Prima zoals altijd

Boek vaker bij Lavida, makkelijk en snel

Via de site geboekt. Deze site is niet altijd even duidelijk. Verder goede en correcte afhandeling.

Super leuke zonvakantie

Vriendelijk personeel en goed hotel

Snel en makkelijk zoeken en boeken

Snel en makkelijk een reis kunnen boeken.

Zeer goede prijs - kwaliteit

Vriendelijk en zeer behulpzaam aan de telefoon

Prettig contact

Wij gaan met 10 personen, ik heb mijn wensen neergelegd en zij hebben iets moois gevonden.

Zeer prettig

Zeer prettig ervaren, medewerkers zijn zeer kundig.

Vriendelijk personeel via chat , maar ook via telefoon. Snelle verwerking van de boeking

Goed telefonisch contact

Zie boven

Top geregeld!

Wij hebben een vakantie geboekt bij lavida travel. Alles was supersnel geregeld. Vriendelijk personeel en snel antwoord bij vragen. Perfect geregeld dus.. heel erg fijn!

Goede service. Goed aanbod. Vriendelijke en behulpzame medewerksters. Ook telefonisch goed geholpen. Mail wordt snel en duidelijk beantwoord.

Fijn klantvriendelijk reisbureau

Duidelijke website en bij vragen snel en adequaat contact met medewerkers. Al 3 vakanties geboekt bij lavida. Als positief lokkertje een leuk besteedbaar tegoed bij een volgende boeking. Ook prijstechnisch concurrerend.

altijd prima en goedkoper als rechtstreeks bij toeropperator

Goede prijs, maar boeking met fouten

+ prijs is goed - let goed op, bij 2 van mijn 3 boekingen zaten er fouten in het boekingssysteem van de touroperator door het overtikken van de gegevens uit het lavida systeem. Dit moet je zelf dus altijd goed controleren. Lavida moet dit ook beter controleren, scheelt hun kosten en ergernis bij de reiziger.

Makkelijk te boeken online, geen boekingskosten. Bij vragen goed bereikbaar. Wil je iets wijzigen dan ook alle hulp. Dus gewoon bij Lavida boeken.

Vriendelijk, meedenkend, kordaat

Zo fijn; we kwamen er op internet niet uit. Zoveel aanbieders, maar niets gevonden wat ons paste. Mailtje naar Lavida Travel met onze eisen en binnen n dag hadden ze precies gevonden wat we zochten. Heerlijk toch.

Top service al jaren

Al jaren klant

Snelle en persoonlijke service

Er wordt echt de tijd voor je genomen om de beste prijs te vinden en snel ook

Makkelijk online een reus bestellen

Altijd goede ervaringen met Lavida Travel, Mooie aanbiedingen, persoonlijk registergoederen en als je vragen hebt wordt je goed geholpen.

Prima service.

Altijd goede ervaring met lavida, vriendelijk , goed te bereiken.

Afspraken worden goed nagekomen Prijstechnisch ook prima

Makkelijk boeken en live chatten

Ik had een vraag over de vlieg tijden en werd gebeld om het uit te leggen

Zoals altijd goed geholpen.

Zoals altijd goed geholpen.

Dorpsweg 98 3083 LE Rotterdam

Over Lavida Travel

✔ ANVR & SGR ✔ Gegarandeerd de laagste prijs ✔ GEEN boekingskosten ✔ Hoge klantwaardering ✔ Veilig betalen met Ideal Kijk op http://www.lavidatravel.nl/ voor alle mogelijkheden omtrent het boeken van uw reis of maak een afspraak met één van onze adviseurs!