Super snelle levering & goeie klantenservice

Laatst een paar barkrukken besteld voor mij en mijn vrienden, super snel geregeld en snel gereageerd. Ik zou het aanraden!

Geweldige stoelen en goede service

Wij hebben 6 Sofie stoelen besteld nadat we de gratis stofstalen gezien hadden. Na 2 werkdagen al de stoelen binnen gekregen. Zijn precies hoe we ze hadden voorgesteld. Top service, Bedankt!

Top service en mooie stoelen!

Onze vragen werden snel en duidelijk beantwoord via de klantenservice. Verder een snelle levering van de mooie Sofie stoelen, en een goede kwaliteit. Blij mee!

Heel goeie service..

In juni 7 stoelen gekocht. In januari breekt een poot van één van de stoelen. Direct een mail gestuurd. In eerste instantie werd mijn mail over het hoofd gezien. Nog maar een herinnering gestuurd. Daar werd direct op gereageerd, met excuses. Er zou direct een nieuwe stoel worden verzonden. De volgende dag de nieuwe stoel ontvangen. Dus niet alleen een onderstel. Kan niet anders zeggen dan een prima service.

Geweldige fijne barkrukken en goede service

Wij hebben 5 barkrukken type Abby besteld. Zelf samengesteld qua kleur. Degelijke en stijlvolle krukken. We zijn er erg blij mee en fijne service ook!

4 eethoek stoelen besteld en ze waren er binnen een week Prima kwaliteit

Snelle levering, goede nazorg - aftersales

Afgelopen week 2 tuinstoelen besteld via Houselabel, deze zijn snel geleverd. In eerste instantie ging de levering niet helemaal goed (factuuradres ipv afleveradres) dit werd snel en goed opgelost, heel netjes, bedankt!

Beste Edwin, wat vervelend dat u dit zo ervaart. Ik zie dat vorige week een mail is gestuurd naar u voor een oplossing voor het verzenden van de stoelen. En toevallig is er vandaag ook een mail gestuurd naar u. We hebben echter daar nog geen reactie van u op mogen ontvangen. We horen graag iets van u.

Mooi kleed ontvangen!

Mooi jute kleed van goede kwaliteit.

Super stoelen gekocht

Snelle levering !

Helemaal goed

Ik heb stoelen besteld op 24-5-23. En tot op heden heb ik nog niets vernomen. Na dit bericht kreeg ik meteen bericht met de uitleg. En uiteindelijk zijn de stoelen binnen de levertijd geleverd. Helaas zijn we op het moment niet bij ons huisadres en heb ik de stoelen nog niet gezien. Maar ik heb er vertrouwen in dat het goed is.

Beste Marinella, Dat klopt omdat u stoelen had besteld waarvan de levertijd een stuk langer was. Als het goed is heeft u ondertussen de stoelen ontvangen. Veel plezier ermee :)

Top ervaring!

Goed persoonlijk advies gekregen voor de Sofie eetkamerstoelen en snel geleverd! Daarnaast reageerde de klantenservice snel op onze vragen.

ik kan hier geen antwoord op geven omdat er nog steeds niets is geleverd

zie bovenstaande

Fantastische service, super product

Helaas genoodzaakt om contact op te nemen met de klantenservice. Ik ben echt perfect geholpen. Super snel, super vriendelijk en alles direct opgelost. De barkrukken zijn ook echt prachtig. Zitten enorm comfortabel en stralen luxe uit.

Goede ervaring!

In januari persoonlijk contact gehad met de eigenaresse van de shop over een eetkamerstoel (de sofie). Ik twijfelde namelijk erg over de kleur, maar daarbij wat stofstaaltjes gratis kunnen aanvragen. Inmiddels een set van 6 stoelen thuis aan de eettafel staan en we zijn er nog steeds erg blij mee! Kwaliteit is goed en heeft een luxe uitstraling, wat past binnen onze moderne stijl in huis. Een aanrader, want we zijn erg goed geholpen.

Slecht

Nadat er een bestelling is geplaatst na 2 weken nog niks mogen ontvangen. Contact opgenomen via de mail. Nadat er geen reactie was na 5 werkdagen contact opgenomen via social media. Nadat er eindelijk een reactie was werd er bekend gesteld dat de bestelde eetkamer stoelen een wachttijd hadden van 6 weken. Dit staat nergens gemeld op de site. De betaling was wel ontvangen maar een nette oplossing was er niet. Na meerdere malen contact moet je er zelf achteraan blijven gaan. Voor een bedrijf zoals dit vind ik dit zeer onprofessioneel. De betaling innen geen juiste informatie kunnen verstrekken via de website en het contact wat uitblijft heb ik er geen goed wordt voor over.

Top geregeld !!

Mooie meubelen en snel geleverd

Mijn stoelen zijn snel geleverd, ook houden ze je goed op de hoogte over de status van je bestelling

Goede kwaliteit

Mijn stoelen kwamen snel binnen en zijn van goede kwaliteit.

Edisonstraat 3 5051 DS Goirle

Over Houselabel

Houselabel is dé online woonwinkel die helpt bij het inrichten van je huis. Met een ruim assortiment, personalisatie mogelijkheden en inspiratie is dit de plek om jouw interieur helemaal op jouw eigen smaak af te stemmen.