Klantvriendelijker kan bijna niet top service!

Ik ben vrij nieuw met het bestellen bij Cable Concepts Center en vanaf de 1e kennismaking direct een fijn gevoel. Bestellingen worden zeer snel behandeld door Theo en Peter. ook offerte aanvragen gaan rap en er is geen aanvraag te gek. bij vragen of aanpassingen wordt er netjes contact opgenomen. Alles is netjes verpakt en klopt altijd Kortom ik ben zeer tevreden met de service die jullie bieden!

Alles weer snel en goed geregeld.

Bij offerte-uitvraag altijd snel respons. Bestelde materialen altijd op voorraad en snel geleverd. Ga zo door.

3C Een partner die weet wat verbinden is!

Wij leveren veel maatwerk oplossingen en 3C weet als geen ander op een goede pro-actieve manier hierin mee te denken en te leveren natuurlijk! Mede hierdoor doen wij onze slogan eer aan "Netwurkz, creating reliable connections!"

Prima leverancier

Wij werken al jaren samen, voor de leveringen van glasvezelproducten of aanverwante artikelen. Wij zijn zeer tevreden.

Een stabiele ervaren leverancier.

Wij hebben goede ervaringen met 3C. Flexibel in de leveringen en denken mee in oplossingen.

Bij vragen staan ze klaar voor je , ze hebben veel oplossingen

Fijn bedrijf om mee samen te werken.

Door de grote voorraad kan er snel geleverd worden.

Geen slechte ervaringen zover

Wordt altijd meegedacht, en er is altijd wel wat mogelijk in moeilijker gevallen.

Bij vragen over producten en dergelijke ontvang je meestal dezelfde dag nog een antwoord. Klantvriendelijk en zeer professioneel

Altijd meedenkend en scherpe prijzen

Wij kopen al langere tijd onze materialen in bij Cable Concept Center en zijn altijd tevreden over de kwaliteit. Er wordt goed mee gedacht met welke materialen het beste bij onze projecten passen en deze worden tegen een goede prijs aangeboden.

goeie contacten

Top bedrijf met goede producten

Zie boven

Ik wordt altijd heel goed geholpen

Heel goed geholpen!

Voor, tijdens en na aankoop van diverse producten heel goed geholpen! Fijne communicatie tijdens het hele proces.

Feilloos

Advies op maat

Zakelijke en correcte behandeling

Vragen worden serieus en correct behandeld

Lekker kabels bestellen.

Ik bestel altijd goede kabels hier!

snelle, professionele aanpak, meedenken en adequaat handelen

zi ehierboven, verdere uiteenzetting is niet nodig, gewoon top!

top

bij vragen altijd antwoord

één fijne samenwerking

Krijg altijd snel een offerte, en ook als ze de artikelen zelf niet leveren er word altijd me gedacht over een alternatief.

Levering volgens afspraak

Alles volgens afspraak geleverd en netjes verpakt.

Goede Ervaring

Voor ons datacenter hebben we regelmatig bekabeling nodig. Cableconceptscenter staat altijd bekend om betrouwbare producten en ondersteuning, zelfs als er haast bij is. Ze leveren altijd op tijd, zelfs bij spoedbestellingen.

Goede service, voldoende voorraad, maar aan de telefoon graag wat meer deskundigheid bij nieuwe mensen. Nadeel: aan de dure kant prijstechnisch gezien

snel en oplossingsgericht

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Prima geregeld

x

Over Cable Concepts Center

3C | Alles voor jouw digitale infrastructuur. Sinds 2000 de dataspecialist voor de professionele elektrotechnische installateur (ETB). Gecertificeerde netwerkoplossingen.