Goede prijs / kwaliteitverhouding, snelle levering ( binnen 2 werkdagen).

Tot nu toe geen klachten met mijn fietstas. Het bestellen en bezorgen was goed gegaan

Duidelijke website !

De bestelling werd snel geleverd,en ook nog gratis bezorgd!

Niet echt tevreden

Kleur kwam niet echt overeen

Heel blij met mijn bestelling. Snel geleverd.

supersnelle levering

Product zoals beschreven, maar opvallend snel vanuit Nederland naar België geleverd: zaterdag besteld, maandag geleverd,

Goed geholpen

Mijn bestelling kwam niet op tijd maar dit was al bij DHL aangekomen maar niet afgeleverd. Na een belletje heeft discountershop deze opnieuw Verzonden. Ik ben heel blij met mijn bestelling.

Alles verliep vlot

Netjes op tijd

Heel blij met mijn opbergkoffer

Zeer slecht

Het is vrijwel onmogelijk om iets terug te sturen.

Keurig verzorgd pakketje

Bedankt

Bedankt voor uw feedback.

Prima product

Ik heb een prullenbak gekocht hij is op tijd geleverd en ook geleverd wat op de foto was. Bedankt.

Goed verpakt

Op tijd geleverd top.

opgesloten, bedrijgd en geintimideert

Slechtste bedrijf wat ik ooit heb mee gemaakt. Ben daar kwartier voor sluitingstijd aangekomen. stond op de deur dat er gebeld moest worden als de deur dicht was. dit gedaan en wordt pas gebeld na 6 uur. daarbij wordt aangegeven dat ik het terijn moet verlaten ( wat ik al raar vond ) maar dit kon al niet want deze was op slot gedaan. Hier meer als 1 uur opgesloten te zitten via de politie gezorgt dat een medewerker me van het terein kwam halen. waarna hij mij bedrijgt en geintimideert heeft. Ik zou hier echt nooit van mn leven zaken mee doen en hier aangifte van gedaan

Goed geholpen met het zoeken naar een tas.

Bedrijfsgegevens

HA Lorentzstraat 10

3331 EE Zwijndrecht

085 3036 244

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.