Mooi product

Sedum netjes en snel geleverd

Vriendelijk en deskundige service

Ik baseer mijn aankoop meestal op het bereik van een klantenservice, Zo belangrijk dat je iemand kan spreken over het product, ook al kan je alles zelf opzoeken, dan nog is het contact geen bijzaak maar een noodzaak, mocht ik er zelf echt niet uitkomen.

Van bij de bestelling tot levering correct, vriendelijk

Van bij de bestelling tot levering correct,

Mooie spullen en supersnel geleverd!

Tuinpanelen van cortenstaal besteld. Binnen twee dagen geleverd door een vriendelijke chauffeur. Exacte maatvoering. Een aanrader!

Geweldige service

Geweldige service, denkt mee. Gewoonweg top!

Tot nu slecht!

Ik heb nog steeds niets ontvangen!

Beste Paul, Ik snap de teleurstelling en normaal gesproken had jouw vuurschaal ook al geleverd moeten zijn. De uitnodiging voor de review is een geautomatiseerd proces. Dat ik helaas niet onderbreken bij zendingen die langer dan verwacht onderweg zijn. De vuurschaal is uitgeleverd aan DHL, maar helaas lijkt het daar mis te lopen. Middels onderstaande link kun je jouw zending volgen. Ik zal morgen controleren of de zending een status heeft gekregen. Mocht dat niet zo zijn dan ga ik er achteraan bij DHL. Mijn excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Loek Wenting

online betaling komt helemaal niet overeen met bijgeleverde factuur!

online betaling veel hoger dan bijgevoegde factuur ( verzendkost en btw inbegrepen)

Beste Kurt, Gisteren heb ik onderstaande beoordeling van je ontvangen vandaar deze mail. Ik vermoed dat het op een misverstand berust en zou dit graag aan je uit willen leggen. Luxan Genoxone 100 ml kost € 16,95 en de verzendkosten bedragen € 7,95. Twee verpakkingen van € 16,95 en € 7,95 verzendkosten maken een totaal van € 41,85. Dat is ook het bedrag dat je hebt betaald. Op de factuur worden de bedragen incl. en excl. btw uitgesplitst en rechtsonder als een totaal van € 41,85 bij elkaar opgeteld. Dit bedrag komt dus overeen met het betaalde bedrag. Hopelijk neemt deze uitleg jouw onvrede weg. Mocht je toch nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Zou je, indien mijn toelichting jouw onvrede heeft weggenomen, de review willen heroverwegen? Met vriendelijke groet, Loek Wenting

Product zoals verwacht

Klantvriendelijk

X

X

correct en op tijd

x

Snel en goed geleverd

Produkt toevallig leren kennen, werkt goed.

Persoonlijk en attent

Ook als het even iet gaat zoals verwacht wordt er gecommuniceerd en gekeken naar een oplossing.

veel keus

veel produkten

prima klantgerichte winkel, met prima advies

goed geholpen en prima advies gekregen

Beetje verwarring omtrent foutieve verpakking van fabrikant. Correcte opvolging na melding

Uitstekende producten

Steeds perfect op tijd geleverd, ook heel belangrijk,wanneer u een vraag heeft, wordt er vlug op geantwoord

Vriendelijke mensen die U goed te woord staan.

Ik ben goed en vriendelijk geholpen om het middel dat ik nodig had te vinden in het toch wel grote assortiment.

UITSTEKEND

VLOTTE LEVERING DE DAG NA BESTELING INTERSANTE PRIJS

Snel en keurig geleverd

Mooie pot komt overeen met verwachtingen

niets op aan te merken

super

Altijd zeer tevreden

Heel erg goed

Cortenstaal bloembak van 120cm besteld voor 12u. en de dag nadien al geleverd, mooi afgewerkte bloembak, alleen nog geen roest te bespeuren maar dat komt wel. Top communicatie en ook de levering was proffesioneel. Heel tevreden!

Goede snelle levering, maar...

Gazonmest en aaltjes besteld, maar ik ben er niet geheel van overtuigd dat de aaltjes koel genoeg zijn gebleven tijden het transport.

Degelijk artikel

Het bestelde artikel beantwoordde aan onze verwachtingen..

okay

Snel was het niet, maar wel netjes geleverd. Voordat het product geleverd was kreeg ik al drie keer een verzoek het te beoordelen. Misschien de volgorde ff aanpassen

Hedikhuizerweg 21 5222 BC

Over Gras en Groen Winkel

Zelf aan de slag in de tuin? Als hoveniersbedrijf weten wij hoe belangrijk het is om met kwalitatieve producten te werken. Op Gras en Groen Winkel bevelen wij de producten aan waar wij zelf mee werken. Bovendien vindt u adviezen van onze hoveniers voor elke klus in de tuin! Ga naar buiten en geniet!