Probleemloze bestelling en levering

Alles ok, artikel vlot ontvangen en het komt ook overeen met de beschrijving op de website.

Moeilijk artikelen retour sturen

Ik heb geappt over producten. Ik heb 4 keer een set besteld van 3 mokken/kommen. Nu wilde ik gratis retourneren alleen krijg geen retourbon en ze vragen me rekeningnummer

Snelle levering en netjes verpakt Zijn zeer mooie glazen met lepels voor de latte koffie

ziet er goed uit

ziet er al wel een stuk beter uit als mijn waterslang van vorig jaar

Snelle levering. Prima verpakt.

Slecht

De bezorging is niet oké. Wacht nog steeds op mijn bestelling. (Wasmand &2 glazen) DHL is zogenaamd al 2x aan de deur geweest. Groetjes liza

Goede ervaring vlug bezorgd.

Donderdag besteld, vrijdag al in huis. Het is een hele fijne rasp.

Slow shipping, unnecassary packaging

Ik ben blij met product, hele goeie weegschaal. Verzending duurde bijna een week. Grote kartonnen envelop/doos had veel kleiner gekund. Paste niet in brievenbus. Misschien iets creatiever inpakken.

onzorgvuldige levering

1x Veiligheidsvest In Mooi zak Geel EAN 8720572687608 besteld en €13,40 betaald. Krijg ik Merkloos veiligheidsvest Geel EAN 8715097587434 (prijs €9,-)

Correct product. Goed en snel geleverd.

Vandaag besteld morgen niet in huis

Er stond toch duidelijk vandaag besteld morgen in huis nou niet dus. Weer een instinker. Dus afwachten of mijn bestelling morgen komt. Dan had ik het bij een andere site besteld. Ik hou er namelijk niet van als iets wordt beloofd en niet wordt nagekomen. Sonja louisse

Geen contact mogelijk

Gemaild, meerdere keren via hun whatsapp chat gereageerd. Wel een leesbevestiging maar geen reactie. Waardeloze service :-(

Snel en netjes geleverd

Produkt werkt niet/niet goed

Ik kocht een draadloze koffiemolen, op te laden met een USB-kabel. Leuk om te zien en een handig formaat, maar van begin af aan doet de aan/uit-knop het meestal niet; ongeveer 1 op de 20 X werkt die wel een keer. Vervolgens is de batterij snel op; voor 4 koppen koffie moet je tussentijds opladen om voldoende koffie te kunnen malen. Helaas de verpakking weggegooid. Jammer.

Top, gisteren besteld!, volgende dag in huis en dat in de drukke Kerstperiode

Wauw

Sneller dan snel!

geen bijzonderheden te melden.

Supersnel

Goeie service

ik heb niets ontvangen

ik ben vandaag thuis en ik krijg melding dat er een pakketje is bezorgd, maar er is niets bezorgd!!!!

Super snelle levering, product komt overeen

Super snelle levering, product komt overeen

Optijd bezorgt

Pas na vijf dagen bezorgd.

Teleurstellend

Beter kan niet

Na een bestelling van een superleuk artikel geplaatst te hebben blijkt deze binnen twee uur al verzonden te zijn. Dus niet alleen kan het niet beter, vlotter ook niet.

Vlotte melding van verzending

Zeer snel bericht van verzending, en ook vlotte levering van het bestelde. Uitermate tevreden.

Het is uitstekend