Wederom heel blij mee!

Al meermaals besteld bij threeonine. Verzending is super snel en altijd goed en mooi verpakt.

Geur is heerlijk en zo lang plezier van.

Levering altijd correct en snel, geuren heerlijk en vervliegen niet. Heel lang genieten.

Super snelle levering en goede service!

Mijn pakket besteld en de dag erna in huis. Altijd prachtig en met veel aandacht ingepakt.

Heerlijke geuren, goede kwaliteit

Producten ruiken zeer fijn en blijven ook langer dan aangegeven hun geur behouden. Alles heeft ook een zeer luxe uitstraling. Vooral groot fan van het autoparfum met navulling, die een hele lekkere, luxe geur verspreid, zonder er een bedwelmende walm op na te houden.

Prachtig luxe pakket

De geur Mystique ruikt heerlijk en de items staan heel mooi luxe in mijn huis

Heerlijke geuren in prachtige verpakking!

Alles wordt snel en correct geleverd, geuren zijn heerlijk en blijven heel lang heerlijk ruiken. Verpakking opzich al een cadeautje.

Heerlijke geur prachtig pakket en schitterend cadeau! Blij mee

Heerlijke autoparfum

Heerlijke geur en mooi design. Past mooi bij het interieur en heeft een luxe uitstraling

wat een supergaaf product en zo mooi verpakt

alles ruikt nu zo lekker in huis

Geur en design zijn voortreffelijk

De geurkaars ziet er mooi uit qua design en de geur is heerlijk. Echt een aanrader!

Goede kwaliteit en uitstekende service.

Snelle service en fijne producten.

Prachtige producten en prima geur

Ziet er allemaal prachtig uit. Ik zou de behuizing van de geurkaars echter iets meer doorschijnend maken zodat je de kaars ook inderdaad gezellig ziet branden als deze op gelijke hoogte op een tafel staat. Verder is het allemaal top kwaliteit!

Volop genieten!

Het is een unieke beleving vanaf het moment dat je pakket van ThreeOnine bezorgd wordt. De verpakking is al prachtig, je ziet dat er veel zorg aan besteedt is. Dan volgt het uitpakken en een sfeervolle plek in huis uitkiezen waar de luxe uitstraling tot haar recht komt. De ruimte in huis wordt gevuld met de heerlijke geur van de geurkaars of geurstokjes en daarmee is het genieten compleet! Ook de autoparfum is een aanrader, al onze auto's (rijschool) zijn voorzien en het is een genot om in te stappen.

Fantastische geur ervaring!

Vorig jaar tijdens kerst mijn eerste producten ontvangen. Alles wat in het pakket zat heeft goed zijn werk gedaan en we hebben genoten van de rijkelijke geur!

GEWELDIG!!!

Super snelle service, heerlijke geuren die lang blijven hangen. (12-01 besteld 14-01 binnen) de geur in de auto doet het nog steeds (20-03) het zijn heerlijke geuren en waar voor je geduld. De huisparfum is ook geweldig. Geuren blijven lang hangen en je doet ook lang met het product dus echt prijs/kwaliteit verhouding!!!

Prachtige v

Prachtige verpakking heerlijke geur

Mooi product en snelle levering.

Past mooi in me interieur, En de lekkere geur, reuk ik door de hele kamer.

"Heerlijk"

Echt een heerlijke geurbeleving van zowel Avembre als Mystique!

Fijne geur en sympathieke klantenservice

Ik had nog wat vragen over het product dat ik besteld had en kreeg daar snel en sympathiek antwoord op. Geuren zijn top!

Vermogenweg 113

3641 ST Mijdrecht

Over ThreeOnine

ThreeOnine is gespecialiseerd in het ontwikkelen van geurbeleving. Wij geloven dat geur een verborgen kracht bezit. Het weet ons te raken, emoties op te roepen en een sfeer te ontlokken. Deze gedachte heeft de basis van onze tweetal hoogwaardige geurlijnen gevormd. Mystique en Avenbre hebben beiden een karakteristieke samenstelling. Ontdek de kracht van geur met onze geurkaarsen, autoparfum geurstokjes, interieurparfum en luxueuze geschenkboxen. ThreeOnine De kracht van geur