Na 15 jaar tijd voor een nieuwe

Nu na 15 jaar trouwe dienst. De oplaadbare accu is snel leeg. Tijd voor de zelfde in nieuw jasje.

Very quick delivery

Products as described :) Very nice packaging!

Helemaal goed

Buiten does besteld en is allemaal goed en netjes op tijd bezorgd en op de hoogte gehouden met de mail

Misschien leuk voor iemand zonder enige seksuele ervaring

Het idee is niet verkeerd, de opzet netjes, maar helaas is de informatie gegeven zo karig dat ik het niet evenredig vind met de prijs. Een video van een kwartiertje, zonder daadwerkelijke informatie, is geen 30 euro waard. 'Ontspan', 'set the scene', en 'geef je grenzen aan', is misschien goed te herhalen voor iemand zonder enige seksuele ervaring, maar voor de rest niet echt dat bedrag waard helaas. Het idee van de makers is zeker goed, maar had echt gehoopt meer (wetenschappelijke) informatie te vinden. Veel uitgebreidere anatomie en verschillende onderzoeken in dit onderwerp bijvoorbeeld.

Kijken kopen in cadeaupapier met strik

Ik ben aangenaam verrast door prachtige website, de prima beschrijvingen en de goede verpakking met het prachtige cadeaupapier met strik.

Persoonlijke aandacht voor elke klant

Ik heb nu 2 of 3 keer iets bij deze shop besteld na aanleiding van een krantenartikel waarin ze genoemd werden en de persoonlijk touch valt meteen op, erg fijn; daar kunnen grote concerns nog wat van leren, maar daar hoef ik niet meer terecht. Een klein berichtje, meedenken over de gebruik van een aankoop. Erg tevreden over de winkel aan zich en natuurlijk ook over de gekozen producten

Fijne sfeer, eerlijke informatie

De winkel ademt een welkome, fijne sfeer uit. De mensen in de winkel zijn open, informatief en vriendelijk.

We hebben dit pakje snel en zorgvuldig ontvangen

Alle sterren verdienen jullie

Joy, luck, fortune, love

Mevrouw Rosenboom the Artist your stuff other products this must be a great Winkel. IT dares me to say iam very Happy with the pussy Pendant, and the candle i dont dare to burn. Much Love an respect, i work with the inhabitants of munich, maybe i have a short stay in your town as well again later this year but iam afraid of destruction of angryness Macho patriarchaic structures. I had to learn also as a boy, but please by honest women pride, i dont do you any harm i Love you, and iam learning every single day the moste of you female. Greatings from micah

Super snelle levering

Even bestellen en dan snelle levering. Heerlijk glijmiddel echte aanrader!

Super snel makkelijk en vriendelijk

Keurig ingepakt met persoonlijke boodschap van de inpakkers. Top, waar vind je dit nog??

M&F verkopen vele soorten heerlijk glijmiddel

Nooit geweten dat ik met goed keuring van mijn vrouw sex speeltjes bij jullie zou bestellen, liever laat dan nooit, inmiddels ben ik 68 jaar en mijn vrouw 66 jaar

Cadeautje voor mijn vrouw was een schot in de roos

Womanizer gekocht op basis van beoordelingen en deze zijn realistisch. Buitenzijde is wat glad en bediening zou op de buitenschaal beter bedienbaar zijn.

Hele fijne shop!

Fijne webshop met goede informatie. Ik had online een womanizer besteld om af te halen. Toen ik er kwam, lag mn bestelling al klaar, heel feestelijk ingepakt. Heel aardig personeel. Heel fijn cadeau voor mezelf.

Geweldig met een snelle levering

Bestellen, betalen, levering én op het juiste adres. Top

goede keuze, fijne hulp, snelle verzending

Al sinds 35 jaar toonaangevend, eigenzinnig en goed!

uitstekend

Voldoende keus op de website, duidelijke omschrijving en snelle levering.

Een zeer complete en informatieve cursus

Zeer fijne cursus, informatief, laagdrempelig en een ontspannen sfeer. Wij hebben er veel van opgestoken

Te leuk!

Wat een leuk pakket, echt als cadeautje ingepakt in cadeaupapier met een strikje erom! Het is een leuk ding, de pantyvibrator, het enige minpunt is dat de intensiteit van de trillingen vaststaat, je kunt het niet zachter zetten om er op die manier mee te spelen. Dat vind ik jammer.

Liefdevol en respectvol

Wat super lief ingepakt en super supportive bij een thema waar toch best een taboe op rust. Ik hou van de feministische aanpak en vind dat jullie een belangrijk deel uitmaken van Amsterdam!

Lovely, warm and welcoming experience

Honestly, this is the best sexshop in Amsterdam. I frequented a few downtown and in the red light district which gave me icky feelings so I went looking for a classier and more welcoming one. Bonus points for all the educated women working here that answered all my questions and made me feel comfortable! It's clean, has all latest products, cute assortment, and unique brand offers. Definitely recommend it.

geweldig

Jullie snappen gelukkig dat in deze tijd de producten zonder te vragen netjes worden ingepakt

Al jaren een klant

Altijd een ongedwongen sfeer in de winkel waar ik het gevoel heb altijd oprecht advies te krijgen. Soms vind ik het wel moeilijk om op de website te vinden wat ik zoek.

Snel gekregen en mooi verpakt

Snel verstuurd en doos was mooi verpakt dus voelde als een kado

Score 10

Echt super