Top kwaliteit en super hulp!

Vriendelijke eigenaren en eerlijk advies bij je producten en van top kwaliteit gemaakt!

Een uitstekende klantenservice!

Ik heb goed advies gehad bij mijn bestelling. Ik heb daardoor de juiste keuzes kunnen maken bij de aanschaf van mijn sportmateriaal.

Fijne service en goede producten

Al meerdere keren materialen bij MD Sport besteld en altijd naar tevredenheid. De producten zijn erg goed en service van het bedrijf prettig.

Zeer goede service!

Meerdere artikelen hier aangeschaft. Sups Padel racket Kann Jam set Badminton set Alles werkt perfect en is van degelijke kwaliteit voor een goede prijs. Ze hebben ook veel voorraad waardoor er vaak snel geleverd kan worden. Zou hier zeker weer kopen.

willemsen fysio

Aankoop van matjes met ophangsysteem/muurbeugel bevalt ons heel goed. Na telefonisch contact goed advies gekregen van Daan! Matjes blijven mooi van kleur, goed schoon te houden, liggen comfortabel en geven goede grip. Service 5 sterren! product 5 sterren

Top !

Betrouwbaar, vriendelijk met ruimte voor maatwerk en er wordt gedacht in mogelijkheden!

Pro racket padel uitstekend

Prijs kwaliteit top!

Top service, levert goede kwaliteit

Ik heb recentelijk barbells en schijven aangeschaft bij MD sport en ik ben zeer te spreken over de service en kwaliteit.

Uitstekende service!

Een barbell besteld met wat gewichten erbij. Uitgepakt en er bleek nog een setje schijven te ontbreken, na contact direct dezelfde dag al opgestuurd!

Fijn overleg

Voor onze woongroep waren wij op zoek naar sportartikelen waarmee we leuke spelvormen konden ondernemen met de jongeren. We hebben via de mail contact gehad en hierbij zijn we goed geholpen. Na overleg een aantal leuke spelvormen besteld. Vooral KanJam valt helemaal in de smaak!

Goede service, en snel geleverd

Site is goed bereikbaar, en contact is makkelijk

Super aanbieding op de padel rackets. Na even bellen mocht ik deze zelfs de zelfde dag nog op komen halen. Prijs kwaliteit, top. Service: super!!

Materiaal van goede kwaliteit en fijne service!

Ik had laatst een aantal vragen over een product dat ik wilde bestellen. Uiteindelijk heb ik contact met jullie opgenomen en ben ik perfect geholpen + de spullen waren van erg goede kwaliteit! Jullie hebben er een erg tevreden klant bij.

Goede producten en fijne gang van zaken

Ik kon via de website goed vinden wat ik zocht en na het bestellen heb ik de producten snel ontvangen. De producten voldoen zeker aan de verwachting ondanks dat ik het niet had verwacht voor de gunstige prijs.

Topservice

Ik heb hier nu meermaals materiaal gekocht en altijd goed geholpen. Ook telefonisch super te woord gestaan bij vragen over verschillende producten.