snel en goed

Fijn bedrijf, snelle afhandeling.

Top kwaliteit en snelle reactie.

Mooi resultaat en mooie kleuren!.

Mooi resultaat.en snel geleverd.

Communicatie en service zijn super!

Wij zijn erg enthousiast over Viltjes.nl. De kwaliteit van de viltjes is goed en ze zijn goed bereikbaar voor vragen. Je krijgt altijd snel reactie. Ook helpen ze goed met het ontwerp, want het is soms best lastig om dit helemaal volgens de normen aan te leveren. Wij zijn heel tevreden, aanrader!

Hi, bedankt voor je leuke review! We staan altijd klaar voor je vragen of om je verder te helpen. Hopelijk tot een volgende keer :) groetjes, Team Viltjes.nl

geweldig

makkelijk te bestellen en super snel geleverd.

Geweldige service en snelle levering

Perfecte ervaring. Ook contact via telefoon verliep soepel na een vraag die ik nog had. Meteen iemand aan de lijn die antwoord kan geven. Levering was ook super snel. En kwaliteit ook niks over te klagen. Ofwel enorme aanbeveling!

Hi Rolph! Bedankt voor je mooie review en fijn dat we je zo goed van dienst hebben kunnen zijn! Groetjes, Team Viltjes.nl

Makkelijk te ontwerpen, goeie prijs en snel een proefdruk ontvangen

Organisatorisch perfect. DPD is volgens mij niet aan de deur geweest maar meteen bij een afhaalpunt neergezet, maar okay.

Kwaliteitsproducten voor goede prijs en snel geleverd

Geweldige kwaliteits viltjes besteld voor Koopwijn.nl

goede viltjes

prima gedrukt, scherp geprijsd

Alles goed

Dik tevreden

Al jaren TOP

Zeer klant vriendelijk, snelle levering , mooi produkt

Snel, klantgericht en goed

Snelle service, super helpdesk - ook met het ontwerpen - en heel snel en punctueel geleverd.

Perfect!

Perfect!

Indien van de afbeelding ging voorbeeldig. Afhandeling goed. Verpakking ook goed.

mooi product en snelle service

website is heel éénvoudig in gebruik en de communicatie is heel snel

Super, snel, vlotte levering

Ik was op een donderdag bij jullie. Jos gaf mij uitleg over de site. Daarna thuis het ontwerp via de on line-generator gemaakt, maandag de proefdruk geaccordeerd en vrijdag erop had ik mijn bestelling al binnen. In 1 week tijd. Super!!

Snel besteld en vlug geleverd!

Prachtig product om je boodschap te ber’leggen’. Het bestellen was eenvoudig en de verzending was snel en de bezorger was ook snel. Bedankt

Makkelijk bestellen en snelle levering

Prima service en snelle en correcte levering. Ook na onze vraag om toch express te leveren werd adequaat gereageerd en de levering perfect op tijd. Natuurlijk ook een prima kwaliteit met dito druk.

Prettige service en prachtig resultaat

Gebruik gemaakt van de ontwerpservice, daarbij goed ontzorgd. Goed eerste ontwerp, een aanpassing laten doorvoeren en daarna in productie genomen. Snelle levering en erg tevreden met het resultaat!

prima service

snel contact, fijne website, volgens afspraak gemaakt en geleverd

Alles prima in orde

Vilten niet in dozen maar los. Voor ons groot nadeel.

Hoi Rico, Ik begrijp dat je niet blij was dat de viltjes niet in dozen zaten, maar per 100/1.000 in folie op een pallet. Dit is onze standaard methode van verpakken en verzenden vanaf 20.000 stuks bestellingen. Als je ze graag in dozen verpakt had gehad en had je dit tijdig aangegeven, dan hadden we dit met plezier voor je gedaan. Wellicht een tip voor in de toekomst ;) Groetjes, Team Viltjes.nl

Makkelijk besteld, snel bezorgd in Spanje en prima kwaliteit!!

Makkelijk besteld, snel geleverd en prima kwaliteit!!

Net zoals de vorige bestelling alles TOP !!!!!

Vanaf bestelling tot levering...alles super.

Goede, makkelijke en snelle service, mooi product!

Bij viltjes.nl is het makkelijk om tegen een heel vriendelijke prijs viltjes met eigen ontwerp te bestellen. Ook zijn ze heel hulpvaardig en denken goed mee. Een echte aanrader om hier je viltjes te bestellen!

Super geworden

Goed advies en nette levering, helemaal content mee.

Over Viltjes.nl

Wij zijn Viltjes.nl, de grootste bierviltfabriek van de Benelux! Wat ons uniek maakt, is dat wij alle bierviltjes in onze eigen fabriek drukken. Daarmee staan wij garant voor hoge kwaliteit, snelle levertijden en een scherpe prijs. We zijn blij dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst en stellen het dan ook zeer op prijs als je een review wilt achterlaten over je ervaring met Viltjes.nl