Super goed product

Ik heb de kuus s2 gekocht en hij is goed. Installeren ging makkelijk en snel. Telefoon nr er in zetten ging ook perfect. Dus kan ik hem iedereen die wel eens valt aanbevelen.

Snelle levering en prima produkt

De CI mini spy camera van KUUS voldoet volledig aan de verwachtingen. Al veel plezier van gehad. Werkt echt uitstekend.

Keurig artikel voldoet uitstekend , mooi doosje er bij.

Cameraatje voldoet aan de verwachting, nog twee waardebonnen er bij helemaal goed!

Super mooi product met een fijne service

Fijn horloge waarop ik mijn kindje altijd kan bereiken. Helaas viel hij pasgeleden kapot. Klantenservice is mij toen meer dan netjes te hulp geschoten met een mooie kortingscode. Zou dit product en producent van harte aanraden!

Super nette ervaring

Onze kuus w1 was met 1,3 maand al stuk, buiten de garantie om, kuus kwam met een zeer nette oplossing, waardoor wij binnen 2 werkdagen een nieuw horloge hadden voor onze zoon

Handig voor senioren.

Horloge gekocht voor mijn moeder van 81 voornamelijk voor de valdetectie. Horloge werkt prima. Je wordt direct gewaarschuwd wanneer er wat gebeurt. Enige nadeel, Horloge is wat grof, een beetje groot voor een oude vrouw van over de 80.

Ik heb de verkeerde screenprotector ontvangen. Mail gestuurd en binnen 4 dagen had ik de goede ontvangen. Prima service. Top

Perfecte service!!!

Verkeerde levering gehad en dit is heel snel verholpen en de juiste toegestuurd gekregen met een goede communicatie erbij.

Top horloge

Wij hebben het KUUS horloge gekocht voor onze zoon. Het is makkelijk in gebruik, goede geluidsverbinding en makkelijk berichten te sturen. Het is wel een redelijk groot horloge, maar dat vindt onze zoon alleen maar stoer.

slecht

Het is mij en anderen niet gelukt om het horloge aan de gang te krijgen ! maar ik heb er wel voor betaald

Heel handig bij kleine kinderen

Je kunt op je telefoon zien waar ze zijn en belt ze zo op als je iets wilt vragen.

Snelle afwerking

Goede informatie en snelle afwerking van de bestelling

keurig om gegaan met de klacht

Het ging niet goed met het opladen van het horloge van mijn kleinzoon, gebeld met bol.com en een snelle reactie van Kuus. Het probleem is ook snel opgelost. Nieuwe oplader ontvangen, we moeten die nog uitproberen, dus hopen dat deze goed is anders neem ik wel weer contact op.

Snelle reactie op mijn klacht

Helaas kwam uw reactie in de spambox binnen waardoor hij laat opgemerkt werd. De reactie was snel, maar of het probleem opgelost is, moet nog blijken inde toekomst.

Goede service, leuk contact!

Handig te bestellen, wordt goed meegedacht en service is prima!

weet ik nog niet

zo gouw als we alle zaken hebben uit geprobeerd kunnen we een reactie geven

Super goede service

Goede service en snelle levering

Heel slecht

Kinderhorloge W3 aan geschaft, locatie van horloge/onze zoon wijkt ruim af van werkelijke plek. Het horloge belt spontaan om 10 / 15 minuten het hoofdnummer en de contacten die opgeslagen dienen te worden in de App komen niet in het horloge, dat betekent dat andere ouders of opa en/of oma niet met het kind kunnen bellen. (Nu kan het zo zijn dat wij iets verkeerd doen) Dan probeer je meermaals contact te maken met KUUS. deze reageert via hún contactformulier gewoonweg niet op deze vragen. Dus waardeloos bedrijf

Nog even afwachten

Ik heb een paar keer gehad dat de GPS positie totaal verkeerd aangeven werd en dus ben ik nog niet helemaal overtuigd hoe de app functioneerd.

horloge W2 werkt niet zoals het hoord

al vele mails gestuurd, maar er word gewoonweg niet op gereageerd

Top horloge!

Erg blij mee. Werkt goed. Veel functies. Mijn zoontje doet hem graag om.

Snelle levering, goede gebruiksaanwijzing.

Fijn horloge, maar absoluut niet waterdicht

Fijn horloge, eenvoudig te bedienen, maar.....kinderen springen soms zomaar in her water. En met 1x springen in ondiep water was het horloge kapot! Dat was een dure prong. Dus maar 1 week genoten van dit dan wel dure horloge

super

super snel antwoord en goed geholpen

Expeditiestraat 12

5961PX Horst