Tevreden met advies en gekochte onderdelen

Tevreden met advies en gekochte onderdelen

Koop er niks als je het snel nodig hebt

Levertijden op de site 3-7 werkdagen, na 14 dagen nog niks !! Ik vraag wat de status is en krijg dit als antwoord "De stoelen zijn onderweg van onze leverancier naar ons. Zodra ze binnen zijn sturen wij deze direct door. Excuses voor het ongemak." intussen is het bijna een maand verder en heb ik nog geen stoelen ! Een fatsoenlijke firma had gezegd "het kan nog weken duren eer de stoelen hier zijn", kunnen we u intussen uit nood helpen met een ander artikel dat we u aan dezelfde prijs kunnen aanbieden ?

Beste Ludo, Zoals we u aangegeven hebben, was het wachten op onze toelevering. Helaas worden wij hier niet altijd even accuraat van op de hoogte gesteld. Dat dit vervelend is, begrijpen wij en proberen dit zoveel mogelijk te voorkomen. De stoelen zijn ons inmiddels toegeleverd en aan uw adres verzonden. Wij hebben u hierover bericht via email. Met vriendelijke groet, Amacoo

correct

zowel product als levertijd klopte

Alles volgens afspraak geregeld

super

Goede serviceverlening

Bestellen ging gemakkelijk en contact met klantenservice verliep goed. Zij reageerden snel op mijn vrqgen en hebben aanpssingen in mijn bestelling adequaat verzorg.

Alles prima

Je kan het beter zelf gaan halen in China !

Het bestellen verliep vlot, maar de levering van mijn pakketje was een nachtmerrie. Ik geef slechts 1 ster, omdat de backoffice wel snel reageerde op mijn klachtenmail.

Keurig geholpen met langere levertijd.

Goede service, snelle reactie, product geleverd volgens afspraak.

Correcte en snelle levering

Xxxxx

Grasraapmachine gekocht

Deze kon ik een uur na bestellen al ophalen en werd netjes in de auto gelegd. Het apparaat doet het goed!

Ben tevreden

Product is naar verwachting

Lange levertijden

Ik ga zoeken naar alternatieven

snelle levering juiste product

Zeer vlotte bestelling en afhandeling

Goede vlotte site en vlotte afhandeling en mails over stand van zaken.

Goede prijs kwaliteit

Levertijd mag iets sneller maar na een mailtje wordt je netjes op de hoogte gehouden.

zeer goed

goede kwaliteit en service

Uitstekende services

'S avonds tegen 23:00 besteld en de volgende morgen kon ik de bestelde artikelen al afhalen op hun locatie. Super blij mee, sneller kan bijna niet

Netjes en op tijd geleverd

Netjes en op tijd geleverd

Snel ontvangen

Product zoals omschreven

Goede en duidelijke communicatie

Goede en duidelijke communicatie over de status van de verzending. Dit heb ik als zeer prettig ervaren.

Topservice!

Snel geleverd en super kwaliteit!

Te lange levertijd wat niet direct is gecommuniceerd

De bestelde CYLINDER moest uit Italië komen , duurde bijna 3 weken

Kelvinlaan 5 9207JB Drachten