Alles duidelijk

Wij moeten nog met vakantie maar tot nu toe tevreden.

Erg goed en meedenkend.

Hele fijne organisatie waar ik al meer dan 10 jaar mijn reizen boek. Vriendelijk, goed bereikbaar en meedenkend. Ook zeer behulpzaam als er ineens iets wijzigt in de boeking. Tot nu tot heel blij met Lavida en ik raad ze zeker aan!

Iedere x opnieuw wachtwoord resetten

Ik vind het zeer vervelend om niet goed in mijn account te kunnen, alleen als ik iedere x mijn wachtwoord zogenaamd ben vergeten. Ik kan er nu helemaal niet in. Ook bij het boeken ging het ook niet helemaal naar wens, te hoge prijs, toen de goede prijs, daarna geen goede notitie gemaakt van de hulp en medicijnen vervoer gehandicaptenzorg. Jammer.

Steeds de beste voordeligste vakanties

Al vele jaren boek ik via Lavida. Nog altijd super tevreden.

Boeken is simpel, goede prijs kwaliteitsverhouding.

Concurerende prijzen, goede klantenservice en spaarsysteem.

Dat ging makkelijk

Ja was gemakkelijk maar omdat ik slechthorend bent kon ik makkelijk whatsappen met jullie reisbureau en of via Messenger thanks

Prettig

Er was goed en snel contact. Alle vragen werden direct beantwoord

Ik werd prima te woord gestaan en de afhandeling was keurig!

Onwijs goed geholpen

Onwijs goed gelopen door medewerker Julia Strack. Er werd heel fijn geluisterd naar mijn wensen, en vervolgens met meerdere opties gekomen waar al mijn wensen in voor kwamen. Met volle vertrouwen de vakantie geboekt.

Snel en accuraat

Tot nog toe alles goed geregeld

Tot nog toe is alles goed geregeld. Als de vakantie ook zo goed gaat verdienen jullie een dikke pluim

goede snelle service

Fijne reis weer geboekt. Perfecte service van medewerkster en snelle reactie op vragen

Voldoende

Is oke maar wel raar dat er maar 1 korting telt

Telefonisch uitstekend geholpen en de medewerker deed wat ze mij beloofd had nl meteen de papieren in orde maken en per mail toesturen .

Betrouwbaar, duidelijk

Jammer dat de website geen kaart heeft om te kijken wáár het hotel zich bevindt. Verder prima!

Zoals altijd: perfect geregeld

Al vele jaren ben ik een trouwe klant. Mijn wensen zijn bekend en iedere keer wordt alles perfect geregeld. Naast de fijne contacten met andere medewerkers bedank ik speciaal Petra Zwart voor haar oprechte belangstelling voor ons!

prima prijs-kwaliteitsverhouding

Gebruiksvriendelijk online reizen

online boeken gaat simpel en snel.

Telefonisch altijd goed geholpen. Qua website zijn er nog wel wat verbeteringen mogelijk. Daarom geen vijf sterren. Maar we zijn al jaren vaste klant bij deze goede en goedkope reisaanbieder.

goeie ervaring met lavida Travel

goed geholpen

Snel en deskundig. Helemaal TOP

Om 9.00 uur gebe4ld om 11.00 uur alles geboekt.

perfect

prima geholpen. Dit zijn wij gewend. Reeds circa 10 reizen laten verzorgen door Lavida

Goede site en service.

Goede site , overzichtelijk , goede prijs ,, en service als je iets wilt weten dan helpen ze je goed en duidelijk..

Super geholpen

Fijne ervaring

Een zeer goede en gemakkelijke online webside

Nooit geen problemen gehad en altijd goed geholpen geweest aan zeer scherpe prijzen en daar bovenop nog een korting voor je volgende vakantie.

Prima zoals altijd

Boek vaker bij Lavida, makkelijk en snel

Over Lavida Travel

✔ ANVR & SGR ✔ Gegarandeerd de laagste prijs ✔ GEEN boekingskosten ✔ Hoge klantwaardering ✔ Veilig betalen met Ideal Kijk op http://www.lavidatravel.nl/ voor alle mogelijkheden omtrent het boeken van uw reis of maak een afspraak met één van onze adviseurs!