Netjes en op tijd geleverd

Netjes en op tijd geleverd

Snel ontvangen

Product zoals omschreven

Goede en duidelijke communicatie

Goede en duidelijke communicatie over de status van de verzending. Dit heb ik als zeer prettig ervaren.

Topservice!

Snel geleverd en super kwaliteit!

Te lange levertijd wat niet direct is gecommuniceerd

De bestelde CYLINDER moest uit Italië komen , duurde bijna 3 weken

Ga zo door

verzending traag

product heeft 5 sterren.

Slechte service

Ik had een luchtfilter voor een Robin motor besteld,ik had alleen naar de vorm en per ongeluk niet naar de afmetingen. Het filter is te groot maar ik kan hem niet retourneren omdat de afmetingen op de site kloppen met het bestelde filter. Helaas €20,- weggegooid!! Slechte service!

Veel kleiner assortiment dan vroeger.

De firma is blijkbaar van strategie veranderd. Vroeger groter assortiment en bestellen per stuk. Nu veel kleiner assortiment, veel producten niet meer te verkrijgen en enkel leverbaar in grote hoeveelheden. De landbouwers en burgers blijven in de kou staan. Enkel nog voor firma's die met dergelijke hoeveelheden nog weg kunnen mits doorverkoop. Dus noodzakelijk een andere leverancier zoeken. Vroeger een tevreden klant die regelmatig bestelde maar nu niet meer.

Beste Etienne, We zijn inderdaad druk bezig met aanpassingen in het assortiment. Wij hebben er voor gekozen om producten in de originele verpakking aan te bieden. Dit geldt met name voor onderdelen van relatief oudere machines en werktuigen, die meestal speciaal en eenmalig besteld worden. Mocht je informatie of producten wensen, horen wij het graag. Je blijft welkom. Met vriendelijke groet, Team Amacoo

Ik wilde een paar wieltjes hebben, maar wilde zeker weten dat het de goede waren. Een medewerker is naar het magazijn gegaan en heeft een paar foto's opgestuurd. Klasse!

Best prijs

Snelle en goede service

Bijna goed

Naar mijn weten is mijn factuuradres gebruikt als verzendadres en niet het door mij opgegeven verzendadres.

Duidelijk site en snelle levering prijs kwaliteit top

Overzichtelijke site en makkelijk bestellen. Snelle levering en netjes factuur via mail ontvangen.

Correct en tijdige levering

Zoals afgesproken geleverd

goed allen verzending 8 dagen wachten

Lang wachten op verzending

SUPER

Vandaag besteld de dag er na geleverd snel en gemakkelijk top

Slecht bedrijf

Komt leverdata ook na opschuiven niet na. Communiceert verschoven leverdata ook niet met klanten. Lang verhaal kort... Slecht bedrijf met slechte communicatie. Doe geen zaken met Amacoo.

Super snel geleverd

Ik zal er de volgende bestelling weer plaatsen

Klote

Ik heb weken lang op mijn onderdelen gewacht en toen ze kwamen waren ze verkeerd. Telefoon wordt niet opgenomen en e-mail wordt niet beantwoord. Kan niets me deze onderdelen, ben mijn geld kwijt (tot nu toe) en ik houd er een boze klant aan over.

Goed geholpen vlot te kopen wat ik nodig had.

* heldere webwinkel met goed assortiment * vlotte afhandeling, niet puur automatisch, maar met oog voor de persoon van de klant

de chocolade was heerlijk

Waardeloos

Ik heb besteld, ik heb betaald jullie hebben gemeld dst het product door mij is ontvangen maar ik heb nooit iets ontvangen. Ook op mijn mail wordt niet gereageerd! Neem svp jullie verantwoording en mail me op [email protected] om uit te zoeken wat hier mis is gegaan!!

Beste Nico, Vervelend dat u uw pakket niet ontvangen heeft. Wij hebben hierover van u helaas geen eerdere mail ontvangen. Uiteraard gaan we voor u uitzoeken wat er aan de hand is. We zullen u via mail op de hoogte houden. Met vriendelijke groet, Team Amacoo

Erbil

Slechts Bedrijf