Laden reviews...
Laden reviews...
100 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten geven aan dat levering snel is en dat de prijs-kwaliteit verhouding goed is. Ze waarderen de duidelijke productinformatie en een gemakkelijke bestelervaring. De algehele ervaring is positief met betrouwbare verpakking en tijdige levering. Af en toe zijn er problemen, maar die worden snel opgelost.
vlugge levering,correcte afspraak,zeer tevreden over de levering
Beveelt aan
19 April 2024
stefan De Bot
1760 Roosdaal
Vlotte en correcte levering Product werkt en heeft een goed en mooi resultaat Ben tevreden
Beveelt aan
19 April 2024
Hugo
Duras België
had wat vragen over graszaad en meststoffen ben goed geholpen, direct bestelling geplaatst. snelle levering (achteraf had ik het zelf kunnen halen hier om de hoek)
Beveelt aan
19 April 2024
Adri
Haarsteeg
Zie bovenstaande tekst
Beveelt aan
18 April 2024
Henny van den Berg
Emmen
De verzending via Post NL was 'n ware tijdsverspilling voor mij: pakket zou geleverd worden op di 16/4 tussen 13.30 & 17.30. - Ik neem hiervoor verlof, de ganse dag. Die dag, om 11.56, krijg ik mail van Post NL: pakket zal geleverd worden tussen: 11.55 & 13.55. -- Er wordt niks geleverd, maar wél 'n mail om 13.58 met melding: Pakket dient zelf afgehaald te worden, mail met ophaaladres volgt !! -- Om 18.19 ontvang ik 'n mail van Post NL: met het afhaaladres, hier 2 kilometer verderop, met melding dat pakket dient afgehaald voor 22/4 !! -- Nu vandaag donderdag 18/4, neem ik enkele uren verlof op, om pakket af te halen, deze voormiddag. -- Afhaalpunt blijkt gesloten te zijn en opent pas om 12 uur op de middag. Met UPS of DPD, nooit voor gehad. Die koeriers zijn wel duurder, maar bieden méér zekerheid.
Beveelt niet aan
18 April 2024
Daniel De Laet
deurne
Beste Daniel,
Wat vervelend om te horen dat de levering niet is verlopen zoals dat verwacht mag worden.
Wij hebben aan onze kant de order zoals beloofd binnen één werkdag afgehandeld en verzonden. Normaal gesproken loopt de levering middels PostNL voorspoedig, maar helaas kan daar wel eens iets mis gaan. Net als aan onze zijde met de afhandeling overigens, het blijft mensen werk.
Hopelijk zorgt het bestelde product wel snel voor het gewenste resultaat waardoor deze vervelende ervaring vergeten kan worden.
Mijn excuses voor het ongemak en veel succes met het gazononderhoud.
Met vriendelijke groet,
Loek Wenting
Vlotte levering
Beveelt aan
17 April 2024
Piet
NIJMEGEN
Mooi product en snel in huis
Beveelt aan
16 April 2024
j
Wesepe
Uitstekend bedrijf en hele snelle levering
Beveelt aan
15 April 2024
Rosemiek
Velp
Prima webshop
Beveelt aan
14 April 2024
Janneke
Tilburg
Duidelijke website, goed verpakt en binnen een paar dagen spullen binnen
Beveelt aan
13 April 2024
albert
De Lier
Alles OK ! Beste prijs ! Gemakkelijk te bestellen op de website !
Beveelt aan
12 April 2024
Maria
Wuustwezel
Duidelijk, snel bestel- en leverproces. Niet onbelangrijk, faire prijzen!
Beveelt aan
11 April 2024
Rick
Bladel
Pakketje snel en correct geleverd
Beveelt aan
11 April 2024
philip
Beerse
Hallo . Na bestelling wat vlot verliep en goed geleverd maar met een dag vertraging omdat de chauffeur ziek was en hebben zelf een bericht verzonden met hun excuses en daags nadien was ik vlug besteld.Wat ik helemaal niet erg vond omdat ze het hebben laten weten.Nog een vraagje, er was volgens mijn gedacht toch voor een nieuwe klant een cadeautje voorzien maar heb dat niet ontvangen.Spijtig Mvg Marnix
Beveelt aan
7 April 2024
Marnix
8750 Wingene
Beste Marnix,
Hartelijk dank voor jouw positieve review.
Fijn om te lezen dat alles naar wens geleverd is.
Wij hebben op dit moment geen speciale actie lopen voor nieuwe klanten.
Maandelijks verzenden wij een nieuwsbrief naar onze klanten.
Lopende acties worden daarin altijd vermeld.
Veel plezier van het gazon!
Uitstekend
Beveelt aan
5 April 2024
Taco
Amersfoort
Goede prijs aanbiedingen
Beveelt aan
1 April 2024
Leon
Helvoirt
Prima website. Goede prijs. Tot de volgende bestelling!
Beveelt aan
1 April 2024
Den
Almere
Prima.
Beveelt aan
1 April 2024
Bernhard
Andijk
Begin deze week contact gelegd voor het leveren van laurier struiken. Wij wilden graag snelle levering. Keurig geholpen en toezegging dat levering deze week nog ging lukken. Het werd even spannend omdat de track and trace / bevestiging van levering uit leek te blijven. Na een paar belletjes keurig te woord gestaan en alles kwam goed. (ik was wellicht te ongeduldig zeggen we dan maar). Top!
Beveelt aan
29 March 2024
Johan
Nieuw-Vossemeer
Mijn aankoop is zeer vlot geleverd. De communicatie aangaande levering is zeer duidelijk en klantvriendelijk. Nadat de sedum geleverd was, gelijk gelegd. 12uren later staan de plantjes er weer fris bij. Zeer goede kwaliteit. K kom zeker terug bij eventuele volgende groene aankopen.
Beveelt aan
29 March 2024
L Kloosterman
Ferwert
Correcte afhandeling.
Beveelt aan
29 March 2024
Ronald
Brasschaat
- Snel - Correct
Beveelt aan
29 March 2024
Dirk
Melle
Product besteld, zeer snel geleverd helaas was er een klein probleempje. Telefonisch contact gehad met zeer vriendelijke man werd de dezelfde dag hersteld. Gewoon een top winkel met kwaliteit aan producten.
Beveelt aan
28 March 2024
Lauw
Fijnaart
Handige site, vlotte en beleefde service. Snel antwoord na contact
Beveelt aan
28 March 2024
Jan
Meerhout
Bestellen was snel helder en duidelijk. Bedrijf is zeker een aanrader
Beveelt aan
26 March 2024
Anoniem
Emmen
Zelf aan de slag in de tuin? Als hoveniersbedrijf weten wij hoe belangrijk het is om met kwalitatieve producten te werken. Op Gras en Groen Winkel bevelen wij de producten aan waar wij zelf mee werken. Bovendien vindt u adviezen van onze hoveniers voor elke klus in de tuin! Ga naar buiten en geniet!
Schapendrift 1-E
8435 WK Donkerbroek
Branch
Tuin, Buiten
Specializations
Planten, Tuincentrum
Overige bedrijven