Een zeer complete en informatieve cursus

Zeer fijne cursus, informatief, laagdrempelig en een ontspannen sfeer. Wij hebben er veel van opgestoken

Te leuk!

Wat een leuk pakket, echt als cadeautje ingepakt in cadeaupapier met een strikje erom! Het is een leuk ding, de pantyvibrator, het enige minpunt is dat de intensiteit van de trillingen vaststaat, je kunt het niet zachter zetten om er op die manier mee te spelen. Dat vind ik jammer.

Fijn, dank je wel en ook goed om te lezen dat de vibratieoptie een aandachtdingetje is...!

Liefdevol en respectvol

Wat super lief ingepakt en super supportive bij een thema waar toch best een taboe op rust. Ik hou van de feministische aanpak en vind dat jullie een belangrijk deel uitmaken van Amsterdam!

Lovely, warm and welcoming experience

Honestly, this is the best sexshop in Amsterdam. I frequented a few downtown and in the red light district which gave me icky feelings so I went looking for a classier and more welcoming one. Bonus points for all the educated women working here that answered all my questions and made me feel comfortable! It's clean, has all latest products, cute assortment, and unique brand offers. Definitely recommend it.

geweldig

Jullie snappen gelukkig dat in deze tijd de producten zonder te vragen netjes worden ingepakt

Al jaren een klant

Altijd een ongedwongen sfeer in de winkel waar ik het gevoel heb altijd oprecht advies te krijgen. Soms vind ik het wel moeilijk om op de website te vinden wat ik zoek.

Snel gekregen en mooi verpakt

Snel verstuurd en doos was mooi verpakt dus voelde als een kado

Echt super

Zeer positief

Score 10

Top. Snel, mooi verpakt, echt cadeautjes.

Score 10

Prettige slimme en deskundige mensen

Score 8

Vriendelijk, deskundig, informatief

Score 10

Zeer goed. Tijdige levering, met persoonlijke tint.

Onwijs netjes verzorgd

Great!

Score 10

Mijn ervaring is helemaal top! Reden om al vanaf het begin, met tussenpozen, weer terug te komen 😉

Score 10

Geweldig bedrijf gerund door betrokken mensen.

Score 10

Heb gisteren een bestelling gedaan en heb het vandaag binnen. Super mooi verpakt. Het was echt een cadeautje voor mijzelf.

Score 10

Uitstekend - al dertig jaar contact - enthousiast over het initiatief van vrouwen in deze wereld - begeesterend en hartelijk

Score 9

Goede service - Geen klachten

Score 10

Prettig bedrijf, goede informatie op website Discrete verzending erg prettig

Score 10

Goede kwaliteit, goede informatie, uitstekende service

Score 10

Al jaren dé plek voor speeltjes en kleding. Top!

Nieuwe Vijzelstraat 2 1017 HT Amsterdam