Snel en eenvoudig online besteld en vlotte levering. Beste prijs.

Ruim assortiment en goed advies

Fijne service mbt bestellen van juiste producten ivm bestrijden ongedierte in gazon ; contact ging via whatsapp ; zeer prettig.

Een firma naar ons zin met heel veel pit erin!

Na een eerste telefonisch kontakt en overleg de tekeningen van de aan te leggen tuin gestuurd, waarop direkt werd gereageerd. Kortom onze bestelling konden we plaatsen én er werd snel naar wens geleverd. De levering diende plaats te vinden in Amsterdam binnen een zeker tijdsslot, want de hijskraan mocht maar enkele uren de straat blokkeren. Net op tijd kon alles over het dak worden gehesen en de tuinman aan de slag. Maar omdat het niet op de geplande tijd plaats had plaatsgevonden werden we direkt gecompenseerd zonder enige aktie onzerzijds. Kortom, Gras & Groen heeft snel en goed geleverd. Chapeau! Echt een firma naar ons zin, met heel veel pit erin. Werkelijk een aanrader! Werke

Toen ik gebeld heb, voor welk graszaad ik moest hebben ben ik zeer correct geholpen. Heel veel dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Paul Hendriksen.

Onkruidverdelger reeds gebruikt en is zeer efficient. Mosbestrijding in het gras moet nog gebeuren dankzij het slechte weer :-(

tip top ,zeer tevreden,correcte afspraak

vlugge levering,correcte afspraak,zeer tevreden over de levering

Goed produkt

Vlotte en correcte levering Product werkt en heeft een goed en mooi resultaat Ben tevreden

Online goed advies gekregen

had wat vragen over graszaad en meststoffen ben goed geholpen, direct bestelling geplaatst. snelle levering (achteraf had ik het zelf kunnen halen hier om de hoek)

Duidelijke website, update stand van zaken prima en snelle levering, kortom zeer tevreden! Dank!

Zie bovenstaande tekst

VERSCHRIKKELIJK ! u bent 10€ duurder dan uw concurrenten!!

De verzending via Post NL was 'n ware tijdsverspilling voor mij: pakket zou geleverd worden op di 16/4 tussen 13.30 & 17.30. - Ik neem hiervoor verlof, de ganse dag. Die dag, om 11.56, krijg ik mail van Post NL: pakket zal geleverd worden tussen: 11.55 & 13.55. -- Er wordt niks geleverd, maar wél 'n mail om 13.58 met melding: Pakket dient zelf afgehaald te worden, mail met ophaaladres volgt !! -- Om 18.19 ontvang ik 'n mail van Post NL: met het afhaaladres, hier 2 kilometer verderop, met melding dat pakket dient afgehaald voor 22/4 !! -- Nu vandaag donderdag 18/4, neem ik enkele uren verlof op, om pakket af te halen, deze voormiddag. -- Afhaalpunt blijkt gesloten te zijn en opent pas om 12 uur op de middag. Met UPS of DPD, nooit voor gehad. Die koeriers zijn wel duurder, maar bieden méér zekerheid.

Beste Daniel, Wat vervelend om te horen dat de levering niet is verlopen zoals dat verwacht mag worden. Wij hebben aan onze kant de order zoals beloofd binnen één werkdag afgehandeld en verzonden. Normaal gesproken loopt de levering middels PostNL voorspoedig, maar helaas kan daar wel eens iets mis gaan. Net als aan onze zijde met de afhandeling overigens, het blijft mensen werk. Hopelijk zorgt het bestelde product wel snel voor het gewenste resultaat waardoor deze vervelende ervaring vergeten kan worden. Mijn excuses voor het ongemak en veel succes met het gazononderhoud. Met vriendelijke groet, Loek Wenting

vlotte levering

Vlotte levering

Goede service snelle levering

Mooi product en snel in huis

Uitstekend bedrijf en hele snelle levering

Prima webshop

Goed, duidelijk

Duidelijke website, goed verpakt en binnen een paar dagen spullen binnen

100% Tevreden van Wolf-Garten trimmer Lycos E/500 T

Alles OK ! Beste prijs ! Gemakkelijk te bestellen op de website !

Duidelijk, snel bestel- en leverproces. Niet onbelangrijk, faire prijzen!

Pakketje snel en correct geleverd

Een vlotte samenwerking

Hallo . Na bestelling wat vlot verliep en goed geleverd maar met een dag vertraging omdat de chauffeur ziek was en hebben zelf een bericht verzonden met hun excuses en daags nadien was ik vlug besteld.Wat ik helemaal niet erg vond omdat ze het hebben laten weten.Nog een vraagje, er was volgens mijn gedacht toch voor een nieuwe klant een cadeautje voorzien maar heb dat niet ontvangen.Spijtig Mvg Marnix

Beste Marnix, Hartelijk dank voor jouw positieve review. Fijn om te lezen dat alles naar wens geleverd is. Wij hebben op dit moment geen speciale actie lopen voor nieuwe klanten. Maandelijks verzenden wij een nieuwsbrief naar onze klanten. Lopende acties worden daarin altijd vermeld. Veel plezier van het gazon!

Goede prijs aanbiedingen

Goed product

Prima website. Goede prijs. Tot de volgende bestelling!

Snel geleverd.

Prima.

Makkelijk en goede service

Begin deze week contact gelegd voor het leveren van laurier struiken. Wij wilden graag snelle levering. Keurig geholpen en toezegging dat levering deze week nog ging lukken. Het werd even spannend omdat de track and trace / bevestiging van levering uit leek te blijven. Na een paar belletjes keurig te woord gestaan en alles kwam goed. (ik was wellicht te ongeduldig zeggen we dan maar). Top!

Zeer vlotte, vriendelijke levering

Mijn aankoop is zeer vlot geleverd. De communicatie aangaande levering is zeer duidelijk en klantvriendelijk. Nadat de sedum geleverd was, gelijk gelegd. 12uren later staan de plantjes er weer fris bij. Zeer goede kwaliteit. K kom zeker terug bij eventuele volgende groene aankopen.

Over Gras en Groen Winkel

Zelf aan de slag in de tuin? Als hoveniersbedrijf weten wij hoe belangrijk het is om met kwalitatieve producten te werken. Op Gras en Groen Winkel bevelen wij de producten aan waar wij zelf mee werken. Bovendien vindt u adviezen van onze hoveniers voor elke klus in de tuin! Ga naar buiten en geniet!