Top Wjnkel

Product besteld, zeer snel geleverd helaas was er een klein probleempje. Telefonisch contact gehad met zeer vriendelijke man werd de dezelfde dag hersteld. Gewoon een top winkel met kwaliteit aan producten.

Handig, snel, beleefd

Handige site, vlotte en beleefde service. Snel antwoord na contact

Alles goed

Bestellen was snel helder en duidelijk. Bedrijf is zeker een aanrader

Zoals in het verleden gewoon perfect geregeld

Was weer geweldig geregeld en de producten goed tot de volgende bestelling

Hoi John, graag gedaan en bedankt voor de mooie review!

Topservice

Bedankt Loek voor de nuttige info en snelle levering

goede prijzen en prima communicatie

Fijne webshop met concurrerende prijzen. Prima communicatie; zelfs 's avonds worden mails direct beantwoord. Bestelling gaat dezelfde dag nog op transport. Wij komen terug!

keurig geleverd

4 meter drainage pijp besteld krijg zelfs iets meer (20 cm) en het was er lekker snel.

Producten prima, verzending slecht

Diverse producten besteld o.a. kalk en mestkorrels. Bij het openen van de doos was de plastic verpakking van de organische gazonmest gescheurd, zodat de hele doos vol korrels zat. Volgende keer weer naar een tuincentrum.

Beste JV, Wat vervelend om te lezen dat jouw pakket beschadigd is geleverd. Wij doen onze best om de pakketten netjes en tijdig te verzenden, maar helaas kan er wel eens iets mislopen. In dit geval vermoed ik dat het tijdens het transport bij PostNL beschadigd is geraakt. Hoe dan ook hoor jij daar niet de dupe van te zijn. Ik heb je per mail een voorstel gestuurd om dit met je op te lossen. Met vriendelijke groet, Loek Wenting Gras en Groen Winkel

Snel en netjes afgeleverd

Dit was mijn eerste bestelling en ben zeer tevreden over de afhandeling van aankoop tot levering.

Een aanrader

Geen enkele negatieve opmerking Prima service

Prachtige vuurschaal

Voor mijn jarige man een cortenstaal vuurschaal besteld. Wat onduidelijkheid over wanneer hij bezorgd zou worden, maar na 1 telefoontje was dat ook opgelost. Was er keurig op tijd en hij is prachtig! Mijn man is er ontzettend blij mee, dank jullie wel!

Goed en snel geleverd

Spullen binnen een paar dagen geleverd

Oke

Leverancier top. Transporteur flop. Bestelde niet aan huis geleverd maar rechtstreeks naar een afhaalpunt.

Alles is naar wens snel en goed geleverd.

Zie onderstaand

Door sinterklaasdrukte is de levering enkele dagen later gebeurd

Mooi product

Sedum netjes en snel geleverd

Vriendelijk en deskundige service

Ik baseer mijn aankoop meestal op het bereik van een klantenservice, Zo belangrijk dat je iemand kan spreken over het product, ook al kan je alles zelf opzoeken, dan nog is het contact geen bijzaak maar een noodzaak, mocht ik er zelf echt niet uitkomen.

Van bij de bestelling tot levering correct, vriendelijk

Van bij de bestelling tot levering correct,

Mooie spullen en supersnel geleverd!

Tuinpanelen van cortenstaal besteld. Binnen twee dagen geleverd door een vriendelijke chauffeur. Exacte maatvoering. Een aanrader!

Geweldige service

Geweldige service, denkt mee. Gewoonweg top!

Tot nu slecht!

Ik heb nog steeds niets ontvangen!

Beste Paul, Ik snap de teleurstelling en normaal gesproken had jouw vuurschaal ook al geleverd moeten zijn. De uitnodiging voor de review is een geautomatiseerd proces. Dat ik helaas niet onderbreken bij zendingen die langer dan verwacht onderweg zijn. De vuurschaal is uitgeleverd aan DHL, maar helaas lijkt het daar mis te lopen. Middels onderstaande link kun je jouw zending volgen. Ik zal morgen controleren of de zending een status heeft gekregen. Mocht dat niet zo zijn dan ga ik er achteraan bij DHL. Mijn excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Loek Wenting

online betaling komt helemaal niet overeen met bijgeleverde factuur!

online betaling veel hoger dan bijgevoegde factuur ( verzendkost en btw inbegrepen)

Beste Kurt, Gisteren heb ik onderstaande beoordeling van je ontvangen vandaar deze mail. Ik vermoed dat het op een misverstand berust en zou dit graag aan je uit willen leggen. Luxan Genoxone 100 ml kost € 16,95 en de verzendkosten bedragen € 7,95. Twee verpakkingen van € 16,95 en € 7,95 verzendkosten maken een totaal van € 41,85. Dat is ook het bedrag dat je hebt betaald. Op de factuur worden de bedragen incl. en excl. btw uitgesplitst en rechtsonder als een totaal van € 41,85 bij elkaar opgeteld. Dit bedrag komt dus overeen met het betaalde bedrag. Hopelijk neemt deze uitleg jouw onvrede weg. Mocht je toch nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Zou je, indien mijn toelichting jouw onvrede heeft weggenomen, de review willen heroverwegen? Met vriendelijke groet, Loek Wenting

Product zoals verwacht

Klantvriendelijk

X

X

correct en op tijd

x

Over Gras en Groen Winkel

Zelf aan de slag in de tuin? Als hoveniersbedrijf weten wij hoe belangrijk het is om met kwalitatieve producten te werken. Op Gras en Groen Winkel bevelen wij de producten aan waar wij zelf mee werken. Bovendien vindt u adviezen van onze hoveniers voor elke klus in de tuin! Ga naar buiten en geniet!