Beter kan niet

Na een bestelling van een superleuk artikel geplaatst te hebben blijkt deze binnen twee uur al verzonden te zijn. Dus niet alleen kan het niet beter, vlotter ook niet.

Vlotte melding van verzending

Zeer snel bericht van verzending, en ook vlotte levering van het bestelde. Uitermate tevreden.

Het is uitstekend

Uitstekend, snel en op tijd geleverd.

Zie boven.

Heel snelle en accurate order behandeling

Goeie service

Konden de artikelen binnen 10 minuten bij t magazijn komen halen! super fijn!

Snelle correcte levering

Verkeerde bezorging

Naar een verkeerde levering krijg ik geen contact met het bedrijf. Telefoonnummer en chat werken niet. Op app en mail wordt niet gereageerd.

Komen afspraken na

Zaterdagmiddag bestelling geplaatst, maandag geleverd!

Schandalig

Ik bestelde een regenpak, maat M. Bij levering bleek dat uit de hoes waarin het regenpak zat de maataanduiding weggeknipt was. Ook in de broek was geen maataanduiding te vinden. Ik heb het pak teruggestuurd met de vermelding dat het beschadigd was toegekomen en dat ik mij de vraag stelde of ze wel degelijk een M gestuurd hadden, want ik had de broek van mijn dochter gepast, een small, die net iets te klein was. En de broek van dit regenpak was net hetzelfde volgens mij. Na het retourneren kreeg ik een mail om te melden dat ze het regenpak niet kunnen terugbetalen gezien het beschadigd is teruggekomen en dus onverkoopbaar is ?! Ik heb het nota bene zo ontvangen van hen, ik heb er bij ontvangst een foto van genomen en doorgestuurd bij het mailverkeer.

Tikkeltje teleurgesteld

Had vogelhuisje besteld, slordig gezaagde onderdelen, schroeven ook niet allemaal op maat, is wel goedgekomen, maar toch

Snel en netjes geleverd wat had besteld

Op de productpagina op de website van Blokker stond dat als ik voor 21.00 uur bestelde, ik het product de volgende dag in huis zou hebben. Ik bestelde om 20.45 uur, maar kreeg het product een dag later dan beloofd, wat nog steeds heel snel is natuurlijk. Op de productfoto's en in de productinformatie op de website stond niet duidelijk welke pinnetjes en hoeveel er bij mijn wereldbol zouden zitten. Dat bleken maar vijf pinnetjes te zijn, wat erg weinig is als je de wereldbol wilt gebruiken om aan te geven in welke landen je allemaal al bent geweest.

TOP

TOP

Heel fijn, snelle levering ondanks de drukte

Goede prijs / kwaliteitverhouding, snelle levering ( binnen 2 werkdagen).

Tot nu toe geen klachten met mijn fietstas. Het bestellen en bezorgen was goed gegaan

Duidelijke website !

De bestelling werd snel geleverd,en ook nog gratis bezorgd!

Niet echt tevreden

Kleur kwam niet echt overeen

Heel blij met mijn bestelling. Snel geleverd.

supersnelle levering

Product zoals beschreven, maar opvallend snel vanuit Nederland naar België geleverd: zaterdag besteld, maandag geleverd,

Goed geholpen

Mijn bestelling kwam niet op tijd maar dit was al bij DHL aangekomen maar niet afgeleverd. Na een belletje heeft discountershop deze opnieuw Verzonden. Ik ben heel blij met mijn bestelling.

Alles verliep vlot

Netjes op tijd

Heel blij met mijn opbergkoffer

Zeer slecht

Het is vrijwel onmogelijk om iets terug te sturen.

HA Lorentzstraat 10 3331 EE Zwijndrecht