3C denkt altijd met ons mee!

Theo denkt altijd in oplossingen met ons mee als we klantvragen krijgen die niet met standaard materialen uit te voeren zijn. Zelfs als er bestaande prudukten aangepast moeten worden om aan een klantvraag te kunnen voldoen , is dat geen probleem en wordt dat uitgevoerd in hun eigen werkplaats.

Zie onder

Veranderingen binnen het bedrijf die duidelijk merkbaar zijn voor de klant, dit in negatieve zin. - Personeelswisselingen - Condities / afspraken - Verschillende mailadressen

We vinden het jammer dat jij een minder goed gevoel aan onze dienstverlening hebt overgehouden. Inmiddels hebben we een persoonlijk afspraak met je gemaakt om dit te bespreken. We waarderen het dat je weer een bestelling bij ons hebt ondergebracht, zodat we je kunnen bewijzen dat wij voor jou ook meerwaarde leveren.

Goed bereikbaar en snelle service

Geheel tevreden

Snel, Goed contact, offerte snel ontvangen.

Snel, Goed contact, offerte snel ontvangen

Betrouwbaar en meedenker

In mijn arbeidsverleden heb ik altijd gebruik kunnen maken van 3C, de belangrijkste punten vond ik altijd het meedenken om een klantvraag goed in te kunnen vullen. De expertise van 3C is zeer groot en daarbij hanteren ze ook een goed prijs en kwaliteit verhouding.

Zeer betrouwbare leverancier

Prettige medewerkers die weten waar ze mee bezig zijn. Men denkt mee als je speciale dingen nodig hebt, of laat deze ontwikkelen indien mogelijk. Als er wat nodig is buiten werktijd en het is voorradig kan je dat ook in de avond of nacht ophalen als je dat bijtijds regelt. Service houdt niet op, bij een product verkopen en afleveren. Breed assortiment en in principe is alles leverbaar op hun vakgebied.

PERFECT !!!

Onze klanten verwachten van ons snel een prijs, hoe goed ik ze probeer op te voeden toch komen elke keer met spoed aanvragen. Gelukkig is daar Cable Concepts Center, zij zijn ook super snel met offertes, denken mee aan oplossingen en bij problemen komen ze het ook nog eens brengen. Echt fijn om zo'n leverancier te hebben.

Larikslaan 14 3833 AM Leusden

Over Cable Concepts Center

3C | Alles voor jouw digitale infrastructuur. Sinds 2000 de dataspecialist voor de professionele elektrotechnische installateur (ETB). Gecertificeerde netwerkoplossingen.