Snel levering, goede kwaliteit

Snel levering, goede kwaliteit

Goed verpakt, snel geleverd

Mooie glazen, zien er sterk uit...afwachten op krasbestendigheid, nog niet gebruikt

Snel, gemakkelijk, efficiënt en kwaliteit

Super tevreden met de producten. Uitermate geschikt te gebruiken in ons theater ( Noordteater Antwerpen) voor de acteurs op de scene, geen gevaar voor brekende glazen, ze zien er gewoon écht glas uit. Tis duurzaam dus, mooi product. snel besteld en snel geleverd, blij dus

Hoi Tom, Bedankt voor de mooie review, we wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Roland van Glazenvankunststof.nl

Supersnel binnen

Besteld en de volgende dag binnen en ze zijn echt top, had de wijnglazen 22,5 cl.

Prima glazen voor buiten!

Perfect !

Zeer mooie plastieken glazen ontvangen, nauwelijks te onderscheiden van echte glazen. Ideaal voor gebruik tijdens onze boottochten. Zorgvuldig verpakt en zeer snel geleverd.

We zijn tevreden

Glazen dienen om in de camper te gebruiken.

heel fijne glazen

De glazen zijn heel handig in gebruik op vakantie

Aanrader!

Longdrink glazen besteld. Super snel geleverd en alles in goede staat. Prima communicatie. Aanrader!

Snel en super goede kwaliteit

Glazen blijven super mooi zelfs in vaatwasser.

Fijne bierglazen

Fijne bierglazen alleen jammer dat er nog een scherp randje van de mal boven op de rand zat, heb ik ondertussen zelf met een mes weg geschaapt

Mooi product!

Ik heb kunststof gin tonic glazen besteld en die zien er echt heel mooi uit. Super fijn voor op de camping!

Mooie "glazen", en snelle levering.

De door mij bestelde "glazen" werden snel geleverd en zien er echt mooi uit.

De kunststof champange glazen zijn heel mooi wel aan de dure kant

Heb ze nog niet gebuikt ,gekocht om ze in het echt te zien ,hopelijk blijven ze mooi na meerdere keren gebruik

Super mooie glazen. Top kwaliteit, volgende dag in huis. Top.

Heel tevreden

Wijnglazen besteld, heel snel geleverd. De glazen zien er super uit. Drinken gaan we volgende week testen op de vakantie.

Mooie glazen en snel in huis, helemaal top!

Super mooie glazen, volgende dag geleverd. Top verpakt.

Lijken net echt...top product

Mooie stevige goeduitziende kunststof glazen. Zou ook graag borden willen van kunststof. Zodoende hoef ik de echte glazen niet steeds te gebruiken en is de kans dat die stuk gaan, minder aanwezig. Heb deze kunststof glazen nog niet gebruikt. De glazen waren wel netjes ingepakt. Kunststof glazen en borden in neutrale kleuren zouden ook erg mooi zijn.

Perfecte glazen maar levering duurt 5 werkdagen

Heb hier mooie en goede kunstof bier en wijnglazen besteld, en verwachte door de bewering dat bij bestelling op een werkdag voor 22.00 de levering ook spoedig zou zijn. Ik heb op zondagavond besteld en kreeg het pakket pas vrijdag avond binnen (en ook de track&trace pas vrijdagochtend). Kan zijn dat ik bij maandag, een echte werkdag, wel dinsdag geleverd had gekregen maar ik denk niet dat ze dat bedoelen.. Dus prima om te bestellen, maar alleen als je ze niet dringend nodig hebt.