Top service en gras.

Mooi op tijd bezorgd en de graszoden zag er goed uit en groeit mooi!

Matige kwaliteit

Laten we positief beginnen, het gras was zonder meerprijs, voor 10 uur bezorgt door een uiterst lieve vrouw. Echter heeft dit niets met de leverancier te maken. Helaas, na alle goede reviews dachten we geen slechte koop te kunnen doen. Ik vraag mij nu af hoe echt alle beoordeling zijn. Of wellicht hadden wij pech. De zaken die echt in negatieve zin opvallen zijn: veel kapotte rollen, meer dan de helft had scheuren of happen eruit. Dit legt erg onhandig en ziet er nu vreemd uit. En het tweede is dat we 2 soorten rollen kregen en nu dus 2 soorten gras in de tuin, wellicht trekt dit bij. Een is een fijne dunne licht groene grasspriet, de ander een dikke donkergroene grasspriet. Ik ben zeker niet tevreden helaas.

Top kwaliteit

Graszodens besteld en echt van topkwaliteit.

Perfect, goede service, snelle levering, topgazon

Ik belde ‘s ochtends en ik kon de zoden ‘s mkddags direct ophalen. Het gras ligt inmiddels 2 weken, is perfect geworteld en groeit mooi.

Keurige graszoden en netjes op afgesproken tijd geleverd,

Een topgazon

Nette levering, echt een prachtig groen tapijt.

Uitstekende service, prachtig resultaat

Het was heel prettig om na mijn bestelling nog even gebeld te worden voor de juiste levering. Er werd meegedacht met het proces en op de dag van levering nog wat tips meegegeven. Het resultaat is een verbluffende grasmat waar e hele buurt van geniet. Het gras bij ons is letterlijk op dit moment groener dan bij wie dan ook!

Uitstekend product met uitstekende service

Paar maanden terug hier een graszoden gekocht. Zoden zien er geweldig uit.

Perfecte kwaliteit

Het gras is van super kwaliteit. Gemakkelijk geleverd, makkelijk te leggen en na 2 weken was het gras al zo hard gegroeid dat we bijna niet konden wachten om het de eerste keer te maaien. Het is makkelijk te snijden tijdens het leggen en we hebben geen droge of dode plekken ontdekt.

Gewoon goede graszoden voor goede prijs

Graszoden in goede kwaliteit volgens afspraak op tijd geleverd tegen een betere prijs incl. transport dan concurrenten

Mooie graszoden tegen goede prijs

Graszoden zoals aangeprijst. Goede kwaliteit. Prijs in vergelijking andere aanbieders prima. Chauffeur, die graszoden aanleverde behulpzaam. Zeer tevreden.

Prima geregeld

Netje geholpen na bestellen. Alles afgeleverd zoals besteld. Gras ziet er top uit. Tuin is nu helemaal af

Goede levering van mooi gras!

Het gras was keurig op tijd en werd op ons verzoek zelfs achterom tot dichtbij ons huis geleverd. We hebben het gelegd onder niet ideale omstandigheden (er volgden een paar hete en droge dagen). Ondanks dat slaat de grasmat goed aan en vormt het een mooi vol en dicht gazon. Erg blij mee!

Prima graszoden

Prima product

Hoogwaardige grasmatten geleverd

Ik heb vorige week grasmatten besteld bij Topgazon en ik ben zeer tevreden met mijn ervaring. De levering verliep vlot en de grasmatten zagen er bij aankomst fantastisch uit. Het gras was groen, gezond en van hoge kwaliteit. Het leggen van de matten ging zonder problemen en het resultaat is een prachtig gazon. Helaas heeft degene die de matten voor mij gelegd heeft, het niet helemaal egaal gedaan, maar dit staat los van de kwaliteit die Topgazon levert. Ik ben blij met mijn aankoop en zou Topgazon zeker aanraden aan anderen die op zoek zijn naar hoogwaardige grasmatten.

Topservice,goede kwaliteit

Mooi gras met kwaliteit.

prima communicatie en zeer fijne bezorger

Door de warmte kon er niet geleverd worden maar werden goed op de hoogte gehouden en keuze maken. Perfect geleverd door zeer aardige chauffeur!

Echt super goede service en vriendelijke mensen.

Heel goed en ook nog een goede uitleg gekregen van het personeel. Het gas ligt er mooi in en begint al met groeien.

Makkelijk te leggen prachtig ecogras

De service en het leggen ging gemakkelijk. Binnen een week is het een perfect groen grasveld voor onze konijnen. Fijn dat het eco graszoden zijn, dan brengt het ook geen schade aan dier en milieu.

Mooie graszoden op afgesproken tijdstip afgeleverd voor een prima prijs

De graszoden werden vroeg in de ochtend gebracht. Ik kon meteen aan de slag. Gemakkelijk te leggen. Binnen afzienbare tijd een mooie grasmat. Na goed sproeien zie je na een week de lijnen tussen de zoden nauwelijks meer..

Veel kapotte graszoden

Heel veel graszoden gescheurd! Zelfs gaten en stenen in de graszoden! Gemaild, gebeld ik krijg gewoon geen reactie! Slechtste service ooit!

Mooie graszoden

Graszoden waren van hoge kwaliteit en geleverd volgens afspraak.

Gewoon Top

Snelle levering, gras groeit goed in dit natte voorjaar (2024)

Dit is werkelijk Top gazon

In het weekend besteld. Op dinsdag vroeg geleverd. Het ziet er prachtig uit en groeit al als een malle

Borgerderstraat 1 a

9449 PA Nooitgedacht

Over Topgazon

Topgazon is een bedrijf, die sinds 2007 bezig is om een hoge kwaliteit grasmat te leveren. Al onze graszoden worden volledig in eigen beheer gekweekt. Het land bewerken, inzaaien, onderhouden en oogsten wordt met eigen machines gedaan. Doordat wij dit in eigen beheer doen, kunnen wij snel schakelen en op de juiste momenten inzaaien. Onze voorkeur voor inzaaien, is in het najaar. Dit komt doordat de bodem nog zeer groeizaam is, maar de hoge temperaturen en de droogte (meestal) verleden tijd zijn. Na de groeiperiode van ongeveer 12 maanden, oogsten wij de graszoden in handzame afmetingen van 250 cm lang, 40 cm breed en 2 cm dik. Hierdoor heeft u bij elke rol 1 m2 in handen, die een gewicht bij zich draagt van ongeveer 18 kg.