet bezorgd leuk vriendelijk kaartje erbij en leyl verpakt.

Nieuwe Vijzelstraat 2

1017 HT Amsterdam