5******

Wszystko perfekcyjnie! Szybka wysyłka i szybka dostawa

Service met een goed gevoel.

Al enige tijd was mij laptop aan vervanging toe. Eenmaal bij Vi computer kwamen we echt in een goed gesprek. Ik had mijn eigen ideeën en deze bracht ik in dit gesprek naar voren. Samen met de expertise van de medewerker kwamen we tot een mooie oplossing. Mijn dank is groot!

Persoonlijk en deskundig advies

Bij zo'n grote electronica zaak is er nooit iemand die je advies geeft en de keuze is ook heel beperkt. Hier hadden ze alle tijd voor me en werd er uitstekend meegedacht. De perfecte laptop kunnen samenstellen en die speciale tas die ik er bij wilde ivm mijn sport werd snel voor me besteld. Aanrader!

Super snelle service, vriendelijk personeel.

Defecte pc gebracht die ik heel hard nodig heb. Dezelfde dag is hij nog gemaakt en kon ik verder.

Vertrouwde service in een vertrouwde zaak

Goed advies, vriendelijke mensen. Het feit dat ik al zo'n 18 jaar bij VI-computers klant ben spreekt voor zich. Mijn voorkeur gaat uit naar kleine zaken met een persoonlijk contact.

Heel fijn geholpen en denken met je mee.

Laptop scherm was kapot en ik had hem echt nodig. Smorgens gebracht en anderhalf uur later al weer klaar.

Koop je computer hier en niet via een webshop.

Deskundig advies na aanleiding van mijn wensen lijstje bij de aanschaf van een laptop. De laptop was direct leverbaar en was binnen 1 uur gebruiksklaar gemaakt. Ik zou naar deze winkel zeker terug gaan voor een nieuwe aankoop, advies en hulp.

Zoals gebruikelijk van onze medewerkers van Vicomputer, feilloos en professioneel

Vlot, snel, efficiënt en meegaand. De heren van onze mooie locatie in Wageningen waren wederom in topvorm! Prachtige PC, in record tempo.

Lodewijkstraat 46

5652 AC Eindhoven

Over vicomputer

Vicomputer is een franchiseorganisatie met computerwinkels in eigendom van zelfstandige ondernemers die als franchisenemer zijn aangesloten bij onze franchiseformule. De bestellingen van de webshop komen centraal binnen en worden centraal uitgeleverd. Zo bieden wij u het gemak van online bestellen en de zekerheid en technische dienst van gespecialiseerde winkels.