Waar blijft mijn bestelling?

Afgelopen maandag een bestelling geplaatst. Volgens track en trace is mijn pakket nog steeds niet afgegeven bij PostNL

Ontbrekende items

In de advertentie staat dat er 5 messen bij zitten, maar dat heb ik niet gekregen

Snelle levering en goede kwaliteit.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Stevige inklapbaar plastic krat

Precies zoals vooraf beschreven

slecht

nog steeds niets ontvangen

slechte service

ik stuur mijn bestelling retour en moet er meerdere malen achteraan om überhaupt een reactie te krijgen, laat staan mijn geld retour te ontvangen.

Goed ervaring mer

Mooi en netjes optijd geleverd

Goede en snelle service.

Goede en snelle service en product zoals omschreven.

Retour

Retour kosten te hoog waardoor je eigenlijk een product van 10 e niet kunt terugsturen

nog niets ontvangen

weinig ervaring tot nu toe

Ik weet uiteindelijk goed geholpen

Ik had teveel bestelling geplaats kon het veranderen daar door krijgt ik de normale bestelling geleverd

Slecht

op 19 juni 2024 een bestelling geplaatst. Track&Trace code ontvangen maar levering wordt iedere dag 1 dag opgeschoven! Dit is belachelijk!!!

Goede kwaliteit

Snelle levering.

Ik heb mijn pakketje nog steeds NIET ontvangen

Waardeloos, krijg elke dag berichtje dat het weer 1 of 2 dagen later wordt bezorg, BALEN!!!!!!!!!

niet goed

voor 21.00 uur besteld ,de volgende dag binnen is niet zo,maar 3 dagen later

Volgende dag levering

Had dit besteld omdat ik dot de volgende dag nodig had. Zou met Blokker afspreken dat , dat niet haalbaar is voor jullie. Dit om teleurstelling te voorlomen.

Super snelle levering

Product via Blokker website besteld, door discounter geleverd. Dit ging super snel, en netjes verpakt en afgeleverd!

Niet op tijd geleverd

Maandag besteld, volgende dag niet geleverd zoals ze zelf aangeven. Donderdag pas in huis.

Negen dagen na de bestelling nog steeds niet ontvangen

Ik heb op 3 mei een product besteld, op 5 mei kreeg ik een verzendbevestiging, en nu is het 12 mei en heb ik nog steeds niets ontvangen.

kabelbox van goed kwaliteit en prijs

Ik ben heel tevreden.

perfecte pas vorm

goed en snel leverbaar

Lange levertijd

Levertijd erg lang, achteraf pas gemeld dat je verzendkosten moet betalen

Probleemloze bestelling en levering

Alles ok, artikel vlot ontvangen en het komt ook overeen met de beschrijving op de website.

Moeilijk artikelen retour sturen

Ik heb geappt over producten. Ik heb 4 keer een set besteld van 3 mokken/kommen. Nu wilde ik gratis retourneren alleen krijg geen retourbon en ze vragen me rekeningnummer

Snelle levering en netjes verpakt Zijn zeer mooie glazen met lepels voor de latte koffie

HA Lorentzstraat 10

3331 EE Zwijndrecht