prachtige zode

ontwikkeld zich snel na het leggen.

Prima gras en op tijd geleverd. Nette chauffeur en behulpzaam.

Vriendelijk personeel en TOP gras!

Wij hebben een bestelling geplaatst, alleen kregen geen bevestiging. Het ordernummer stond bij de afgeschreven betaling. Gebeld en meteen goed geholpen. Het gras ligt er nu 2 weken in en het groeit al, het is mooi groen en het is goed neer te leggen. De bezorger gaf nog enkele goeie tips. Echt een aanrader!

Op donderdag besteld, op vrijdag 7:00 geleverd en om 11:00 lag alles er in. Super ervaring en t is nog mooi gras ook ;)

Prima gras

Gras ligt er mooi bij

Prachtige kwaliteit

Telwfonisch vrendelijke te woord gestaan. Snelle levering. Goede kwaliteit. Met dit weer in 10 dagen vastgegroeid.

Geweldig mooi fris en stevig gras

Zoveel woorden zijnmiiet nodig de zin hierboven zegt genoeg

Snelle service en mooie zoden.

Topgazon levert snel mooie graszoden. De handleidingen op de site zijn duidelijk en handig.

Het gras zit vol met paardebloemen

Wij hebben hier 23m2 gekocht, helaas zit echt elke rol vol met paardebloemen !! slecht kwaliteit gras dus

Komen afspraken na!

Op afgesproken moment geleverd op stevige pallet. Goede kwaliteit gras.

Uitstekend !

Contact, prima! Service prima! Kwaliteit van de grasmat, superieur! Echt een aanrader voor iedereen!

Het begint al bij een duidelijke site met veel informatie over de aanleg, het onderhoud en de soorten gras. Heg bestellen is simpel. Het wordt snel geleverd en de kwaliteit is voor zover wij kunnen beoordelen heel goed. Wij zijn super blij met onze mooie groene grasmat!

Levering op tijd en kwaliteit was goed

Niks op aan te merken

Geheel volgens afspraak, goede kwaliteit en geheel volgens de planning op tijd geleverd

Geweldige grasmatten!

Duidelijke website, heldere en vlotte communicatie bij een vraag. Correcte levering met meedenkende chauffeur.

Makkelijk te bestellen en ophalen was top er werdt mee geholpen met graszoden op de kar te doen

Kwaliteit en levering volgens afspraak

Een levering van mooie rollen gras en vriendelijke chauffeur die het heeft afgeleverd

Goed gazon

Is allemaal prima geregeld mooi gras

Top geregeld, aanrader

Eerst gebeld met het bedrijf, Advies gekregen en vervolgens besteld. Keurig geleverd en het gras ligt er mooi bij.

snelle levering en uitstekende zoden, van prima kwaliteit

De zoden waren van een prima kwaliteit, binnen 2 dagen geleverd. Direct na aankomst gelegd, 14 dagen nadien al weer kunnen maaien. Geleverd 18 maart en 3 april al weer gemaaid, En ze waren heel mooi groen.

Goed gras,goede kwaliteit

Goed gras en groei goed.

Snelle levering en top kwaliteit

Snelle levering en top kwaliteit

Mooi speelgras, alleen jammer late levering

Gras lijkt goed aan te slaan, blij mee! Werd einde van de middag geleverd, dus dat was nog even flink doorwerken om voor het donker te leggen. Vriendelijke bezorger, ook behulpzaam.

Prima afspraak en stipt geleverd!

Houden zo!!

Prima gras goede dienstverlening

Over Topgazon

Topgazon is een bedrijf, die sinds 2007 bezig is om een hoge kwaliteit grasmat te leveren. Al onze graszoden worden volledig in eigen beheer gekweekt. Het land bewerken, inzaaien, onderhouden en oogsten wordt met eigen machines gedaan. Doordat wij dit in eigen beheer doen, kunnen wij snel schakelen en op de juiste momenten inzaaien. Onze voorkeur voor inzaaien, is in het najaar. Dit komt doordat de bodem nog zeer groeizaam is, maar de hoge temperaturen en de droogte (meestal) verleden tijd zijn. Na de groeiperiode van ongeveer 12 maanden, oogsten wij de graszoden in handzame afmetingen van 250 cm lang, 40 cm breed en 2 cm dik. Hierdoor heeft u bij elke rol 1 m2 in handen, die een gewicht bij zich draagt van ongeveer 18 kg.