Дуже зручно

Dit is niet de eerste keer dat ik hier een vakantie boek. Ik vind het menu erg leuk en alle opties zijn duidelijk. De vakantie was geweldig, het hotel ligt aan de kust, het eten is heerlijk. Er was één minpuntje toen we teruggingen, het systeem gaf ons zitplaatsen in het vliegtuig, niet samen met mijn kinderen (2 jaar en 7 jaar oud). Ik vroeg het meisje bij het inchecken om ons samen kaartjes te geven, maar ze reageerde niet, daarna vroeg ik het aan de medewerker voordat ik aan boord ging, ze leek de informatie over te dragen aan het vliegtuig, maar er veranderde niets, toen stapten we het vliegtuig in en ik vertelde het dit tegen de stewardess, waarop ze antwoordde: 'Ga op deze plaatsen staan ​​zoals ze zijn' en dan zullen we jullie verenigen, maar ook hier was er geen wonder. We vlogen op verschillende rijen en stoelen , het was stress en een beproeving voor mij en de kinderen.

Uitstekend reisbureau

Snelle en correcte afhandeling van onze reis.

Betrouwbare boeking goede service

Vakantie geboekt, als extra cadeau een handbagage koffer ontvangen! Bij vragen krijg je snel telefonisch antwoord. Prima geregeld allemaal, dus zeker aan te bevelen.

Duidelijk en makkelijk

Betreft alleen de boeking, het gaat om een specifiek vakantie plek, nergens meer te boeken. Via de hotels in de betreffende plaats gezocht en bij Lavida Travel uitgekomen dus een een heel fijn gevoel. Van af nu eerst bij Lavida Trafel kijken.

Alles prima en makkelijk geregeld

Mooie prijzen goede service makkelijke app

Altijd goed en vriendelijk al 12 jaar klant

Lavida heeft een zeer goede service, en is altijd scherp geprijsd. Fijn loyaliteit systeem ook!

Boek graag bij Lavida Travel

Nooit problemen met boeken, krijg altijd snel mijn Boekingsbevestiging en het allerbelangrijkste Lavida Travel is altijd goed bereikbaar in tegenstelling tot andere reisbureaus.

Goed geholpen, zoals altijd

Ik ben wederom goed geholpen bij het boeken van een last minute vakantie. De medewerkster was vriendelijk, klantgericht en professioneel. De halve ster is voor de website. De prijzen in de tabel kloppen niet. In de tabel staan andere prijzen ( goedkoper), dan wanneer je selecteert. De geselecteerde prijs klopt wel.

Altijd goed geholpen

Prima Reisbureau

Betrouwbaar, persoonlijk en klantvriendelijk

Zoals hierboven beschreven is dat mijn ervaring

Zeer goed, website moet dringend aangepakt worden.

Persoonlijk contact, boeking, opvolging,... zijn zeer goed. Een opmerking die ik al jaren aanhaalt is de website die veel beter kan en vroeger beter was.

Snel geregeld

Geen boekingskosten en alles prima online geregeld

June medewerkers

Na telefonisch onderhoud heel goed verder geholpen door een vriendelijke medewerkerster.

Gewoon goed

Goede website en duidelijk. Prijzen zijn ook bijna altijd iets lager als bij anderen. Ook mooi dat je met iedere geboekte reis een tegoed krijgt voor korting op je volgende reis

Het boeken van de reis was simpel.

Boeken via de Lavida website is plezierig, te karakteriseren als een doe het zelf systeem. Voor persoonlijk contact is Lavida telefonisch uitstekend bereikbaar en de contactpersonen kundig. Eén punt van kritiek is dat wij er niet achter konden komen dat wij het Khao Lak resort in Thailand niet meer via TUI nog Lavida konden boeken. We denken een goed alternatief gevonden te hebben en hebben dat bij Lavida geboekt.

Gemakkelijke website en fijn om direct de aanbieders te zien

Ook na terugkomst service

Na terugkomst goede hulp bij claim. Boeken makkelijk, goed bereikbaar.

alles wordt correct afgehandeld

Al jaren achterelkaar gaan we via Lavida met vakantie tevreden met vakantie. De website hapert de laatste tijd af en toe, maar weerhoudt ons niet om bij Lavida te boeken.

Ik wordt elke keer , erg goed geholpen bij Lavida travel . Ze nemen de tijd voor je en de vakanties zijn elke keer erg leuk

Uiterst vriendelijk en behulpzaam

Enorm vriendelijk en behulpzaam medewerkers aan telefoon bij het oplossen en omboeken naar FTI-faling.

Je wordt er heel fijn geholpen.

Goed en snel

Vraag gesteld snel antwoord gekregen en gelijk kunnen boeken

Makkelijk vakantie boeken,...goede communicatie via de mail. Betaling eenvoudig te voldoen via Ideal. Hoge klantvriendelijkheid!

Goede klanten service duidelijkheid

Zie boven

Heel goed tot nu toen

Dit is de tweede keer dat wij boeken

Dorpsweg 98 100

3083 LE Rotterdam

Over Lavida Travel

✔ ANVR & SGR ✔ Gegarandeerd de laagste prijs ✔ GEEN boekingskosten ✔ Hoge klantwaardering ✔ Veilig betalen met Ideal Kijk op http://www.lavidatravel.nl/ voor alle mogelijkheden omtrent het boeken van uw reis of maak een afspraak met één van onze adviseurs!