Super reisbureau

Vriendelijk en behulpzame medewerkers staan altijd voor je klaar .

Zeer goed advies

Prima begeleiding met het vinden van de gepaste reis

Vriendelijke en goed getrainde Personen

Het leukste van deze boeking is dat wij al dertig jaar op de Veluwe wonen en voor deze tijd in Spijkenisse. In die periode hebben wij regelmatig bij Lavida geboekt. Dus zijn we op het oude nest terug gekeerd.

In het verleden hebben we goede ervaringen gehad met Lavida. Dit is de reden geweest om wederom bij jullie onze vakantie te boeken.

Communicatie per mail en ook telefonisch prima

Behulpzaam bij inwisselen tegoed

Vriendelijke service met inwisselen tegoed

Makkelijk en overzichtelijk

Makkelijk en overzichtelijk boeken op de site van lqvida Heb geboekt bij lavida omdat we nog 50 € korting hadden staan dus lavida daardoor goedkoper was

Prima reisorganisatie met veel keuzes en staan altijd voor je klaar!

Al vele jaren boek ik mijn vakanties/reizen bij Lavida Travel. Er zijn vele keuzes naar vele plekken. Altijd prima geregeld en bij vragen staat Lavida Travel altijd en snel voor je klaar.

Zeer goed reisbureau met goede service

Nu al een paar jaar hier geboekt, zeer tevreden , prima service zijn er kleine probleempjes dan wordt dit gelijk opgepakt en opgelost.

Geweldige service

Vriendelijk dames en goed advies. Goede prijzen.

Eenvoudig te boeken

Toen we wisten waar we heen wilden was het eenvoudig

super zoals altijd

Mijn ervaring is, dat de site duidelijk is de prijzen zijn acceptbel en de info goed

Prijs/kwaliteit goed

Goed aanbod en makkelijke site om te gebruiken

Fijn dat er wordt geluisterd naar aanvullende wensen

We zijn nog niet weg geweest dus moeten de praktijk nog afwachten maar tot zover keurige service.

Wij zijn heel goed geholpen. Als we er niet uitkwamen even een appje en je krijgt netjes een antwoord. Wij hebben moeite met Engels en dat word door jullie netjes vertaald. O

Prima service, denken met je mee. Goed bereikbaar. Geen boekingskosten.

Goede snelle service.

Al jaren boek ik mijn vakanties via Lavida Travel. Altijd wordt gekeken naar betere mogelijkheden. Bij vragen goed en snel antwoord.

Beste mensen Ik wil toch even laten weten dat wij een super vakantie hebben gehad . Alles was tot in de puntjes geregeld en we hebben nergens problemen gehad. Bedankt voor alle hulp en communicatie betreft het reizen met kind en rolstoel. We proberen zeker eerst in het aanbod bij jullie te kijken bij onze volgende vakantie! Bedankt

Alles duidelijk

Wij moeten nog met vakantie maar tot nu toe tevreden.

Erg goed en meedenkend.

Hele fijne organisatie waar ik al meer dan 10 jaar mijn reizen boek. Vriendelijk, goed bereikbaar en meedenkend. Ook zeer behulpzaam als er ineens iets wijzigt in de boeking. Tot nu tot heel blij met Lavida en ik raad ze zeker aan!

Iedere x opnieuw wachtwoord resetten

Ik vind het zeer vervelend om niet goed in mijn account te kunnen, alleen als ik iedere x mijn wachtwoord zogenaamd ben vergeten. Ik kan er nu helemaal niet in. Ook bij het boeken ging het ook niet helemaal naar wens, te hoge prijs, toen de goede prijs, daarna geen goede notitie gemaakt van de hulp en medicijnen vervoer gehandicaptenzorg. Jammer.

Steeds de beste voordeligste vakanties

Al vele jaren boek ik via Lavida. Nog altijd super tevreden.

Boeken is simpel, goede prijs kwaliteitsverhouding.

Concurerende prijzen, goede klantenservice en spaarsysteem.

Dat ging makkelijk

Ja was gemakkelijk maar omdat ik slechthorend bent kon ik makkelijk whatsappen met jullie reisbureau en of via Messenger thanks

Prettig

Er was goed en snel contact. Alle vragen werden direct beantwoord

Dorpsweg 98 100

3083 LE Rotterdam

Over Lavida Travel

✔ ANVR & SGR ✔ Gegarandeerd de laagste prijs ✔ GEEN boekingskosten ✔ Hoge klantwaardering ✔ Veilig betalen met Ideal Kijk op http://www.lavidatravel.nl/ voor alle mogelijkheden omtrent het boeken van uw reis of maak een afspraak met één van onze adviseurs!