Cadeautje voor mijn vrouw was een schot in de roos

Womanizer gekocht op basis van beoordelingen en deze zijn realistisch. Buitenzijde is wat glad en bediening zou op de buitenschaal beter bedienbaar zijn.

Heel leuk om te horen:-) Veel plezier met de Womanizer!

Hele fijne shop!

Fijne webshop met goede informatie. Ik had online een womanizer besteld om af te halen. Toen ik er kwam, lag mn bestelling al klaar, heel feestelijk ingepakt. Heel aardig personeel. Heel fijn cadeau voor mezelf.

Geweldig met een snelle levering

Bestellen, betalen, levering én op het juiste adres. Top

Zó doen we dat al 35 jaar :-) en nog altijd met even veel plezier!

goede keuze, fijne hulp, snelle verzending

Al sinds 35 jaar toonaangevend, eigenzinnig en goed!

uitstekend

Voldoende keus op de website, duidelijke omschrijving en snelle levering.

Superlief! Dank je wel dat je de moeite nam voor deze reactie en we zijn blij dat je onze inspanningen waardeert! Je M&F team :-)

Een zeer complete en informatieve cursus

Zeer fijne cursus, informatief, laagdrempelig en een ontspannen sfeer. Wij hebben er veel van opgestoken

Te leuk!

Wat een leuk pakket, echt als cadeautje ingepakt in cadeaupapier met een strikje erom! Het is een leuk ding, de pantyvibrator, het enige minpunt is dat de intensiteit van de trillingen vaststaat, je kunt het niet zachter zetten om er op die manier mee te spelen. Dat vind ik jammer.

Fijn, dank je wel en ook goed om te lezen dat de vibratieoptie een aandachtdingetje is...!

Liefdevol en respectvol

Wat super lief ingepakt en super supportive bij een thema waar toch best een taboe op rust. Ik hou van de feministische aanpak en vind dat jullie een belangrijk deel uitmaken van Amsterdam!

Lovely, warm and welcoming experience

Honestly, this is the best sexshop in Amsterdam. I frequented a few downtown and in the red light district which gave me icky feelings so I went looking for a classier and more welcoming one. Bonus points for all the educated women working here that answered all my questions and made me feel comfortable! It's clean, has all latest products, cute assortment, and unique brand offers. Definitely recommend it.

geweldig

Jullie snappen gelukkig dat in deze tijd de producten zonder te vragen netjes worden ingepakt

Al jaren een klant

Altijd een ongedwongen sfeer in de winkel waar ik het gevoel heb altijd oprecht advies te krijgen. Soms vind ik het wel moeilijk om op de website te vinden wat ik zoek.

Snel gekregen en mooi verpakt

Snel verstuurd en doos was mooi verpakt dus voelde als een kado

Echt super

Zeer positief

Score 10

Top. Snel, mooi verpakt, echt cadeautjes.

Score 10

Prettige slimme en deskundige mensen

Score 8

Vriendelijk, deskundig, informatief

Score 10

Zeer goed. Tijdige levering, met persoonlijke tint.

Onwijs netjes verzorgd

Great!

Score 10

Mijn ervaring is helemaal top! Reden om al vanaf het begin, met tussenpozen, weer terug te komen 😉

Score 10

Geweldig bedrijf gerund door betrokken mensen.

Score 10

Heb gisteren een bestelling gedaan en heb het vandaag binnen. Super mooi verpakt. Het was echt een cadeautje voor mijzelf.

Score 10

Uitstekend - al dertig jaar contact - enthousiast over het initiatief van vrouwen in deze wereld - begeesterend en hartelijk

Bedrijfsgegevens

Nieuwe Vijzelstraat 2

1017 HT Amsterdam

020 623 3916

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.