Super kwaliteit en service

Van viltjes.nl heb ik een positief gevoel na 3 aankopen. Prijzen zijn scherp, levertijden flexibel en kwaliteit uitmuntend. De communicatie is echt next level! Ben zeer tevreden met hun service en scherpe prijzen

Hi Roland, Bedankt voor je toffe review! Wij zijn zeer blij dat je onze service 'next-level' vindt, daar streven we dan ook naar! Tot de volgende keer! :) Groetjes, Team Viltjes.nl

Goed, snel en goedkoop!

Ontwerp was snel gemaakt op de website en daarna de bestelling gedaan. Prijs was scherp en pakket snel bezorgd. Zo hoort het!

Viltjes zijn geworden zoals ik het had bedacht!

Ik ben zeer positief over het snelle leveren en de kwaliteit van de viltjes op zich. De gedrukte afbeelding is een eigen ontwerp, gemaakt op de manier zoals een basisschool leerling van groep 4 het zou doen en een klein nadeel van de site is dat je het ontwerp niet ‘live’ kunt zien. De gegeven informatie over hoe een afbeelding aangeleverd dient te worden voor een goed resultaat is duidelijk en in zeer technische uitdrukkingen omschreven maar als leek heb je daar weinig aan, het was voor mij dus een gok hoe de afbeelding uiteindelijk op het viltje eruit komt te zien. Via andere sites (die én duurder zijn én niet op tijd konden leveren) heb ik een dergelijke configurator kunnen toepassen en er vandaar uit op goed geluk de afbeelding aangeleverd. Vooraf ontving ik wel netjes een digitale proefdruk maar dan wel je al wel een dag verder, iets wat vertragend werkt als je op tijd de levering wenst te ontvangen. In mijn geval was het een cadeau waarvan het idee vrij kort voor de happening is ontstaan dus als de proefdruk niet gewenst was en ik alles opnieuw had moeten doen dan was dat aan mij zelf te wijten. Al bij al zeer tevreden en zou hier de volgende keer zeker weer bestellen!

Heldere instructies, en goede kwaliteit

De website heeft heeft heldere instructies en het bestelproces verloopt soepel. Ik ben heel tevreden met de kwaliteit. Wij gebruiken ze als (promotie-)middel in verandertrajecten. Iets met goede ideeen en de achterkant van een bierviltje ;-)

Snelle levering, prettig contact

Bestellen en verdere afhandeling snel en vriendelijk. Denken goed mee en de levering veel sneller dan verwacht.

Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding

Snelle service; initiatief om ontwerp nog minimaal aan te passen ivm de snijrand: top!

Geweldige service, prachtige viltjes!

Viltjes.nl heeft een grote order viltjes geproduceerd voor onze campagne. De samenwerking rond ontwerp en levering ging reuze soepel en plezierig, en de viltjes waren prachtig en zijn goed gebruikt door het hele land.

Super service!

Ontzettend goede en snelle service. Erg mooie kwaliteit.

Goed geregeld en meteen oplossingsgericht meedenkend !

Super service en kwaliteit

Voor onze goede doelen promotie laten we jaarlijks onze viltjes drukken bij viltjes.nl. Het team van viltjes.nl is erg behulpzaam en betrokken bij onze ontwerpen. Top service en kwaliteit een echte aanrader!

De service van viltjes.nl vind ik top! Ze zijn snel, en controleren iedere aanvraag die binnenkomt. Altijd goed geholpen en met een mooi resultaat :)

Alles vlot verlopen. Zelf een ontwerp ingevoegd en alles naar wens ontvangen. Goede prijs-kwaliteit

uitstekende service

Viltjes.nl heeft ons heel goed geholpen met onze bestelling. Goed advies qua design en hele snelle levering.

Makkelijk en snel

Prima website, eenvoudig proces en nog een finale check door een medewerker. Betaalbaar en super kwaliteit. Volgende keer weer hier!

Goede kwaliteit super

Wel 2 opmerkingen: levertijd is vaak te laat, omdat jullie maar 1x per week verzenden, is niet handig. ook aparte prijzen voor resellers zou handig zijn

Hi Willem, bedankt voor je review! Wij verzenden 1 keer per week, omdat wij anders de snelle levering niet kunnen aanbieden. Wij verzamelen alle orders gedurende 1 week en drukken deze gecombineerd met elkaar. De viltjes zijn dus pas klaar voor verzending op donderdag en kunnen daardoor dan ook pas verstuurd worden. Dit is hoe we altijd gewerkt hebben en dit is hoe we deze snelle levering kunnen waarmaken. Helaas is het uit onze handen wanneer er bij DPD iets gebeurt waardoor de levering niet op tijd geleverd word. Gelukkig gebeurt dit niet vaak. Aangezien onze prijzen al dermate scherp zijn, bieden wij geen resellersprijzen aan. Zo kunnen zowel particulieren als zakelijke klanten een scherpe prijs krijgen voor hun viltjes. Fijne dag verder! Groetjes, Team Viltjes.nl

prima goeie services nette viltjes

lekker makkelijk te bestellen

Goede kwaliteit om op te tekenen

Ik ben een karikatuurtekenaar op bierviltjes en heb daarom de beste kwaliteit nodig. Die leveren jullie en omdat ik ze ook vaak opnieuw moet bij bestellen, is voor mij de scherpe prijs de doorslag om bij jullie te blijven. Vaak vraagt mijn opdrachtgever waar ze het beste zelf bierviltjes kunnen bestellen omdat ze dan met eigen afbeelding willen werken en dan verwijs ik ze voortaan naar jullie. Evenals mijn collega's die ook op viltjes tekenen. Dus viltjes.nl gaat het nog druk krijgen :-)

Hi Christel, Wat een leuke beoordeling, en wat fijn om te horen dat de kwaliteit van onze viltjes je goed bevallen is. Wie weet dan tot de volgende bestelling(en)! :) Groetjes, Team Viltjes.nl

Net als mijn vorige ervaringen was het ook deze keer weer uitstekend geregeld.

De bestelling werd direct opgepakt, er werd goed meegedacht en snel afgehandeld.

Snel en goed product.

snel en betrouwbaar

Goed kwaliteit en makkelijke bestelling. Keurig op tijd bezorgd.

Super viltjes

Had wat moeite met de site om te bestellen, maar t werd zo opgelost via mail.

Mooie viltjes en goede service

De website is duidelijk en de viltjes zijn heel mooi. Ze kunnen iets van kleur afwijken omdat ze wat 'doffer' zijn dan wat je instuurt. Na een telefoontje kon ik toch nog last minute met de batch mee, terwijl ik iets te laat was. Super fijn!

Gemakkelijk bestellen

Gemakkelijk bestellen ontwerp geef aan wat je wil en ze maken er wat moois van

Goede kwaliteit Prima prijs

Over Viltjes.nl

Wij zijn Viltjes.nl, de grootste bierviltfabriek van de Benelux! Wat ons uniek maakt, is dat wij alle bierviltjes in onze eigen fabriek drukken. Daarmee staan wij garant voor hoge kwaliteit, snelle levertijden en een scherpe prijs. We zijn blij dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst en stellen het dan ook zeer op prijs als je een review wilt achterlaten over je ervaring met Viltjes.nl