Gemakkelijk bestellen

Gemakkelijk bestellen ontwerp geef aan wat je wil en ze maken er wat moois van

Goede kwaliteit Prima prijs

Prijsverhoging bij nabestelling zonder communicatie

Prijsverhoging bij nabestelling zonder communicatie Waardoor ik ook in een keer stuk meer moet vragen aan klant, waar deze natuurlijk niet blij mee is!

Hi Tom, jammer van je reactie. We hebben op 1 mei de prijzen verhoogd. Onze vaste klanten zijn daarover geïnformeerd en we hebben het op de website vermeld. We kunnen onmogelijk de duizenden incidentele klanten van Viltjes.nl een berichtje sturen. De meeste zouden het ook niet op prijs stellen. De prijsverhoging bedroeg voor jouw bestelling €11,59 excl. BTW. We zullen dit uit coulance op je eerstvolgende bestelling als korting verrekenen. Groet, Team Viltjes.nl

super

de bestelling ging heel makkelijk, de levering was ver binnen de gestelde leverdatum

Zeer slechte kwaliteit

Als deze viltjes nog maar water zien, zuigen ze zich al vol. Hier bestel ik nooit meer!

Hi Jos, Vervelend te horen dat je niet blij bent met de viltjes. Het verbaasd ons echter zeer dat je ontevreden bent over de absorptie van de viltjes. Jouw viltjes zijn gemaakt van hetzelfde bierviltkarton als wat we inzetten voor de grote (inter)nationale brouwerijen en we hebben nog nooit een klacht gehad over - teveel of te weinig - absorptie van het karton. Een van de belangrijkste functies van een viltje is om de onderkant van het glas droog te houden, dus het moet het bier/drankje wél opzuigen. Met vriendelijke groet, Team Viltjes.nl

Top service en Kwaliteit

Een groot Compliment voor de mooie viltjes gemaakt voor onze Familie, Michel en zijn Team verdienen dit hun Grafische ervaring is geweldig, onze Viltjes hebben al onze verwachtingen over troffen. Hartelijk dank ook aan Directeur Cas Dings oor zijn nedewerking

Perfecte kwaliteit voor een goede prijs

De viltjes vlot en in goede staat ontvangen. Ze zien er heel goed uit. Klantvriendelijk.

top

Telefonisch erg behulpzaam en we ontvingen een mooi eindproduct!

goede service en snel geleverd

super snel geleverd

TOP!

Mag ik een herhaalopdracht van de laatste bestelling, geen wijzigingen in het ontwerp. Oké komt goed. 1,5 week later in huis. geen gedoe, gewoon goed en snel!

Snelle reactie, levering zoals afgesproken

Snel, betrouwbaar en prima kwaliteit

Het feest kan beginnen, want de viltjes zijn binnen !

Alles klopt en bestelling op tijd ontvangen

geweldig

Goeie en snelle service, duidelijke website en bestelprocedure. duidelijke en snelle levering

Super snelle ongecompliceerde afhandeling

Snel, ongecompliceerd en hoge kwaliteit

Mooie kwaliteit tegen een goede prijs, supersnel geleverd!!

Twee verschiikendee viltjes ontworpen op de site voor mijn verzoeknummers. Ging best makkelijk met de online tool. Verwacht Dat het binnen 3/4 weken er zou zijn. Was al geleverd in een week. Beide viltjes. Top!! Groetjes Hans Jansen Music Www.hansjansenmusic.com

Kwalitatief uitstekend product, levering door DPD matig

Goed product, uitstekende service, voorspelbare levering wordt door levering door DPD naar beneden getrokken.

Hallo Bram, fijn te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze viltjes. Gezien grote drukte bij onze vervoerder kan het zijn dat bezorging van de pakketten incidenteel vertraging oplopen. Hiervoor onze excuses.

Qua prijs, kwaliteit en leverbetrouwbaarheid: geweldig!

Zie boven...

Erg behulpzaam met het ontwerp en het eindresultaat is top!

De kleuren van mijn ingestuurde ontwerpen waren flets, maar Viltjes.nl heeft toen samen met mij gekeken naar de beste kleurstellingen en het eindresultaat mag er dan ook wezen! Perfecte service en snelle communicatie!

Duidelijke communicatie, erg fijn proces

Verwachtingen waren duidelijk. Gebruikt extra communicatie om de kwaliteit te waarborgen

Snel en meedenkend.

Ze hebben mijn ontwerp voor mij aangepast en na goedkeuring vlot geleverd.

Perfecte afspraken, goede kwaliteit, mooi ingepakt!

U wordt goed geïnformeerd bij elke stap. Afspraken worden perfect nagevolgd, de viltjes zijn netjes gedrukt en mooi ingepakt. Levering eveneens volgens afspraak. Niks op aan te merken. Bravo!

Perfecte service... aanrader!

Snelle levering. Sublieme kwaliteit!

Snel, goed en duidelijk

Snelle service en correcte afhandeling

Al jaren trouwe leverancier van onze custom made bierviltjes.

Parallelweg 16 5931 PM Tegelen

077 326 2002

Over Viltjes.nl

Wij zijn Viltjes.nl, de grootste bierviltfabriek van de Benelux! Wat ons uniek maakt, is dat wij alle bierviltjes in onze eigen fabriek drukken. Daarmee staan wij garant voor hoge kwaliteit, snelle levertijden en een scherpe prijs. We zijn blij dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst en stellen het dan ook zeer op prijs als je een review wilt achterlaten over je ervaring met Viltjes.nl